מאיה נגרי במוזיאון הטבע

מאיה נגרי היא אחת המעצבות והיוצרות מהיותר מוכשרות במחוזותינו. לעולם היא נשארת נאמנה לכתב ידה המיוחד ויוצרת בגדים ללא גיל תוך הקפדה על איכות ויוקרה. בפתח דבריה בתצוגה אשר התקיימה כאמור במוזאון הטבע החדש ברמת אביב, היא הצהירה שחשוב לה להיות רלוונטית ועכשיווית תוך הבנה ומחשבה את הגוף הנשי. יצירת גזרות נכונות ומדויקות המחמיאות לגוף האישה ולקימוריה מתוך הרגשה של נוחות מקסימלית. הקולקציה שלה שטופה במוטיבים מהחי והטבע, הן בהדפסים, בטקסטורות החייתיות המדמות פרינטים ופרוות של חיות, הן בבדים עדינים דמויי פרוות, ובקולקציית עור עשירה. זאת לצד בדי שיפון וסריגים דקיקים, קורדרוי, ג'ינסים ועוד. השימוש במוזאון הטבע כרקע לתצוגה בין הפרפרים והציפורים, לא היה מושלם מזה.

 

גזרות נשיות ואלגנטיות כמו ג'קטים מחויטים עם כתפיים מודגשות ומותן צרה, שמלות חלוק עם רוכסן מוכסף ופרופורציות מוגזמות, חולצות גבריות בעלות שרוולים מנופחים, חליפות קימונו נהדרות, עדינות וקוקטיות, וגם שמלות מיני נועזות. וגם קולקציית עור משובחת במיוחד עם מעילים ארוכים, ג'קטים קצרים שמלות וחולצות.

ולסיום, מאיה נגרי מוקפת ביצירותיה

להשיג: מרכז שוסטר רמת אביב, מגדל רוטשילד אחד העם 1 ת"א, ז'בוטינסקי פינת ה' באייר כיכר המדינה ת"א, המייסדים 49 זיכרון יעקב, עודפים: תל גיבורים 5 ת"א, אחוזה 146 רעננה. hllp://mayanegri.com/he

אופנה ישראליתמאיה נגריעור