טאצ'-אפ אחרון לקראת הסילבסטר

מראה סילבסטר של לוריאל פריז

בערב הסילבסטר אני מרשה לעצמי להעז דברים שביומיום אולי הייתי חוששת (פולניה אמרנו?). נועזת יותר, משוחררת, ובעיקר זוהרת.  הפעם בחרתי לאמץ את הטיפים שנותנת עדי פרג'י מנהלת ההדרכה של  "לוריאל פריז" לקבלת טוטאל לוק שכולו גלאם, גם בגלל שהמראה טבעי ולא מתאמץ, וגם בגלל שזו הזדמנות בשבילי לספר לכן על כמה פעילויות שחברת "לוריאל פריז" עושה עבור הקהילה ומגיע להם שנצדיע להם.

נסי את המוצרים המדליקים של הסדרה Woke Up Like This – לאמור ממש לא התאמצתי ככה אני קמה כל בוקר. עדי ממליצה להתחיל עם מייק- אפ לגימור חלק וטבעי ולכיסוי מלא. 2-3 טיפות הארה נוזליות של שימר אותם יש לשים בעזרת מברשת במקומות הבולטים כמו עצמות הלחיים וגשר האף, השימר יקלוט את האור וישווה לכן מראה בריא, בוהק, והכי Glow. סומק בגוון אפרסק בריח מפתה ומעט ברונז'ר-מאט למראה טבעי מאותה הסדרה, אותו יש לשים תחת עצמות הלחיים ובצידי המצח. טיפ! השתמשו באותה המברשת של השימר גם לברונז'ר למיזוג הרמוני מושלם. מוצרים מכילים רכיבים מן הצומח כמו שמן קוקוס, שמן מנגו, שמן משמש ועוד. 

 

העיניים –  אייליינר שחור קלסי תמיד עושה את העבודה, על הריסים מרחו מסקרה עם נפח והרמה משמעותית, ולמי שרוצה לעבות ולהדגיש את הגבות, לכו על המסקרה הייעודית לגבות Blow Artist Plumper שיכולה למלא גם גבה דקה במיוחד. לא לשכוח צללית עדינה להשלמת המראה מסדרת ה"פלטה הקטנה". לשפתיים ממליצה עדי להשתמש בשפתון "רטוב" (אפשר של קולור ריש שיין) למראה מבריק גלוסי ועסיסי.

להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות הנבחרות

 

פינת המעשים טובים של חברת "לוריאל ישראל"

מרכז יופי וטיפוח נפתח בבית החולים שיבא, לנשים ולגברים במחלקה האונקולוגית לטיפולי סרטן. סלון הטיפוח והיופי יעניק לחולים
מקום מפלט מהטיפולים הקשים שהם עוברים, וזאת ללא לתשלום. המקום מספק טיפולי פנים ואיפור, באמצעות אנשי מקצוע. זה הוא סלון הטיפוח השני מסוגו אותו מקימה לוריאל ישראל, הראשון הוקם במרכז עמותת אוהל-שרה.

בדרך כלל אני לא נוהגת לשים תמונות של מנהלי חברה באירועים חברתיים, הפעם הרשו לי להיסחף בפרגון עם טקס פתיחת מרכז היופי בשיב"ה, משמאל: אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, מימין לפרופסור קרייס, במרכז: שרון חזיז שהחלימה מהמחלה, ומגי אזרזר הפרזנטורית של לוריאל ישראל.

ועוד משהו טוב על  חברת "לוריאל פריז". השנה הם הוכיחו שהם מובילים גם בבחירת הדוברות שלהם. מארי בושה Marie Bochet היא אחת הספורטאיות הטובות בעולם שנולדה עם מום בזרועה השמאלית. היא בת 24 והיא גולשת סקי פאראלימפית עם אין ספור מדליות זהב לצרפת ועם 15 אליפויות עולם. 

הדוברת החדשה מביאה מסר חזק של הגשמה עצמית, מודל לחיקוי, נחישות והתמדה להגשמת כל חלום. ומעל הכול – קבלת האחר. שאפו ענק!!

 

גווני הדואוכרום ההולוגרפיים של מייבלין ניו יורק

מותג האיפור "מייבלין ניו-יורק" מציג את הטרנד החם של שבוע האופנה שהתקיים בניו יורק, פלטת צבעים בגווני דואוכרום הולוגרפיים בגימור מטלי. טרנד צבעי הדואוכרומים הוא למעשה גוון המשתנה לגוון אחר עם תזוזת הראש או שינוי זווית התאורה. מארז ה- Urban Light מכיל את כל הפריטים ההכרחיים לאיפור: גם 8 צלליות בגווני הדואוכרום, גם שימר וגם סומק. הגימור של השימר יעניק לך מראה איפור זוהר וייחודי כזה שהכי מתאים לערב סילבסטר.  שימי לב!  לא חייבים לאמץ את כל הטרנד, אפשר להוסיף בעדינות גוון אחד על עפעף העין שאמנם ישאיר אתכן בהגדרת ה"איפור הסולידי" אבל יעלה אתכן לדרגה של "איפור מבין עניין". 

להשיג ברשתות הפארם, כל בו מזון ובפרפומריות הנבחרות. וכן באתרי ECOM השונים.

שעון סווטש במיוחד לסילבסטר

ולחובבי הסילבסטר ואספנים של אייטמים מיוחדים, קבלו את שעון  "סווטש" במהדורה מיוחדת לכבוד הערב המיוחד. רק 500 שעונים הושקו בכל העולם עם אריזה מהודרת. השעון מעוצב בהשראת אווירת החג ומשלב מוטיבים וסמלים ברורים של עונת החורף כמו רצועת השעון עשויה בד אדום קטיפתי בשילוב אבנים נוצצות בצבעי אדום שחור וכסף המדמים פתיתי שלג, ומרכז השעון על החוגה מוטבע פתית שלג גדול בלבן וזהב. בשבילכם רק 595 ש"ח. 

להשיג ברשת חנויות אימפרס ובחנויות סווטש

ובנימה אופטימית זו אפשר לברך על שנה אזרחית טובה לכולנו