שלוק של בריאות

אני אדם ששומר על בריאות הגוף והנפש. עושה ספורט כל יום, ריצה, שחייה או רכיבת אופנים, ויותר מזה אני שמה לב למה אני מכניסה לגוף. מה אני אוכלת ומה אני שותה. אז מה זה שווה אם כל בוקר אני משקיעה בספורט, ובערב כשאני יוצאת עם החברות אני מכניסה לעצמי את כל הקלוריות בעקיפין דרך משקאות לא בריאים וממותקים? מזל שיש לי חברה טבעונית שלקחה אותי השבוע למקום מעולה שלא מתאים רק לטבעונים אלא לכל בני האדם באשר הם. אף פעם לא יצא לי לנסות את הדוכנים של "בי-פרש" שפזורים בקניונים רבים. השבוע זו הייתה הפעם הראשונה, וכך נחשפתי לתפריט חורף בריאותי וטבעוני חדש שהרשת השיקה. ספוילר: הייתה חוויה מוצלחת.

הזמנתי צ'אי הודי חם עם הל, קינמון, זנגביל וציפורן. בתוך המשקה מצאתי כדורי טפיוקה שחורים טבעיים, פירות חתוכים וטעמים של קוקוס. המשקה היה חם וטעים אש. נכון, הוא לא משקה דל קלוריות אבל לפחות לא מכיל סוכרים, עשוי רק מחומרים טבעיים ורק ממרכיבים טבעוניים. גם אני לא האמנתי, אבל סיימתי את הכוס הגדולה הזו והתחושה הייתה שאכלתי ארוחה מלאה. לא הייתי רעבה למשך כמה שעות טובות.

חברתי הזמינה את משקה "מחניודה" החם. המשקה היה מורכב מתמרים, טחינה גולמית, חמאת שקד, קוקוס קלוי, בוטנים ואגוזי מלך. וכמובן הטפיוקה, עם פירות העונה חתוכים קטן. זה היה טעים ביותר (שתיתי לה חצי), מחמם את הבטן ואת הנשמה, ובדיוק מה שצריך ליום חורף חם.

אחרי החוויה הטעימה החלטתי לבדוק מה עוד יש בתפריט. מצאתי שם – משקה הוואנה חם המכיל קפה, תמרים, חמאת שקד, אגוזי פקאן ואגוזי מלך. משקה פאנקי חם עם בננה חמאת בוטנים ואגוזי לוז וקינמון. הרשת מציעה גם חליטות תה שהם קוראים להם "Bubble Tea"  (חליטות ייחודיות שלהם מסתבר). מבוסס על ארל גריי וחלב, עם הל, קינמון, זנגביל, אגוז מוסקט וציפורן. בתחתית הכוס תמצאו את כדורי הטפיוקה המשדרגות כל משקה.

אני מתה על טפיוקה ואפילו מכינה בארוחות שישי פניני טפיוקה כמנת קינוח שזוכה לתשואות הקהל. מתכונים בפרטי. למי שסקרן לדעת מה זו טפיוקה זהו חומר גלם עמילני דל טעם המשמש להכנת מזון. הוא מיוצר משורש מניהוט מיובש, מקורו בברזיל, מקור השם טפיוקה מהמילה tipioca בשפת טוּפּי, שפירושה "לחם הבית". אחלה תוסף שמשדרג את המשקה, שאפו ל"בי-פרש" על ההברקה.  

מחירי השתייה נעים בין 19-25 ש"ח. לא יקר בכלל ושווה כל זיפ!

להשיג ברשת "בי-פרש"