פנו את המדפים, הקולקציות החדשות לאביב 2019

פקטורי 54 – הבית של מעצבי העל

רשת חנויות "פקטורי 54" פונה לקהל נשים שקונות ואוהבות מעצבי ומותגי-על, כאלה שחייבות את הדגמים האחרונים היישר ממסלולי התצוגות באירופה. במאחורי הקלעים של הרשת נעשית עבודה מעולה בליקוט דגמים נבחרים מהמעצבים הנכונים והעדכניים ביותר כשהרשת מציבה לנגד עיניה את הקונה הישראלית: מה מתאים לה, ובנוסף – מה מתאים לאקלים הארץ ישראלי. בפקטורי 54 תמצאו מעצבי-על כמו בלנסייגה, YSL, ברברי, ג'יבנשי, פולו ראלף לורן, מונקלר, Vince, זאקמוס Jacquemus, איזבל מארה, פריטים נבחרים מהקולקציה של פילה, וכן קולקציות הפרימיום של ליוויס. כמה טעימות מהמותגים הנבחרים בקולקציה:

בית האופנה האיטלקי Moncler התפרסם בזכות מעילי הפוך האייקונים בהם זכינו לראות את מיטב הכוכבים בחופשות הסקי. בפקטורי תוכלי למצוא את האינטרפרטציה לקיץ .

המעצב הצרפתי הצעיר Jacquemus הפך להיות אחד מהמעצבים הבולטים והמובילים בתעשייה. יוצר עיצובים חושניים לנשים חושניות בלי להתנצל. הלהיט המסתמן של העונה הם תיקי הקש שלו.

המותג וורסאצ'ה חוזר להדפסי השמש, ומסתמן כ-ההיסטריה החדשה של אירופה והצלחה גדולה כמו בימי הזוהר של וורסאצ'ה.

ב"ברברי" ממשיכים השנה עם הקולקציות של המעצב ריקרדו טישי. ניתן לראות התחלה של מהלך בו המשבצות שהיו הסמל המסחרי של המותג התחלפו במונוגרמות המתבססות על האותיות TB (תומאס ברברי המייסד).

בלנסייגה בקולקציה צבעונית במיוחד. 

איב סאן לורן שומרים על אלגנטיות כמו שהם יודעים לעשות הכי טוב. 

להשיג  ברשת חנויות פקטורי 54, בקניון רמת אביב ובקניון האופנה TLV תל אביב

 

 אמריקן וינטאג'

המותג "אמריקן וינטאג'" מצטיין בקולקציית בייסיק מתוחכמת ואני מתה על זה. ערכי המותג מושתתים על העיקרון שהאופנה משתנה אבל הסגנון והסטייל לעולם נשארים. אל תתבלבלו בשם, לא מדובר באופנה אמריקאית כי אם במותג צרפתי השייך ליהודי שאהב את בגדי הבייסיק שראה באמריקה. מראות נקיים ולא מתאמצים, עיצובים חלקים ועדינים, עם שיק כמו שהצרפתים יודעים. ה-DNA של המותג מתבסס על מראה שכבות כאשר העונה הצבעוניות כוללת את כל צבעי הקשת הפסטלית אבל במהדורה שטופה ועדינה. בדי כותנה איכותיים, פשתן, קטיפה ודנים המתאחדים יחד לקולקציה חוצה מגדרים הפונה לגברים ולנשים כאחד. אל תפספסו את פרטי ההלבשה התחתונה מבחר מצומצם אבל משובח. מחירים 149-1790 ש"ח.

 

להשיג בחנויות הרשת בקניון רמת אביב ובקניון האופנה גינדי ברחוב החשמונאים תל אביב.

 

גולברי פורחת

כל מי שנכנסת לאחת מחנויות הרשת לא תוכל שלא להבחין בשושנים ובפרחים המעטרים את הקולקציה. יעקב גולברי אחד האחים והמעצב הרשת משלב 3 ערכים עליהם מושתת הקולקציה: איכות הבדים, הקפדה על הגזרות ושימוש בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות כמו חיתוכי לייזר ועוד. האוברולים שבקולקציה הם ללא ספק הקלף המנצח. מתאימים לכל אחת, אופנתיים ומחמיאים כך שמסתירים בדיוק מה שבא להסתיר. בנוסף, אני הצטיידתי באחת מחולצות השיפון בעלות שקיפות עדינה שניתן למצוא בדפוסי ג'ונגל פראי, הדפסי נחש ולאופרד. אני לקחתי לי את החולצה המנוחשת בגוון ורוד ואני הולכת איתה להכול, בין אם בשילוב עם ג'ינס או בערב במראה מחויט. גולברי יצאו בנוסף גם עם קולקציית ערב בשחור זהב כסוף ומנצנץ שכוללת שמלות ערב מתוכשטות, אוברולים שחורים, חולצות ערב עם תחרות ורקמות קרושה וחצאיות תואמות. לקולקציה מתווספים אביזרים משלימים כמו תיקי ערב קטנים ואלגנטיים, ולמראה הקז'ואל תיקי יד בטקסטורת נחש, כובעי קש רחבי שוליים ומגוון סלי קש טבעיים שאני רכשתי אחד מהם ומרוצה עד השמיים. הקולקציה מגיעה במידות 46-34 ובמחירים של החל מ-100 ש"ח.

 

 

האוברולים המושלמים

סל לתפארת

להשיג ברשת חנויות גולברי.

טומי הילפיגר

לקראת האביב הקרוב, חברה הזמרת שחקנית ואייקון האופנה Zendaya למותג טומי היפלינגר ויצרה קולקציית קפסולה מדליקה. בטומי, בכל קולקציה ניתן לזהות מוטיבים שנשמרים מאז יוסד המותג ועד עצם היום הזה ובעיקר את צבעי הדגל האמריקאי של כחול אדום ולבן שמבליחים באופן מובהק או נסתר מבין הדגמים השונים.  

ג'יג'י חדיד, זנדיאה, טומי הילפיגר ולואיס המילטון נהג המרוצים מפורמולה 1.

דגם מתוך התצוגה בפריס 2019.

הקולקציה כוללת ג'ינסים בגזרה גבוהה, חליפות ושאר פרטי לבוש המבוססים על צבעי המותג בשילוב צבעי הקרם, הבורדו וכחול נייבי, בשילוב אותיות T ו-Z הרקומות על הבגדים (Tommy X  Zendaya). מספר דגמים שזכו להד חזק הם דגמי הג'ונגל הצבעוניים שמגיעים במכנסים בשמלות ובחולצות. התוצאה מרעננת בגלל שילוב הסטייל הייחודי של הזמרת עם שמירת ערכי המותג. מחירים : 299-5999 ש"ח. 

 

TOMMY HILFIGER SS19 PARIS FASHION WEEK

להשיג בחנות המותג בשרונה ובחנויות פקטורי 54

 

מה קורה בתחום הנעלים ?

הבית של המותגים Weshoes

ברשת Weshoes לא נחים לרגע, כל שנה הם גדלים עם מותגים חדשים, מדליקים ובועטים ובכך מנגישים לקהל הלקוחות מגוון רחב של אפשרויות. מה תמצאו שם? קודם כל את המותג קרוקס, והבוז למלעיזים כי זהו המותג שנמכר הכי הרבה מכל המותגים האחרים. השנה הם בכלל עפו על עצמם וגם הם יוצאים בקולקציית קפסולה מפתיעה – הייתם מאמינים שזה קרוקס? הקרוקס המעוצבות מתחדשות גם בטכנולוגיה נוחה ומתקדמת הנקראת Lite Ride – נעלים קלות עד מאד.

המותג Moses הישראלי הוא האהוב עליי והכי מתאים כדי להעביר את הקיץ בכייף. עיצובים כחול לבן של כפכפים עם סטייל ונוחות במגוון של 30 צבעים ודגמים. ובגרסת ספיישל אירוויזיון מגיח גם הדגם ה31 שבא להרים לנו יחד עם קובי מרימי.

 

ב-Weshoes תמצאו את נעלי קדס לילדים ולנשים, Nature World מותג אקולוגי 100% חומרים ממוחזרים, המותג המוביל בלאנסטון שהשנה תמצאו את המגפיים הקלאסיות עם תוספת עקב בוקרים סטייליסטי, ואי אפשר בלי לתת מקום כבוד לנעל הספורט "הוקה" שהמקצוענים ומביני דבר כבר מזמן רכשו לעצמם.

 

להשיג ב65 סניפי הרשת, ובאון ליין www.weshoes.co.il

משקפיים

אי אפשר להתחיל את העונה בלי המשקפיים הנכונות שהן פריט הכרחי להצהרה אופנתית עדכנית. מדובר באחד הפריטים שיש להם הכי הרבה נוכחות על הפרצוף היקר שלנו.

המותג הספרדי "אתניה ברצלונה", דור שלישי למעצבי משקפים מתגאה בעדשות מינרליות ובמסגרות אצטט טבעי, ובעיקר בשיתופי הפעולה שלו עם אמנים מהעולם כמו איב קלין ואחרים. מעבר לאיכויות של החומרים, מציג המותג מסגרות מעוצבות ייחודיות כמו שילובים עם עץ או עור, יצירת אלמנט ציורי בחלק העליון של העדשה ובעיקר מסגרות א-סימטריות עם עדשות לא אטומות במגוון צבעים פסטליים חזקים. 

המותג "בלומרין" מציג את דגם הדגל המורכב מ-3 מסגרות אחת על השנייה וביחד יוצרים אלמנט של פרח צבעוני וכן דגמים ייחודיים עם מסגרות אצטט המעוטרות בנצנצים. מחירים 900-1500 ש"ח.

 

אחד המותגים היקרים בענף הוא המותג "שופארד" העשוי עבודת יד וכל מסגרת היא חלק מקולקציה של תכשיטים ושעונים של שופארד. זה מותג יוקרתי במיוחד שכל המסגרות בו עשויות מזהב 24K. את הקולקציה הצעירה מובילה הזמרת ריאנה שמדגמנות מסגרות מזהב המשובצות באבני קריסטל. מחירים 3500-5500 ש"ח.

להשיג בחנויות האופטיקה המובילות, ETNIA BARCELONA, POLICE גם באופטיקה "אסי משקפיים" ר"ג, CHOPARD ב"אופטינת" ת"א,

מה באיפור?

קבלו שפתון אמיד ל-16 שעות. בדוק. ניסיתי ולא עשיתי הנחות. בדקתי על השעון, אשכרה החזיק 16 שעות. מדובר בסדרה של המותג מייבלין ניו-יורק Matte Ink שאין מט ממנו ונוספו לו עוד 7 גוונים חדשים Matte Ink UN Nude. הסדרה מונה כיום כ-17 גוונים אחד יותר מדליק מהשני .  אהבתי את הגוון Seductress 65 שהוא בין טבעי ולא מורגש אך עם נטייה קלה של צבע שעושה את כל ההבדל ובעיקר את התחושה של לחות על השפתיים.  

 

את מוצרי מייבלין ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ובחנויות הפרפומריה המובילות.

 

מה נותר לי עוד? כי אם לברך את כולנו בעונה נהדרת, בפסח כשר ושמח, וברוך שובך האביב.

h&mJaquemusMonclerweshoesאביב 2019אביב קיץ 2019אמריקן וינטאג'אתניה ברצלונהבאצי מילנובלנסיאגה לפקטורי 54ברברי לפקטורי 54גולבריוורסצ'ה לפקטורי 54טומי הילפיגרטרנדים באופנה 2019מייבליןמשקפיםמשקפים 2019נעליםפורלהפקטור 54פקטורי 54שפתון עמיד