לכבוד החג – פריטי הקיץ השווים ביותר

קולקציה מהמערב הפרוע

מאיה נגרי היא אחת המעצבות היותר יצירתיות שפגשתי. אשה רוחנית, פריקית של יוגה, אוהבת טבע וספורט באקסטרים. כל עונה מקור השראתה מתחבר עם מסר החברתי שנוגע בה. העונה, ההשראה מגיעה מהמערב הפרוע, שמנגיש רוך ונוקשות. האישה העדינה בתחרה לבנה עם הסוס המחוספס ובגדי העור. ביחד עם האמירה החברתית כי עכשיו זה זמן ה"יוניסקס", לא עוד מגבלות מגדר וחופש בחירה מלא.

  

לאירוע הצגת הקולקציה מאיה נגרי בחרה להגיע לבושה בחליפת מכנסים מעור המורכבת מג'קט בגזרת ג'ינס עם פרנזים משני צידי היד הנותנים את אוירת הבוקרים. מכנסי רכיבה מעור בגזרת סיגר גבוהה גם עם פרנזים בצדדים שביחד יוצרים מראה אוונגרדי ועוצמתי. 

מימין, נגרי המעלפת. משמאל אחת מהדוגמניות של הקולקציה. שתיהן בוריאציות שונות למראה בוקרים בהיר ועדין.

הקולקציה מורכבת מבגדי עור איכותיים המלטפים את קימורי הגוף הנשי תוך תשומת לב מקסימלית לנוחות, לפונקציונליות, ושמירה על רלוונטיות. צבעוניות עשירה של גווני הטבע כמו אבן וירוק זית, וכן הדפסים עם מוטיבים חייתיים וצורות מופשטות. העור מתערבב עם רכות שבאה לידי ביטוי בשמלות מחויטות ונשיות עם חתכים יוצאי דופן, מכנסיים בגזרה גבוהה ומחמיאה וגם שמלות ערב אלגנטיות. לדוגמה, שמלת "מריאן" מתחרה, ארוכה ולבנה עם מפתח עמוק ושרוולים תפוחים. חגורת מחוך ובדי תחרה וטול, יוצרים רומנטיות רוך ונשיות או שמלת המעטפת בעלת מחשוף עמוק המתהדקת על המותן עם שרוולים קצרים מבד וואל יפני נושם ואוורירי. נגרי מנסה ומצליחה ליצור בגדים שנראה כי יישארו רלוונטיים לנצח. לא מדובר בטרנד חולף לאור העיצוב הקלאסי שאינו מותאם גיל או מגדר.

 

מאיה נגרי – להשיג באחת מחנויות המותג: מרכז שוסטר רמת אביב, רוטשילד 1 ת"א, ז'בוטינסקי 132 ת"א (כיכר המדינה), זיכרון יעקב המייסדים. עודפים: תל גיבורים ת"א, אחוזה 146 רעננה, ובאתר http://mayanegri.com

 

כשאת שמה אוברול, שיהיה מהTOP

המותג הבריטי TopShop מציג לאביב הקרוב קולקציה שאני מכנה "תביא אחד מכל אחד". כל פריט ופריט בעל ייחוד וקסם משלו. נכון שהמותג פונה כביכול לקהל צעיר יותר  (הבנות שלי מתות עליו) אבל גם אם עברת את גיל הטיפש-עשרה הגזרות המחמיאות של טופ שופ יתאימו לך ובכל גיל. לכן לטעמי כל אחת תמצא פה לפחות "פנינה" אחת שתשתלב נהדר בארון הבגדים שלה. הקולקציה מתאפיינת בפלטת צבעים מגוונת של צבעי אדמה כמו חמרה וחול, חרדל, צהוב לימון, וורוד, חאקי ,כחול ולבן.

אז מה בTOP לדעתי?

אני התחברתי מאד לטרנד המוביל של העונה "קוטון קלאב" עם דגמי קז'ואל אבל במראה נשי רך ועדין. ה"קוטון קלאב" זוהי בעצם תת קולקציה משל עצמה ובה מככבים כמה אוברולים ה-ו-ר-ס-י-ם!. קחו לדוגמה את האוברול הלבן שילך נהדר עם ג'קט ג'ינס, סל קש או תיק צדף מדליק, וסנדלים שטוחים, או האוברול בחרדל עם מגפוני קיץ. בכלל, האוברולים יכבשו את תחילת העונה עם או בלי חגורות מותן. 

אם יש פריט שTOPSHOP עקביים בלעשות אותו טוב זה ללא ספק הג'ינסים. העונה הם מביאים  הרבה פריטי ג'ינס בגזרות שונות ובעיקר ב"וושים" בהירים. המלצה קטנה ממני – גזרת הMOM-ג'ינס (ראו בתמונה משמאל) יושבת נהדר, מדויקת נקייה ומחמיאה.

ולסיום, בשורה לבנות מבנה גוף קטן במיוחד (petit) עד כה היה ניתן למצוא בחנות רק פריטים בודדים המותאמים למידות קטנות ואילו העונה תמצאו את כלל הפריטים מהקולקציה המקורית.

טווחי מחירים: ג'ינסים 200-450 ש"ח. חולצות 40-400 ש"ח. שמלות 100-500 ש"ח. ובגדי ים 70-250 ש"ח

להשיג בסניפי טופשופ ובאתר www.topshop.com

 

צבע זה אנחנו – Color is You

מה עושה אותנו יותר שמחים מצבעים? נכון, אם רוצים ללכת על בטוח בד"כ הולכים על שחור\לבן או אפור. אבל הקיץ הקרוב הוא בסימן צבע. צריך להיזהר, כי צבע גם יכול להיות טריקי, ושחס וחלילה לא נראה בסוף כמו עץ אשוח. אך אם יש מותג אופנה שיודע להביא המון צבע אך במינון הנכון זהו המותג Desigual. המניפסט של דזיגואל, והדבר ללא ספק ניכר, שצבע הוא החיים, האהבה, צבע זה בולטות, החופש ללבוש מה שבא לך והחופש להעז. מה שנהדר בפריטים של דזיגואל הוא שהמותג אינו במרדף אחרי גחמות אופנתיות ועל כן, כמעט  כל פריט שתקנו בדזיגואל תוכלו לשוב וללבוש גם בעונות הבאות. המותג נאמן לצבעוניות, לנוחות ומעל לכל לאיכות החומר. בגדים ואביזרים לנשים ילדים וגברים. 

 

העונה החברה עושה הומאג' לג'ינס הראשון שהיא ייצרה בשנת 1984 שהיה עשוי פיסות בד ג'ינס וינטאג'. 35 שנה מאוחר יותר אנחנו זוכים לקולקצית ג'ינס מגוונת לכולנו. 

ניתן למצוא גם ג'קט ג'ינס בוריאציה של פעם המשלב את דמותו הנוסטלגית של מיקי מאוס על הגב.

להשיג ברשת חנויות Desigual

 

מותג משקפיים מברצלונה

אם בקיץ עסקינן הרי לא נעבור אותו בלי זוג משקפיים חדשים. קבלו את מותג המשקפיים "ג'יג'י ברצלונה" שהושק השבוע לא תאמינו איפה – בבירת הנגב בבאר שבע. הגעתי לחנות "מסגרת אחרת" בבאר שבע כאמור להשקת מותג המשקפים "ג'יג'י ברצלונה", אך חוץ מהמשקפיים הנהדרות, גיליתי יצירת אמנות נוספת אחרת והיא החנות עצמה. בשדרה המרכזית של באר שבע, ברחוב רגר המפורסם, תמצאו כנראה את אחת החנויות היפות והמעוצבות ביותר בעיר. חלל החנות מדמה תחנת רכבת עם תקרה בגובה קומה וחצי, מנורות בצורת עששיות כמו בתחנות הרכבת של אנגליה במאה ה-20, וציורים של מצלמות אבטחה להשלמת האווירה. על הקירות העשויים בלוקים חשופים מצוירים אנשים כעוברים ושבים כדי לתת תחושה של תנועת קהל הנע בדרכו אל הרכבת הבאה. הרצפה עשויה מבלטות אותנטיות שפורקו (באמת!) ממדרכות שכונת אפרידר באשקלון ואפילו הושארו בכוונה כתמי הזמן כמו מסטיקים תועים שהתייבשו להם בשמש. אילן ביטון, הוא הבעלים של רשת החנויות "מסגרת אחרת" והוא גם המעצב העומד מאחורי החנות היפיפייה. המלצה שלי, אם אתם באזור, אתם פשוט חייבים לקפוץ ולראות. כנסו ולא תתאכזבו.

   

ב"מסגרת אחרת" תמצאו מותגי-על של מיטב המעצבים והחברות המובילות בתחום, כמו דיטה, מייקיטה, טום בראון ואחרים, אבל תנו תשומת לב מיוחדת למשקפי השמש של "ג'יג'י ברצלונה", מותג וותיק שנוסד לפני 50 שנה ועבר מהפך חיובי ונכון. לפני 3 שנים החליטה הבת לקחת את ניהול העסק וניערה את העיצובים הקלאסיים. הפיחה בהם מודרניות ואלגנטיות מבלי לפגוע בערכי המותג. משקפי שמש אורבניים, היפסטרים, עם נגיעות אופנתיות וטרנדיות, ולצידם דגמים קלאסיים עם מסגרות אצטט ומסגרות מתכת בזהב ובכסף. קולקציית קיץ 2019 מאופיינת בצבעוניות חזקה של ירוק, וורוד, צהוב וכחול, ועם עדשות צבעוניות בהירות אך לא אטומות. גשר האף הופך כפול ומוסיף עניין, ומסגרות המשקפים מגוונות ביותר, מדגמים א-לה ג'ון לנון, וגם מסגרות מרובעות מתומנות ואובליות (אליפסה). לחובבי משקפיים גדולים עם נוכחות לכו על דגמי משקפי המסכה בסגנון משקפי הסקי הצבעוניים והספורטיביים. 

  

  

מדובר במותג פרימיום העשוי מהחומרים האיכותיים ביותר. 

להשיג במסגרת אחרת, שדרות רגר 51 באר שבע, ובחנויות האופטיקה ברחבי הארץ.

 

סט לים, כפכפים ומשקפי שמש תואמים

למותג הברזילאי "הוויאנס" יש סיבה טובה למסיבה. גם פתח את חנות הדגל בקניון עזריאלי, גם חשף קולקציית כפכפים חדשה וזוהרת, וגם השיק לראשונה קולקציית משקפי שמש המיוצרים על ידי המפעל האיטלקי "סאפילו" שהוא יצרן משקפים השני בגודלו בעולם, מפעל המייצר עבור כריסטיאן דיור, פנדי, מוסקינו, מארק ג'ייקובס, ועכשיו גם להוויאנס. 

 

 

הקטע המדליק של המשקפים הוא במוטות העשויים מאותו חומר ומאותה דוגמה של רצועות הכפכפים. המשקפיים קלות מאד ומגיעות ב-8 דגמים צבעוניים, בקולור בלוק ובצבעי הנאון. ותוכלו למצוא דגמים לנשים, גברים וילדים. מחיר 150-350 ש"ח.

ניתן לרכוש ב12 חנויות הרשת וכן בשתי חנויות האופנה המובילות, דנה אשכנזי ומטרו סיטי. 

 

בגד ים הוא פריט חובה. 

המותג האוסטרלי בילבונג משיק כל חודש קולקציה חדשה תחת הסלוגן "ביקיני הוא סגנון חיים". ככה זה כשאת צעירה חטובה ויש מה להראות ובמה להתגאות. בחודש מרץ תמצאי את בגדי הים של Seeker of the Sun עם צבעוניות עזה של אדום חרדל ושחור, לצד צבעי פסטל רגועים כמו ורוד פודרה או תכלת בייבי. גזרות הביקיני הן כמעט אין סופיות אבל חייבים לבדוק את דגם הסטרפלס העשוי מבד נמתח, כך שניתן לשחק עם הכתפיות ולשנות את המראה לפי מצב הרוח. תמצאו גם ביקיני עם טופ בגזרת חולצת טי-שירט עם כפתורים ועוד. 

   

אמנם הפוקוס הוא על בגדי הים בגזרת הביקיני, אבל ממש לא הייתי מתעלמת מאלה השלמים, במיוחד זה בצבע חרדל עם מפתח עמוק כשפונפונים קטנים מעטרים אותו. 

בגדי הים של בילבונג מגיעים במידות S-XL במחירים של 190-390 ש"ח.

להשיג ברשת חנויות "בילבונג".

 

תכשיט צבעוני בעבודת יד

ידוע שתכשיטים עושים את העבודה בנושא הסטיילינג. בטח לקיץ ראוי ונכון להתאבזר בתכשיט עם נוכחות, גדול, צבעוני ומיוחד. דורי צ'נגרי היא דמות מוכרת בנוף של מעצבי התכשיטים המובילים בישראל. פגשתי את דורי על גג הסטודיו שלה הפונה אל הרחוב הסואן של דיזנגוף. דורי מספרת כי בתור בת של תופרת היא גדלה עם חוטים ומחטים ומעץ תפוח לא נופל אגס. הצבעוניות של תל אביב, השמש והים בשילוב התרבות המקומית שלנו מהווים את ההשראה שלה ובהשראתם היא יוצרת  חותמת אישית וברורה לתכשיטים אותם היא עושה בעבודת יד. דורי אורגת סורגת, מדביקה אבנים וחלקי עור, ויוצרת תכשיטים שלא ניתן להתעלם מהם עם צבעוניות אינסופית ונוכחות חזקה. דורי יוצרת תכשיטי הוט קוטור מקוריים ולכן אין פלא שהם נמכרים במוזאונים, בגלריות ובחנויות יוקרה בכל העולם. 

  

כשאת עונדת תכשיט של דורי צ'נגרי צפי לתגובות. אי אפשר יהיה להתעלם ממך. כל תכשיט ייחודי, שונה ומעניין יותר מקודמו. דורי יודעת לשחק עם אלמנטים גרפיים בשחור לבן שמזכירים לה את רצפת השיש שראתה באירופה, או כפתורי בד בצבעי אדום ירוק צהוב ושחור שהיא רוקמת לתכשיט ומזכירים לה את בית התפירה של אמא. בחנות של דורי תמצאו גם קולקציה שלמה המבוססת על צבעי כחול וטורקיז המשתלבת נהדר במראה קז'ואל אלגנטי, קולקציה מוכספת וכן תכשיטים מנומרים עם אלמנטים מעור.

  

  

אחת מעבודתיה מוצגת במוזאון האומנות בסאן דייגו,

  

את שיא הפרסום קיבלה כאשר הסטייליסטית של הסדרה "סקס והעיר הגדולה" ראתה את התכשיטים בסוהו, רכשה, התכשיטים לא הפסיקו להופיע בפרקים רבים והשאר היסטוריה, והיסטריה.

להשיג בחנות המעצבת דיזנגוף 116 וחנות האון ליין www.doricsengeri.com

 

לק ג'ל לשימוש ביתי

כן כן שמעתן נכון. זו הבשורה הטובה ביותר בכל הנוגע לתחום הלקים שיכולתי לשמוע בתחילתו של קיץ זה. חברת Essie שהיא מותג ידוע ומוביל בתחום הלקים, השיקה סדרת לקים בפורמולת ג'ל לשימוש ביתי. מי שמכיר אותי יודע שאני שוחה הרבה ולק שאני שמה מתקלף ונראה זוועה אחרי יום.  אני גם לא מאלה שלובשות כפפות כשרוחצות כלים. מסיבה זו כבר זמן רב שאני כמעט ולא שמה לק. לכן אתן יכולות להבין כמה שמחתי כששמעתי על הבשורה. עבורי מדובר במותרות של טיפוח הידיים. יצאתי ובדקתי אם אכן הלק מחזיק 12 יום כמו שהחברה מבטיחה. אז כנראה שכן. כי אצלי, אפילו כשחיתי, שטפתי כלים ולא נזהרתי כלל, הוא הצליח להחזיק כמו גדול 10 ימים ולהיראות נהדר. הברק מושלם, הצבעים נכונים, והידיים נראות מטופחות ויפות. 

מה שהכי חשוב בעיניי שלאור כך שלאחרונה צצו פירסומים המזהירים משימוש במכונות הייבוש בעצמן משתמשים כששמים לק-ג'ל אצל קוסמטיקאיות, הפורמלה החדשנית של Essie אינה מצריכה שימוש במכונת ייבוש ויורדת בקלות עם אצטון. בלי השריית צפורניים ובלי בלגן. כל מה שצריך לעשות הוא לשים 2 שכבות של צבע, ומעליהם שכבת הג'ל טופ-קיט. מה הכי שווה? שזה בזיל הזול – המחיר 49.90 ש"ח.

   

להשיג בסניפי הסופרפארם ובחנויות הפרפורמיה הנבחרות.

 

ושיהיה לכולנו חג שמח עם המון קניות נכונות ומשמחות.

Essieאביב 2019בגד יםבילבונגג'יג'י ברצלונהדורי צנגרידזיגואלהוויאנסהוויאנס משקפיםטופשופ TopShopלק ג'למשקפייםתכשיט בעבודת יד