הכי נכון, אופנתי, עדכני, ולא יקר, הפריטים הלוהטים לקיץ לוהט.

 

החדשה הכי חמה, היישר מהתנור

Adika  פותח את החנות החדשה בקניון עזריאלי

למותג עדיקה יש כבר 7 חנויות בתל אביב, אז שאלתי את עצמי על מה כל הרעש? בהזמנה היה כתוב שעיתונאים מוזמנים לשעה 1500, ובשעה 1700 יפתחו השערים עבור קהל הרחב, ו-50 הנכנסים הראשונים יזכו בשובר מתנה. הגעתי בזמן ולא הייתי צריכה לחפש את החנות היות וצבא של נערות כבר עמדו בכניסה וחיכו לתורן. שיא  האירוע התרחש עם הגעתה של אנה זק הפרזנטורית של המותג. נכון שעברתי את הגיל אבל אני לא זוכרת כזו היסטריה מאז שחשבו שהביטלס אמורים להגיע לארץ. צעקות צרחות ודמעות אושר התערבבו להם יחד, כשאנה מנפנפת להן לשלום והן על סף עילפון. זה הזכיר לי את התורים בחנות הראשונה של H&M.

החנות החדשה סופר מדליקה. ענקית ומתפרסת על שטח של 500 מ"ר עם אופנה צעירה ומדליקה. חנות קונספט שבפעם הראשונה תשלב גם מותגים בינלאומיים בעיצוב של  "חנות בתוך חנות" ובהן ימכרו מותגים כמו אדידס, ואנס, פילה, CK, ריבוק ועוד. כל המותגי העל עיצבו במיוחד לחנות קירות ומתקנים ייחודיים ברוח כל מותג ובשפה של Adika. הייחודיות של החנות היא בעיצוב החדשני, הצעיר, והמדליק שלה הכולל אלמנטים פירוטכניים ודינמיים כמו מנהרת אורות מתחלפים בהתאם לקולקציה, מקום המהווה חגיגה לחובבות האינסטגרם. 

   

לרגל האירוע, תותר לראשונה כניסת כלבים לקניון עזריאלי ביוזמה משותפת של הנהלת הקניון והנהלת עדיקה המותג ידוע  כמזוהה עם מסרים אוהדים לבעלי חיים, בחנות תמצאו גם מחלקה מיוחדת לבעלי 4 רגליים הכוללת ביגוד ואביזרים. עדיקה מאז ומעולם תמכה באימוץ והחזקת כלבים ואני מברכת על הצעד המשמעותי הזה של הקניון והמותג.

Adika, קניון עזריאלי, ממוקם בקומה הראשונה ליד הכניסה לרכבת.

 

בית העיצוב והלייפ-סטייל

בלב שוק הפשפשים ביפו, על רחוב עולי ציון הראשי, לא תוכלו שלא להבחין בבית העיצוב והלייפ-סטייל של קרן שביט. חלון הראווה צבעוני ובולט עם עיצוב המשלב גרפיקה אוריינטלית והסלוגן קולקצית Jaffa. בחזית החנות כיסאות נוח בלוק וינטאג' הכי של פעם, עם עציצים וספסלים לרווחת אנשי הרחוב והחנות. 

חייבים להכיר קצת את קרן כדי להבין מהיכן נובע שופע היצירתיות הזו. היא בכלל התחתנה עם קיבוצניק מגבע, ועד היום היא גרה בקיבוץ ומגדלת את בנותיה בלב עמק יזרעאל בינות השדות והפריחות. והיא חולה על כל מה שהוא וינטאג'. השילוב של הטבע עם התשוקה שלה לחפצים ולאמנות וינטאג' הם המקור להדפסים הבלעדיים שהיא יוצרת ומהם מעצבת ומכינה קולקציות. קרן היא זו שהפכה את הגלביות לפריט אופנה טרנדי בישראל ואכן אצלה בבית האופנה תוכלו למצוא גלביות איכותיות מבדי כותנה קלילים, עם מגוון רחב של דפוסים צבעוניים שהיא מעצבת מהדפסים פרי יצירתה, כמו נוצות טווס או עלי דקל. גלביות לנשים, ויש גם גלביה לגברים הבנויה על בסיס חולצה גברית קלסית ארוכה. (כרגע רק בשחור). ויש גם גלביות לילדות ב-4 הדפסים שונים צבעוניים. 

 

לרגל השקת הקולקציה החדשה  JAFFA OASIS היא מעצבת חולצות T עם הדפס JAFFA המגיעות ב-6 צבעים ומשלבות לוגו עם ווריאציות גרפיות של איורים וסמלי העיר יפו. עיצוב קרן כמובן

 

קרן מובילת דעת קהל בתחום עיצוב אופנה ובעלת בלוג פופולרי "טוב ויפה", עומדת מאחורי אירועי עיצוב נודדים בבתים פתוחים, ולאחרונה השיקה את "בית הספר להשראה" המעודד נשים יצירתיות לצאת לדרך יזמית ועצמאית.

טי-שירט 180 ש"ח. גלביה לנשים וגברים 420 ש"ח. גלביה לילדות 180 ש"ח.

להשיג ב"בית העיצוב והלייפ-סטייל קרן שביט – טוב ויפה", עולי ציון 13 יפו.

 

מותג עשרת הנבחרים TOPTEN

קהל הצרכניות של אקססוריז מתחלק ל-2 מחנות עיקריים: אלו שקונות דבר אחד ו"טוב", איכותי ומושקע כמו זהב ויהלומים, ואלו שאוהבות הרבה, צבעוני, אביזרים שאפשר להחליף ברגע ולשנות מראה. הרבה אביזרים, וכמה שיותר – יותר טוב. אם את נמנית עם הקבוצה השנייה, אזי TOPTEN הוא הבית השני שלך. כי כאן אביזרים זו הצהרה אופנתית. המגמות שראינו על מסלולי התצוגות בעולם, אופנות הרחוב המובילות, כולם התנקזו לכאן ומציעות לך שפע בל יתואר, ובמחירי מינימום. 

אז קודם כל נעדכן שצבעי האש הם הצבעים השולטים באופנת הקיץ. צהוב, אדום, ובעיקר כתום בשילוב הצבעים הטבעיים של קש וצדפים כדי להרגיע את הלהבות. בגדי ים בכתום לוהט כמו ביקיני או בגד ים שלם עם כתף אחת, סל קרושה טבעי, עגילים עשויים מחוט קש בעבודת יד, תכשיטי צדפים, ומטפחת ראש מנומרת עם כתמי צבע כתום. ללכת לים ולדפוק הופעה.

חשוב לבדוק את קולקציית ההלבשה התחתונה, צעירה מרעננת ומדליקה. החל מ-19.90, או 3 ועוד 1 מתנה.

אני אוהבת  את המותג TOPTEN בגלל שהוא לא מתחזה, לא מתיימר להיות מה שהוא לא, ומספק את הסחורה ביג טיים. קני מה שבא לך, בסוף העונה תעיפי את הכול ותתחדשי עם טרנדים חדשים. המותג לא מפחד ללכת עד הקצה בצבעוניות, בשפע האפשרויות ויכולת של כל אביזר להתכתב עם שאר פרטי הקולקציה. תמצאו פה שלל תיקים, שקופים, ושקופים צבעוניים כמו לדוגמה בוורוד פוקסיה, תיקי קופסה ותיקי קלא'ץ מקש ורפיה עם שרשרת מוזהבת לשדרוג, ואפילו סלים מקרושה לים ולבריכה.

קולקציית צבעי הנאון מככבת ולידה קולקציית הערב המציעה תכשיטי מתכת עדינים בציפוי זהב או כסף, תיקים כסופים עם אבזמי ניטים ושרשראות.

 

   

מקווה שעשיתי לכן חשק כי לי בא אחד מכל אחד.

מחירים : תכשיטים החל מ19.90 ש"ח. תיקים החל מ79.90 ש"ח. צעיפים 3 ב-50 ש"ח. וכובעים ב29.90. 

להשיג ברשת TOPTEN

 

התמנון שולח זרועות

רשת תמנון קיימת כבר 25 שנה, והיתה המקום למי שחיפש בגדי בייסיק מעודכנים, ובמחירים השווים לכל כיס. בימים אלה פותחת הרשת, שמונה כבר 90 סניפים, את סניף הדגל שלה בקניון עזריאלי. חנות ענקית שהיא ממש לא רק בייסיק. קולקציות רחבות, ושפע של אביזרים. אז לכל אלה בא להם להתחדש במחירים של 30-100 ש"ח גג, ממליצה בחום להיכנס לכל סניף של רשת תמנון ובמיוחד לזה החדש בעזריאלי, ולשפשף את העיניים כמו לא הייתם מאמינים.

את כל הטרנדים החמים תמצאו שם, פסים, מנומר, מנוחש, דפוסי ורסצ'ה והרבה ג'ינסים. תמצאו פה קולקציות רומנטיות, פרחוניות, קולקציות בהשראה ימית עם צבעי הכחול אדום לבן, וגם קולקציות ערב במראה צעיר ומרענן בשילוב פנינים, אבנים, ודפוסי מתכת בזהב וכסף. הבדים טבעיים כמו פשתן וכותנה, ריב, ויסקוזה  וקרפ.

התחברתי במיוחד לקולקציית הג'ינסים. אפשר למצוא פה את הגזרות הקלסיות של 5 כיסים, בלי קרעים ובלי שטיפות. ולצד ג'ינסים עם פסים בצד, ועם טקסטים מודפסים, שילובים של אבנים סברובסקי וקישוטי פנינים. ג'ינסים עם קרעים ועם שטיפות עדינות, גזרות גבוהות וסופר גבוהות, סקיני וסופר סקיני, גזרה ישרה וגזרת ה"מאם". באורכים שונים של 7/8, ושל 3/4, ברמודות ושורטים עם קרעים ובמראה לוז. בקיצור הכול.

בגדים ואביזרים לנשים גברים וילדים במחיר השווה לכל כיס. מ-30 שקלים ועד 100 שקלים גג. מידות XS-XXL

להשיג ברשת חנויות תמנון.

 

עכשיו זמן משקפים

 2 עקרונות חייבים להנחות אתכם בקניית משקפים. האיכות, והתאמה למבנה הפנים. ולא יעזור בית דין, אם יש לך פנים קטנות את נראית מגוחכת עם משקפי מסכה גדולים. והפוך. לא כל טרנד חייבים לאמץ וגם לא חייבים להתאים את צבע המשקפים לחולצה. 

RayBan המותג לכולם

מותג המשקפים מספר 1 בעולם ערך סקר מודעות למותג ונוכח לדעת שלמעלה מ-90% מהאנשים מכירים אותו. זה לא סתם שברק אובמה, גון לנון, ריהנה ואחרים מזוהים כל כך עם RB. לכבוד קולקציית 2019 עיצבו מעצבי המותג סדרה של אינטרפרטציות לדגמים האייקונים של פעם שחלקנו גדלנו עליהם כמו משקפי הטייסים שהמיסו לבבות לדוגמה, וזאת בנוסף לדגמים חדשים וטרנדיים.

משקפי הטייסים (סמל סטטוס לכל מי ששירתה בחיל האוויר וחלמה על חבר טייס), זרועות המשקפים הפכו שטוחות וקיבלו גוני מטאל מאט עם גישרון כף כפול. החידוש הבולט הוא בצבעוניות המגוונת של העדשות.

 

משקפי האייקון המרובעים של "שיר הבטלנים" והאחים בלוז. דגם הוויפרר שכיכב ברוב סרטי הקולנוע עוד בשנות ה-50, זוכה הפעם לפלטת צבעים חדשה עם עדשות קריסטל מדורגות ושקופות.

הדגם המרובע RB1971 על שם השנה בה הושק לראשונה, זרועות מתכת דקות אך חזקות עם עדשות אוברסייז מרובעות ועדשות בשלל צבעים.

 

המשקפים האובלים במסגרות מתכת דקות מוזהבות, כסופות, בצבע נחושת ומתכת בסגנון שנות ה-70 מוגשות עם עדשות מאט בצבעוניות חדשה. 

ומשקפי המסכה Wings Evolution משקפי האייקון של שנות ה-80 מגיעות הפעם עם עדשות מונוכרומטיות מרובעות וגשרון אף כפול. להוביל את הקמפיין נבחרה דוגמנית לא צעירה, כשהיא חמושה במשקפי המסכה ומנקה את שינייה. 

בקמפיין חדש, צעיר, ובועט הנושא את הסלוגן ProudToBelong ממחיש המותג עד כמה הוא של כולם. צילומים של אנשים כמוני וכמוכם, רנדומליים בתרחישים יומיומיים וכל דמות חושפת סיטואציה מחיינו אנו. 

מחירים : 550-900

ואם חפצה נפשכם להפוך מסגרת של משקפי שמש של רייבאן לאופטי שמש או אופטי שקוף ואתם מחפשים איש מקצוע שיעשה את העבודה כאילו הוא מהמעבדה של רייבאן העולמית, אז דעו לכם שקיים שירות מיוחד של המותג מאפשר לכם לקחת כל מסגרת מהקולקציה ולהפכה לאופטי. כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאחת החנויות המורשות של המותג ולעשות בדיקת עיניים. הנתונים ישודרו מיידית למעבדת בחו"ל (כולל מולטיפוקל, צילינדרים, שמש אופטי, ואופטי שקוף). תוך 20 דקות הייצור מתחיל. תוך 6 ימי עבודה המשקפים עם המסגרת שבחרתם מוכנות למסירה. ולא רק, לוגו המותג מוטבע בעדשה בחלק השמאלי למעלה, בדיוק כמו בעדשות המקוריות

 

מחירים: שמש אופטי 1200-3250 ש"ח, אופטי שקוף 1000-3650 ש"ח

להשיג בכל חנויות האופטיקה המובילות

 

קרויצברג קינדר kreuzbergKinder היישר מברלין לתל אביב 

מכירים את הסיטואציה שבכלל לא התכוונתם ויצא לכם בוננזה? זה בדיוק המקרה של המותג kreuzbergKinder שנולד מתוך צורך של צלם ישראלי הגר בברלין בשכונת קרוייצברג והיה זקוק למשקפים מדליקים וקוליים לצילומי אופנה למגזין מוביל. למזלו יש לו אח בחברת "דיוק" המתמחה בייבוא של מותגי על, וייצור של מותגים מקבילים. פנה לאח בבקשה, קיבל 10 דגמים לצילומים והשאר היסטוריה. המותג צעיר, אופנתי ובועט נמצא בפריסה בכל אירופה ורק תופס תאוצה כל עונה. הרוח הצעירה של המותג מתבטאת בצילומי הקמפיין שנערכים תמיד בשכונת קרוייצברג עם אנשים מהשכונה, מוזיקאים, שחקנים ואנשים מיוחדים שאוהבים להצטלם. בנוסף המותג מתמקד בשיתופי פעולה יצירתיים ואומנותיים לחבר את המשקפים והאופנה עם אמנות יצירתית. הפעם, שיתוף הפעולה הוא עם המאייר פליקס שיינברג שבחר את 12 המאיירים הכי מוכשרים שהוא מכיר, כשכל אחד מהם מעצב דגם, ומאייר לו קופסה תואמת.

   

12 זוגות המשקפים לוקחים אותנו למסע מרתק דרך העיניים של המאיירים, אל מעבר לחלומות הכי פרועים שלנו. הדוגמה הכי בוטה למשפט הקלישיאתי "לצאת מהקופסה".

להשיג בכל חנויות האופטיקה המובילות.

 

ולסיום, נטע אלחמיסטר בקולקציה בלעדית לאירוקה

הגברת הצעירה הזו בכל מה שהיא נוגעת הופך לזהב. עושה לה שאפו ענק ומורידה בפניה את הכובע. חתונת השנה, מובילת השנה, ועכשיו מעצבת השנה עם קולקציה בלעדית לאירוקה. הקולקציה הושקה במסגרת מסיבת הרווקות הנחשקת שרק החברות הכי הכי טובות הוזמנו (אני לא משום מה).

11 זוגות משקפי שמש שימכרו תחת שמה של נטע "Neta By Errocaeyewear".

מה תצפו מקולקציה שנטע עיצבה? שתהייה עדכנית, אופנית, חתיכית, צבעונית, תוססת ומלאת חיים. 2 דגמים מובילים המופיעים ב-5-6 צבעים כל דגם. 

עד לתאריך 10.7 מבצע! 2 זוגות במחיר 300 ש"ח בלבד

להשיג ברשת אירוקה.

שיהיה לכולנו קיץ חם, לח, אבל סופר אופנתי ומדליק.

adikaRaybanTOPTENאבזריםאביב קיץ 2019אופנת קיץאירוקהמשקפי שמשקרויצברגקרן שביטרייבאןתמנון