מה עשינו טוב שמותגי-על עולמיים מעדיפים את ישראל ?

הסדרה החדשה של מותג האיפור מייבלין ניו-יורק

בפרויקט התוכן הדיגיטלי החדש צולמו 4 משפיעניות ישראליות בעיר ניו יורק תחת הסלוגן make_it_in_nyc# עבור הסדרה החדשה של מותג איפור מייבלין ניו יורק. זו תחרות ריאליטי בנושא איפור וביוטי כאשר אנג'ל ברנס – אושיית רשת עם 283 אלף עוקבים, רומי אברג'יל שהיא הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בישראל עם 59 אלף עוקבים, אור יעקב עם 87.7 אלף עוקבים וליזה ביק עם 223 אלף עוקבים ובעלת בלוג מצליח. במסגרת התחרות הן תתמודדנה אחת מול השנייה ותקבלנה משימות הקשורות לאיפור ויופי בעיר ניו יורק. לדוגמה להתאפר בסאבווי או במונית, לאכול בדוכן נקניקיות ברחוב בלי שהשפתון ימרח, או להתאים מייק-אפ לעוברים ושבים. בכל פרק משימות חדשות ויהיו אלה העוקבים באינסטגרם שיבחרו את המנצחת על פי תוצאות ושיקול דעתם. 

 

 

9 פרקים של משימות ועוד 2 פרקים של "איך לעשות את זה" בו כל אחת מדגמנת ומציגה מראות איפור ויופי עם המוצרים של המותג. רגע, יש גם פרק פספוסים שהוא חובה לצפות . הפרק הראשון יעלה ב-1 באוגוסט, ואח"כ פרק כל שבוע. הזוכה תוכתר בתואר נערת הIt Girl של מייבלין ניו יורק בישראל.

 

הוגו בוס בחנות הפופ-אפ בנמל ת"א

נכון שהאתר אונלייף מיועד בעיקר לנשים אבל בואו נשים את זה על השולחן, שרוב הגברים מעדיפים אשה לידם כשהם רוכשים בגדים, ובטח של מותג-על כמו Hugo Boss. חשבתי שזה לא יהיה יפה מצידי לא לעדכן אתכן על חנות הפופ-אפ הראשונה של המותג שנפתחת בנמל תל אביב במיוחד לחודשי הקיץ ובמיוחד במיוחד לקהל צעיר (וצעיר ברוחו כמובן) שוחר אופנה ומותגים. אבל הכי חשוב באירוע הוא שמדובר במחירים סופר נגישים. 

כדי להנגיש את המותג גם לקהל צעיר נלקחה החלטה בהנהלה העולמית של "הוגו בוס" לייצר 2 קווי אופנה נפרדים. הליין Hugo פונה קהל צעיר, עם קולקציית 'לבוש רחוב' Streetwear עדכנית וצעירה. הגזרות משוחררות, הבדים יותר אופנתים ופחות פונקציונליים, והצבעוניות מתרחבת מעבר לאדום כחול לבן גם לצבעים כמו צהוב ותכלת ולא תאמינו גם פסטלים פרחוניים. 

 

    

 

כאמור התמחור הוא הקטע. זול משמעותית למותג ולאיכויות שהוגו בוס יודע להציע. לדוגמה – טי שירט רק ב-249 ש"ח. זאת בנוסף לחולצות פולו, והחולצות המכופתרות, ג'ינסים, בגדי ים ושפע של אקססוריז כמו סניקרס, תיקים, חגורות, כובעים ואפילו גרביים. חלק רחב מהאבזרים ומחולצות הT מעוצב יוניסקס ומתאים גם לנו הנשים.

ואל תחששו שמותג כמו הוגו בוס המתמחה בלוק אלגנטי וחליפות לגברים ישכח אתכם, כי בחנות הפופ-אפ שלנו בנמל תמצאו גם את הלוק האלגנטי עם חליפות במראה מחויט בלוק אופנתי וצעיר. חליפת סקיני או חליפת האוברסייז ובמחיר של 2490 ש"ח בלבד.

אז אם אתם בקטע של לפרגן לעצמכם פריט איכותי של המותג הוגו בוס ובמחירים שלא יחזרו – עכשיו זה הזמן

חנות פופ-אפ בפקטורי 54 בנמל תל אביב (האנגר 9), וגם באתר Factory54.com

 

#iamHUGOmake_it_in_nyc#הוגו בוסמייבלין ניו יורק