טאצ' אפ אחרון לפני החג עם נעליים ותיקים לסתיו חורף 2019-20.

 

המותג DL שומר על המורשת של המעצבת המיתולוגית "דניאלה להבי"

מי שהכיר את דניאלה, ואני לשמחתי זכיתי להיות חברה שלה, יודע שהיא הייתה בחורה פרקטית שעיצבה וייצרה תיקים פונקציונליים. חשוב היה לה שלכל פריט יהיה תא משלו, ולכן התיקים שהיא עצבה היו עשירים בתאים. כדי שאף אשה לא תחטט שעות בתיק בחיפוש אחרי המפתחות או הטלפון. 

באירוע האחרון של המותג להשקת קולקציית סתיו חורף 2019-20,  הוזמנו לבקר בשואו רום של המותג בבית פנורמה ולהיכנס לחדרי החדרים של המעצבים וההשראות. הגעתי גם לחדר של בנה אורי שממשיך דרכה, ועל השידה במקום כבוד באמצע, ראיתי תמונות של דניאלה. עם הכלב, עם החברות לעבודה בקמפיין לפני שנים, ועוד. לא יודעת מה אתכם, אותי זה ריגש. וכדי שתעריכוו כמה שהמותג יודע למתג עצמו בשונה מאחרים, ולצקת לאירוע גם תכנים תרבותיים, באירוע זכינו להרצאה מאלפת על אופנה בציוריו של גוסטב קלימט הצייר האוסטרי.

במותג DL עושים הומאג' לשנות ה-70. צבע החום על גווניו שהיה אחד הצבעים האהובים על דניאלה מאד שולט בקולקלציה. חום שוקולד, חום מנוחש, קאמל, טקסטורת הקרוקו ושילובים של שחור וחום. העונה בנוסף לצבעי האדמה והחום, תמצאו גם את הצבע האדום על עושר גווניו, ומופיע בטקסטורות של עור, זמש ומנוחש. האדום למי שלא יודע מביא שפע והרבה כסף בתורת הפנג-שוואי. גם הצבע הירוק יהיה דומיננטי בעונה הבאה והוא בא לחזק את המגמה האקולוגית העולמית של מראה ירוק ושמירה על איכות הסביבה. ירוק יער, ירוק זית, ירוק מטלי וירוק מרווה. אהבתי מאד את התיקים והנעלים בגוונים המטאליים עם פרשנות של חורף המתורגמת לצבעי זהב, כסף, ברונזה ופיוטר. בתמונות נעלים, ארנק בסילבר גולד, וארנק שחור מעוטר בתכשיט מוכסף.

 

הנעליים תהיינה במגמה שפיצית למראה עוצמתי, אופנתי ומעניין. מעוטרות באבזמים, חרוזים, שרשראות ועורות מתוכשטים, ואבנים מיוחדות.

תיקי "פרידה" הם תיקים מבוקר עד ערב, כאלה שתוכלי ללכת לעבודה, ואח"כ להמשיך לבילוי של ערב ועדיין תיראי הכי רלוונטית ואופנתית. התיק עשוי מעור בטקסטורה מנוחשת עם ידיות אלגנטיות נוחות, 2 כיסים עם מגנטים, תא אחסון גדול ורצועה מתכווננת לפי הצורך. מופיע בשני דגמים, תיק נשי ותיק גב.

תיק "שפילד" הוא תיק מקורי של דניאלה והתפרסם בעולם בעקבות הקו הייחודי שלו. צורת האליפסה, הכיסים החיצוניים (פונקציונלי כאמור) כחלק מגזרת התיק, מפתח רחב, בשילוב של העור הרך והמראה המשופשף שלו שרק הולך ומשתבח עם השנים

והתיק האלגנטי "סטיבנס", מפיוטר מטאלי, להסתכל ולהתעלף

DL להשיג בחנויות הרשת ifatsochlizky@

 

אנחנו נעליים, Weshoes

בשקט בשקט, הופך הבית של המותגים Weshoes לשחקן מפתח בתחום הנעלים. הקבוצה מאגדת  מנעד רחב של מותגים שפיצחו את ה-DNA הישראלי. זוהי קבוצה שמאמינה בצעירים, מפרגנת להם ונותנת להם את כל הבמה. 

ראו את המותג "בלנסטון" שחוגג 150 שנה להיווסדו, והוא בעל מחזור המכירות השני בעולם אחרי אוסטרליה. זוהי דוגמה נהדרת לפיצוח הטעם והדרישה של הצרכן הישראלי. החידוש העונה הם מגפונים עם עקב, מגמה שהתחילה בעונה הקודמת ותופסת תאוצה העונה הזו. לצבעוניות הרגילה נוספו גוונים נוספים של חומים דהויים ואפורים. בלנסטון היא נעל שנמכרת מעליה. לילדים ולבוגרים מכל גיל.

והנה אינפורמציה שעשויה אולי להפתיע גם אתכם. גאוות הרשת היא לנעלי Crocs, המותג האמריקאי שהגיע לישראל ב-2005 והשריש שורשים עמוקים. המותג שחרט על דגלו "תבואו כמו שאתם". כן כן, אלה שזכו לתואר הנעלים הכי מכוערות בעולם. דעו לכם שזו הנעל הכי נמכרת בישראל, ולא רק – כי העונה היא ממש לא מכוערת ויותר מזה היא מגיעה עם טכנולוגיה חדשה שכמה שהן היו נוחות עד היום, זה כאין וכאפס לעומת הנוחות של הנעליים החדשות. ראינו את הטכנולוגיה הזו עוד  בעונה הקודמת אבל מסתבר שלוקח לחדשות עונה שלה כדי לתפוס תאוצה ושגשוג במכירות. זו טכנולוגיית "לייט-רייד". נעלים סופר נוחות וקלות, מושלמות למי שצריך לעמוד שעות על הרגליים כי בסוליית הנעלים ישנן כדוריות קטנות המדמות מסג' לכף הרגל בזמן ההליכה. הנעליים מגיעות בעיצובים של סניקרס ונעלי ספורט, וממש לא דומות לקרוקס מהדגמים הראשונים. תנעלו פעם אחת ואני מבטיחה לכם שתהפכו ללקוחות שבויים של המותג. 

מיזם אופנתי חיבר בין המותג לביה"ס לאופנה ונתן לכל מעצב/מעצבת זוג נעלי קרוקס לבנות בסיסיות. כל אחד התבקש לעצב על פי טעמו וחזונו. התוצאות עוצרות נשימה. אם פתאום אתן מתחרטות ובא לכם איזה קרוקס אחד כזה בארון, "צו שפק" כמו שאימא שלי הייתה אומרת ביידיש – מאוחר מדי, אזל, נגמר.

 

 

בנוסף כשתכנסו לרשת אתן חייבות לתת מבט על נעלי Nature World נעליים טבעוניות אקולוגיות 100% עשויות מחומרים ממוחזרים תוך דאגה להתחממות כדור הארץ. השנה המותג עושה שיתוף פעולה עם מעצבת גראפית ישראלית בשם דניאל שוקרון שעיצבה 4 דגמים שווים ביותר.

ברשת תמצאו את המותג החדש של נעלי צעד ראשון "אורטופה" לתינוקות שמתחילים לצעוד, את הפרייבט לייבל Seventy Nine שרק צומח כל עונה ומציג גם את המגפון ההורס הזה שבטוח נחרוש עליו כל החורף,

ולבסוף, התחום שמעניין אותי באופן אישי, אלה נעלי הספורט "הוקה" למקצוענים וחובבים שמי שבתחום מכיר ויודע. רשת Weshoes היא היבואנית של מותגי המזוודות, תיקי גב ותיקי נסיעה של המותג Delsey והמותג ההונג קונגי Doughnut.

להשיג ברשת חנויות Weshoes

 

התיקים של "דניאל בגס בוטיק"

"דניאל – בגס בוטיק" היא חנות לתיקים, שונה ומיוחדת בנוף התל אביבי, 30 שנות ניסיון וותק וקולקציות מגוונות של תיקים וארנקים, ותיקים לנסיעות הכוללים מזוודות, תיקי גב, תיקי נסיעה, תיקים למסמכים, פאוצ'ים ועוד. חנות עם נשמה. בחנות תמצאו קולקציה הפונה לנשים ולגברים, לצעירים ולבוגרים כאחד ובמחירים שווים לכל נפש. מדיניות ההחזרה של החנות הוגנת ואמינה – אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, תוכלו להחליף את התיק או לקבל את כספכם בחזרה.

בימים אלה מייבאת החנות את המותג העל האיטלקי והיוקרתי "פרנצסקה ביגוטי"  Francesca Bigutti עם מבחר עשיר של תיקים וארנקים מעור ודמויי עור עם הקפדה על רמת גימור גבוהה ועל איכות העורות.

המותג "פרנצסקה ביגוטי", מציג תיקים עם שילובים של עורות, עורות סוואז', עורות נפה, עורות ברידג', ועורות אקזוטיים מיוחדים בצבעים מיוחדים. תיקי קלאצ', תיקים עם רצועות כתף, תיקים ללבישה בצורה אלכסונית, תיקי גב ועוד, עשויים מעור, וגם מדמויי עור איכותיים. בנוסף מגוון רחב ביותר של ארנקים בכל גודל וצבע. התיקים בעבודת יד והקולקציה בחנות עוצבה במיוחד עבור "דניאל בגס בוטיק" על פי הדרישות של הקהל הישראלי. טוב, אז זו אני בתמונה, והתיק שאני נושאת הוא לא פחות ממושלם, שפע של תאים, עשוי עור איכותי בעבודת יד, וצביעה ידנית.

טווחי מחירים: תיקים בין 99-599 ₪, ארנקים בין 100-550 ₪, מזוודות בין 199-2000 ₪, תיקי נסיעה בין 790-249 ₪. התיקים של המותג פרנצסקה ביגוטי: תיקים עור 350-800 ₪, דמוי עור 200-350 ₪, ארנקים דמוי עור 150 ₪  ומעלה, ארנקי עור 200-450 ₪.  

דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1- בנין A תל אביב http://m.facebook.com/danielbags2003  אינסטגרם – Daniel.dizingof

 

תהיי מיוחדת עם בי-יוניק

רשת בי-יוניק קיימת מזה 30 שנה ומתמחה בנעלים כאלה שתוכלי לרוץ איתם במשך כל היום. גם נוחות גם אופנתיות ומתאימות לאשת קריירה שמג'נגלת את החיים ורוצה להראות טוב תמיד. זו העונה השישית שרשת בי-יוניק בנוסף לקולקציה העיקרית שכוללת, נעליים, מגפונים ומגפיים בגובה הברך ובמראה בוקרים, מציגה את המותג הטבעוני  MIZU שפירושה ביפנית "מים". המותג צובר תאוצה ופופולריות בקרב הקהילה הטבעונית, אבל לא רק.

 

  

הנעליים גם טבעוניות, אופנתיות ונוחות, עשויות מחומרים טבעיים ואיכותיים ללא שימוש בחומרים מן החי, וכשהערך המנחה את המעצבים הוא שמירה על איכות הסביבה והקהילה. עשויות מחומר דמוי עור, מקנבס וממיקרופייבר, חומרים לא רעילים, עמידים במים, נושמים, קלים ומתאימים לקהל הישראלי ולאקלים הארץ-ישראלי. אפילו הסוליות עשויות מחומרים טבעיים של גומי וולקני, עם דבק מיוחד וטבעי, Green Ruber שהוא ידידותי לסביבה. 

  

הצבעים השולטים בקולקציה הם צבעי האדמה, חומים, חמרה, בורדו, בז', אפורים וירוק זית.  גם הקופסאות בהן ארוזות הנעליים של המותג MIZU עשויות מקרטון ממוחזר.

  

לאתר רשת בי-יוניק ולרכישה  www.b-unique.co.il, לרכישת נעלי מיזו באתר https://www.b-unique.co.il/category/brand/mizu/ וברשת חנויות "בי-יוניק" בכל רחבי הארץ.

ולסיום, טאצ' אפ אחרון לפני החג

הוזמנתי לפגוש את חן אלקבץ מאפרת מקצועית, שבאמתחתה הפקות אופנה רבות, שערים של מגזיני אופנה מובילים, וגם כלות. את חן אני מכירה עוד מעבודתי במגזין, ואני מודה שהייתי מעט סקפטית לגבי איכות המוצרים והתמהיל שלהם. והנה אני מודה שאכלתי את הכובע. היא מספרת לי שמטרת המיזם הייתה לעצב ליין קטן, מדויק וקומפקטי, שיענה על צרכיה בתוך מי שמתאפרת ומאפרת. 

מתוך צורך אישי היא משיקה שפתונים בצבעים הנכונים, ב-5 גוונים המשלימים אחד את השני. העדפתי בגדול את הגוון "חן האני (דבש)", שהוא מושלם לבדו, וגם כשכבה שנייה על כל גוון אחר. הטקסטורה של השפתונים מושלמת, בלוק מאט ועדיין לא מייבשים את השפתיים, ונשאר למשך 3-4 שעות. עלות 139 ש"ח.

 

במסגרת עבודתה היא חיפשה מברשת שתעמוד בדרישות שלה. היא מעידה כי מגיל 20 יש לה בתיק מברשת טאצ' אפ לתיקוני איפור לכלות, לדוגמניות וגם עבורה. היא החליטה לייצר את המברשת המושלמת. שנה עבדה על עיצוב והתוצאה יותר ממושלמת. ידית מעץ ושיער עיזים משובח הניתן לחפיפה עם שמפו ומרכך, או עם פרסיל ג'ל ומרכך. המברשת מתייבשת תוך שעה. מברשת Hand Made וניתן להשתמש בה עבור סומק, ברונזר, וגם מייק-אפ. הנכדה של אסתי לאודר רכשה 2 מברשות לשימושה האישי.

וכמה שמחתי לפגוש את הדוגמנית שרון גניש שאת צעדיה הראשונים בתור דוגמנית עשתה בהפקת אופנה בעולם האשה, משם המשיכה לקמפיין עולמי עבור משקפי השמש של וורסצ'ה, ומשום מה נעלמה מנוף הדוגמנות. נשארה יפה ואצילית ומובילה כיום את הצילומים למותג האיפור של חן אלבקבץ.

בליין האיפור של חן אלקבץ תמצאו סה"כ 10 מוצרים וכולם מיוצרים בארצות הברית. סומק בקרם -יש לקחת 2 טיפות על כל אצבע ולהניח כל אחת על כל עצם הלחי, ולמרוח בעדינות באופן שווה, ותאמינו לי שההבדל משמעותי. מתאים גם בתור שפתון.  שימר מינרלי באבקה  למראה אחיד וקטיפתי. 2 גוונים של גלוס לשפתיים ומסקרה שחורה. סדרת האיפור המושלמת של חן אלקבץ.

להשיג באתר https://chenelkabetz.com ובפרפומריות הנבחרות.

שנה טובה ומתוקה

DLweshoesאיפור מקצועיבי-יוניקבלנסטוןדניאל בגס בוטיקהתיקים של דניאלה להביחן אלקבץנעלייםנעליים טבעוניות. Mizuפרנצסקה ביגוטיקרוקסתיקים