איך הנומרולוגיה כבשה גם אותי

את זרע הסקרנות הראשון לנושא שתלה חברה טובה שלי שגם היא כמוני סקפטית. היא לא מבינה איך חבריה הטובים שהם כל כך אינטליגנטים, מצליחנים ומנהלים חברות חובקות עולם, לא עושים צעד מבלי להתייעץ עם "מכשפות" להגדרתה. ליום הולדתה האחרון היא קיבלה מתנה ללכת לקוראת בעתיד, לשמוע ולחוות. שמעה דברים הזויים שהיה ברור שלא יתרחשו, עד שהכול קרה. וכן, מאז היא לומדת את הנושא באופן מקצועי

הסיפור של חברתי לא עזב אותי. מצד אחד מעולם לא האמנתי ב"חוזי עתידות" למיניהם ופעלתי לאורך השנים על סמך התחושות והאינטואיציות שלי. ומצד שני, אם להיות כנה – גם אני כמו כולם, סקרנית לשמוע מה צופן העתיד. החוויה הייתה כל כך מעצימה עם כל כך הרבה חומר למחשבה שחשבתי שנכון יהיה לשתף גם אתכם.

הוזמנתי לשמוע הרצאה ובתום ההרצאה עלה לדבר דב גרגור מומחה בתחום הנומרולוגיה מזה למעלה מ-20 שנה. די אוטומטית נסגרו לי האוזניים אבל הנימוס והסיטואציה השאירו אותי להקשיב. הקשבתי וטולטלה הקופסה של אזור הנוחות שהביאה אותי לחשיבה שאולי כדאי להיפתח ושיש מצב שאופתע.

 

 

האם אי פעם חשבתם שבבחירת השם לילד שלכם אתם מתווים את מסלול חייו? האם הבנתם את כובד ההחלטה על משהו כל כך פשוט כמו שם ליילוד, מעבר לזה שכל זוג רוצה לילד שלו שם יפה ומיוחד? האם ידעתם שמצב בריאותכם רשום בשם שלכם? הכול כתוב וצריך את דב גרגור שיתווך את מה שאנחנו לא יודעת לקרוא.

בקהל ישבה סבתא שביקשה לבדוק לגבי שם נכדתה. האם השם שניתן הולם לה. דב עשה חישוב מהיר וטען שטוב יהיה אם בתאריך הלידה יופיע מספר אחד לפחות פעמיים, וכך היה. הוא רואה את עתיד הנכדה כווטרינרית ומסתבר שזו הייתה שאיפתו של הסבא ושל האבא, חלום שלא התגשם. האם תהיי זו הנכדה שתגשים משאלות של המשפחה? מקרי? ממש לא, הכול כתוב, צריך רק לדעת לקרוא.

נומרולוגיה היא תורה מדויקת המייחסת למספרים משמעות ואומרת שמאחורי כל מספר ישנה אנרגיה. המספרים שונים בין אדם ואדם היות והם נקבעים על פי השם הפרטי, שם משפחה ותאריך לידה. (ויקיפדיה). כלומר, שכל האנשים שנולדו באותו יום, יהיו להם קווים ומוטיבים דומים אבל לעולם לא זהים כי לכל אחד יש את הברקוד האישי שלו. כמו טביעת אצבעות.

באותה הרצאה מסביר לנו דב שהשם שלנו למעשה מספר סיפור עלינו, על הבחירה שלנו מקצוע מסוים, האם נכון או שגוי, על ההצלחות או כישלונות שבדרך, ומה צריך לשנות כדי להפוך כישלון להצלחה. הוא מדגיש כי ישנה משמעות גדולה לשם שאנחנו בוחרים לילדנו. אמאל'ה. האם זה אומר שאני יצרתי במו ידי את העתיד לבנותיי?

קבעתי פגישה והגעתי דרוכה ומוכנה. גיליתי אדם צנוע, אינטליגנט סופר מבין בתחום בו עוסק, לא מתחנף, לא אומר לי דברים "שאני רוצה לשמוע" אלא מאד ממוקד, מקצועי ומלמד. בעל עבר עשיר ומפואר בתחומים אחרים אותם השאיר מאחור, ולפני 20 שנה פתח דף חדש. דב רואה בנומרולוגיה מקצוע לכל דבר.

 

.

מה כל כך מיוחד בתורת הנומרולוגיה?

הנומרולוגיה מעניקה לכל המעוניין כלים. ארגז כלים אישי. זו אינה תורה החוזה את העתיד, אלא מייעצת בלבד. הנומרולוגיה מתמקדת בעבר ובהווה, עם הכוונה לעתיד. הבחירה היא שלנו להשתמש בכלים ובאינפורמציה שנמסרה לנו. כלומר, הכול צפוי והרשות נתונה. יש לנו את החופש לבחור, לשנות או להמשיך בדרכנו הישנה. כי כשתגיעו לצומת הבאה בחייכם ותתלבטו באם לפנות ימינה או שמאלה יש מי שיכול לתת עצה המבוססת על תורת המספרים. אם אתם לקראת קבלת החלטות חשובות, עסקיות ואישיות, קבלו טיפ קטן ממני, לכו לנומרולוג, (המלצה אישית שלי לדב, אבל גם פה הרשות נתונה לבחור), כי הכול כתוב במספרים והמספרים לא משקרים.

"קחי לדוגמה את הדרך בין חיפה לתל אביב" נותן לי דב דוגמה. "אפשר לנסוע דרך כביש 2, דרך כביש 4, ויש גם דרך מפותלת דרך הישובים. איזו תעדיפי? את הקצרה או הארוכה?" הוא שואל. "הקצרה, ברור" עניתי. "ואם אומר לך שבכביש 2 יש פקקים וכל קילומטר יש עומס שמאט את הנסיעה, לעומת זאת דווקא בכביש המפותל תוכלי לנסוע על 90 ללא הפרעות" הוא מקשה עלי. עכשיו ניתנת לי הזכות לבחור עבור עצמי מה נכון ומתאים לי. בשניהם אגיע לחיפה, הדרך היא הבחירה שלי. כך דב הופך להיות ה"וויז" של חיי ועדיין הבחירה בידי.

כמה עקרונות בסיסיים לגבי תורת הנומרולוגיה

דב מסביר כי ישנן 3 עובדות שאי אפשר לשנות: שם פרטי, שם משפחה, ותאריך לידה. עברי ולועזי.

תבואו ותגידו – שם פרטי אפשר לשנות. כך גם את שם משפחה בטח אם את מתחתנת ומשנה או מוסיפה את השם החדש לשם המשפחה המקורי. בינינו, כמה אנשים באמת משנים את שמם? שימו לב שגם במקרים של מחלה קשה ההמלצה היא להוסיף שם אמצע בלבד. עם זאת, שנת הלידה שלנו היא הברקוד של חיינו. נתון קבוע ולא משתנה. אלא אם כן מאס אדם במסלול חייו ובאישיותו ומבקש להיות משהו אחר. מסתבר שאפשר, כל שיידרש הוא מסלול חיים של 9 שנים בו יבחר אותו אדם מחליף זהות, תאריך לידה אחר עבורו, ויחגוג בו כל שנה את יום ההולדת החדש. למה 9 שנים? כי 9 שנים הם מחזור חיים שלם

קרה לכם שתהיתם מדוע פלוני, שהוא כל כך מוכשר, יפה, חכם ואפילו עם חוש הומור, למה לא מצליח לו בחיים? התשובה לדברי דב פשוטה, כי ישנו פער בין השאיפה של אותו פלוני ובין שביל הגורל שלו, והכול כתוב במספרים. תבואו לדב והוא יעזור לכם לשנות את מסלול חייכם. כי שום דבר לא מקרי. דב יודע לקרוא במספרים ולדעת אם יש צורך לשנות שמות, האם לשנות את שם המשפחה בעקבות הנישואין. מתי העיתוי הנכון להיריון, ופתרון בעיות בתחום הפוריות. לא בכדי אנשי עסקי אנשים מובילים בתעשייה אינם עושים החלטות גורליות מבלי להתייעץ איתו. זאת למרות כל היועצים המקיפים אותם. כי דב יכול לתת להם את האינפורמציה מתי יהיה היום החלש של העומד מולם בעסקה.

רוצים עוד דוגמה להמחשה? בבקשה, השם נגה. הוא  חייב להיכתב "נוגה" עם האות ו, בטח אם רוצים לבנות זוגיות ולשמור עליה. האות ו שומרת על יציבות ואיזון. כך לגבי כל השמות עם כתיב חסר!!!! 

ולבסוף, כמה מילים בחוויה האישית שלי.

לפני הפגישה עם דב העברתי לו רק את שמי, שם משפחתי (ששונה משם משפחתו של בעלי), תאריכי לידה שלי ושל בעלי. זהו, נאדה מור. עכשיו התחיל מסע בנפתולי חיי, שברשותכם אשמור לעצמי. הייתי כמו ספר פתוח לפניו. וכל עובדה שנאמרה קיבלה חיזוק מהמספרים. לה הייתה פה שרלטנות, הכול מוכח מספרית. עברתי חוויה מעצימה שלקח לי כמה ימים לעכל אותה ולהבין את כל שנאמר.

אם גם אתם רוצים לעבור חוויה חזקה כזו שיכולה להצעיד אתכם בדרך חדשה ופורייה, ממליצה לכם בלב שלם. תבואו מוכנים לתובנות חדשות, הקליטו את המפגש תוך הבטחה לעצמכם ולדב שהדברים הם אישיים ואינם מיועדים לאוזניים מעבר לאלה שלכם, ותצאו נשכרים. אישית, קיבלתי את כל שהיה נחוץ לי ברמת המידע המספרי להמשך הדרך, גם בגילי המופלג. תחשבו כמה משמעותי המפגש לאנשים מבולבלים בתחילת הדרך שאינם יודעים לתרגם החלומות למעשים. ברמה המספרית דב יודע לכוון כל אחד לנתיב הנכון עבורו ולעשות שינוי אם יש צורך. להבחין בתמרורים שתמיד היו שם אלא שלא שמנו לב אליהם כי לא ידענו לקרוא אותם. כמה טוב שהלכתי לשמוע, אני מרגישה מבורכת.

דב מסכם ואומר לי, אנחנו מקבלים איתותים כל הזמן לאורך שנותינו, גם כאלה שנראים לנו חסרי משמעות הם לא במקרה. הכול קיים, הכול כתוב. רק צריך איש מקצוע מיומן שיודע לקרוא את הנתונים עבורכם ולסמן לכם את הדרך הטובה עבורכם.

ואם אתם עדיין בצד הסקפטי וחושבים שמכרו לי אשליה בשעה, אני אומרת "הכול בראש". זו החלטה של כל אחד מאיתנו איך לחוות את הדברים, אני בחרתי לחבק ולאסוף אלי, אני יצאתי מוארת ומאושרת וזה שווה כל שקל עבורי.

דב גרגור נומרולוג, 052-2578073

 

 

דב גרגורדב גרונרנומורולוגיהתורת המספרים