טיפוח, יופי, ומסכות, אנה פנינו?

רק בדיוטי פרי

כולנו מקווים שהקורונה תעבור ואיתה הפניקה תיעלם, בעיקר שנקבל בחזרה את החיים שלנו ונוכל לטוס לחו"ל. אם אתם מאלה ש"לא מפחדים" ומתכננים לעבור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, , אתם לבטח יודעים שאצלנו בארץ הדיוטי גם הכי זול וגם נמצאים בו מותגים שלא תמצאו באף מקום אחר בארץ.

נכון שפורים נתן לי את ההשראה למסכות, אבל תודו שזה קטע להגיע למסיבה עם המכשיר החדשני לטיפוח בייתי "Time Machine" וגם לעשות טיפול באותו עת. המסכה מהווה תחליף לטיפולים פולשניים בעלויות גבוהות במכוני הקוסמטיקה,  בבית ורק ב-10 דקות בלבד. רק בדיוטי פרי ורק 199 דולר.

 

  מסכת הקולגן "ריפייר" אנטי אייג'ינג  את המסכה יש להניח על הפנים כמו רפידת בד להשבת הברק והזוהר לעור. מחיר: 14.90 דולר

לקראת הקיץ כדאי להתארגן עם דאודורנט איכותי כמו זה של המותג "ביותרם", רול און שמחזיק 24 שעות ועולה 23 דולר, או הסטיק, 22 דולר.

עוד לקראת הקיץ, שמן יבש לטיפוח העור והשיער של "ריטואלס" מסדרת Ayurveda מחיר 20 דולר, למותג מוצרים מפנקים ואיכותיים במחיוחד כמו קרם ידיים, קצף ניקוי במקלחת, מקלות ריח לבית ועוד.

 אופציה למתנה שתמיד שמחים לקבל הם בושם בשבילה ובשבילו Aventus של המותג  קריד 274 דולר.

 

 

אם שברתם את הראש מה לקנות לחותנת, איך כמו אריזת שוקולד מהודרת של המותג הבלגי "גודיבה" 19.90 דולר ,או זה של "נויהאוז" רק  39.90 דולר, ואתם מסודרים.

להשיג רק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

 

איילינר חדשני של  L'ORÉAL PARIS

MATTE SIGNATURE, איילנר בגימור מאט עמיד ל24 שעות, עם מכחול דק במיוחד למריחה נוחה ומדויקת, מושלם לפורים כדי לצייר איפור משוגע, אבל נהדר לכל השנה. בעל אחיזה נוחה למשתמשת המאפשרת יצירת קו דק במיוחד בדיוק ובמיומנות גבוהה, וכן מריחה חוזרת ו/או תיקון בקלות יתרה. 3 גוונים לבחירה: חום, שחור וכחול. מחיר – 60 ש"ח לפני הנחות.

טיפים לשימוש באייליינר:

מראה קו טבעי– קו דקיק בין הריסים העוקב אחר צורת העין, מתאים לכולן.

מראה קו חתולי– קו המתחיל דק, מתעבה ומתרומם בזוויות החיצוניות של העיניים. 

מראה קו רוקיסטי – קו עבה ומשולש שלא ניתן להתעלם ממנו, מלווה במשולשים בולטים בזוויות העיניים.

מראה פתוח– קו איליינר עליון מקביל לקו איליינר תחתון מבלי שיפגשו.

 להשיג: ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות נבחרות

 

ביי ביי לעיגולים מתחת לעיניים

מותג האיפור MAYBELLINE NEW YORK  משיק קונסילר סופרסטיי SuperStay Concealer במרקם קליל, המעניק כיסוי מלא והסתרה של עיגולים שחורים מתחת לעיניים – עמיד עד 24 שעות ובפני חום, זיעה ולחות. 

                       

הוראות שימוש:  יש להשתמש במברשת המצורפת על מנת למרוח את הכמות הרצויה באזור מתחת לעין.  יש לטפוח בקלות עד לקבלת התוצאה הרצויה.

להשיג בפרפומריות המובילות

 

איפור מושלם בציק צ'ק

דמיינו מצב שאתן חייבות לצאת לפגישה חשובה, אתן כרגיל מאחרות, ולא הספקתן להתאפר. אין מצב שכף רגלכם תדרוך תעבור את סף הדלת בלי להיראות מיליון דולר. ורצוי שזה יכלול פריימר, מייקאפ ואם אפשר ברונזר למראה זוהר ומבריק. שפתון.

במיוחד עבור הממהרות שעושות הכול ברגע האחרון, ליין  NV מבית JEUNESSE GLOBAL בשיתוף המאפרת המקצועית יולנדה הלסטון  משיק קו מוצרים חדש ויוקרתי הכולל פריימר, מייקאפ וברונזר והמעניקים מראה מושלם ומקצועי בזמן קצר, זאת היות וכל המוצרים הם ספריי, התזה נכונה ואת מוכנה. מוצרי הסדרה מכילים אלוורה מרגיעה, ואינם מכילים פטלטים, טלק, סולפטים ופרבנים.

לסדרה 3 מוצרים.

הפריימר שמכין את העור, השפתיים, הגבות, העפעפיים והריסים בשניות על ידי ריסוס של החומר על כל הפנים. יש לנער את הפריימר במשך 5 שניות לפני כל שימוש. יש להחזיק את המיכל במרחק של כ-20 ס"מ מהפנים, לעצום את העיניים ולרסס מלמעלה למטה בתנועות זיגזג קטנות ולאחר מכן לחכות 10 שניות.

המייקאפ מגיע ב- 4 גוונים לגוני עור שונים, מסייע לטשטוש הפגמים בעור ומספק במהירות כיסוי אחיד ברמה גבוהה. ניתן להשתמש במוצר גם כקונסילר על ידי התזה על כף היד וטפיחה בעזרת קצות האצבעות בנקודות בהן רוצים אפקט של קונסילר.

הברונזר מעניק מראה טבעי וזוהר לאורך כל היום. יש לנער את המיכל במשך 5 שניות ולרסס באופן שווה בתנועות מעגליות מקצוות הפנים פנימה. ניתן לרסס את הברונזר גם על הכתפיים, הרגליים והמחשוף  לקבלת מראה זוהר מכף רגל ועד ראש.

מחיר 178 ₪

ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים. ליצירת קשר עם מפיץ רלוונטי, יש להתקשר בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה

https://www.facebook.com/israeljeunesse/?fref=ts

 

מסכת פחם וקרם לחות של חלבין

את מסכת הפחם של חלבין יש למרוח בשכבה מכובדת על עור הפנים, להמתין כרבע שעה עד להתייבשות מוחלטת, ולקלף אותה מהפנים בחתיכה אחת. לא תאמינו איזה דברים תמצאו עליה, כולל תאים מתים, שחורים ומה לא. 

           

בתום הטיפול, יש למרוח על העור קרם לחות מעשיר של חלבין להשלמת התהליך. הקרם מכיל רכיבים מעצימי לחות בעלי כושר ספיחת לחות גבוה, התורמים לריכוך וגמישות העור ביעילות. מומלץ לעור יבש ופגוע, מקל על גירויים ומשפר את מרקם העור. הקרם נטול פראבנים ומשמש גם כבסיס לאיפור. מחיר 40 ש"ח

כמה טיפים חשובים לנושא המסכות, לא אלה של פורים,

למרוח על עור נקי, רק על הפנים, הצוואר, לא באזור העיניים, ולא קרוב לשפתיים. זמן ההמתנה המומלץ רשום על-גבי האריזה וחשוב להקפיד עליו. הארכת הזמן אינה משפרת את התוצאה הסופית ואף עלולה להזיק ולגרום לגירוי ולייבוש-יתר של העור. פעם בשבוע ניתן לערבב עם שמן ארומתרפי  וללכת לישון עם המסכה. בבוקר העור ייראה זוהר ורענן. באותה הזדמנות מומלץ למרוח שכבה עבה של המסכה על הצוואר, להניח פיסה של ניילון נצמד מעל, לשכב כ-20 דקות ולהסיר. העור ייראה וירגיש גמיש ולח הרבה יותר. יש להסיר במים פושרים.

את מסכות הלחות וחלק ממסכות ההזנה אפשר להשאיר על הפנים (אפילו כל הלילה), לעסות לתוך העור ולהספיג את העודפים בנייר-טישו.

להשיג: במשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ.

 

מוצר חדש לעיכוב צמיחת שיער בגרסה ביתית

אם עד היום המוצר מוכר לכם מביקור אצל הקוסמטיקאית, לא עוד. מהיום ניתן לרכוש את הגרסה הביתית פרי פיתוחו של ד"ר יואל קוניס, ביו- כימאי עם מוניטין בתחום הכימיה הקוסמטית. 

הטיפול עם ה-Epilfree פשוט וקל, ובעיקר ממש לא כואב. מעכב צמיחת שיער בפנים בשיעור הפחתה של 90-70% לאחר 8-12 טיפולים (תלוי כל מטופלת). מתאים לאזורים כמו פאות, סנטר, גבות ושפם, מתאים לכל סוגי השיער ומאושר ברישיון על ידי משרד הבריאות.

יש למרוח מעט מהחומר על האזור הנחוץ לאחר שהשערות המיותרות נמרטו, למרוח אפילפרי, להספיג עם טישו, ולהמתין לפחות 6 שעות. בזמן זה אין למרוח שום תכשיר קוסמטי על האזור, לא סרום לא לחות, לא כלום. המוצר מתאים ל-40-50 טיפולים

להשיג 03-5227269 ואצל הקוסמטיקאיות המובילות

 

מים מיסלריים וחלב פנים באותו המוצר

אם צלחתם את הפורים, התאפרתם, איפרתם את החברים, עכשיו צריך לחזור למציאות, המותג "גרנייה" Gurnier משיק מוצר חדש שהוא שילוב של מים מיסלריים עם חלב פנים, לניקוי הפנים, להורדת האיפור, ולהענקת לחות מקסימלית. מושלם בעיקר לעור יבש אבל לא רק. אין צורך לשפשף, רק להעביר ספוגית צמר גפן, אין צורך לשטוף ואינו מכיר בישום. Micellar Milky Water

                   

להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשתות המזון וחנויות הפרפומריה הנבחרות.

 

לא יודעת איך זה אצלכן, אבל אני נתקלת מדי פעם במוצרים שאינם מתאימים לעור שלי. והיות ואני מנסה הכול, מדי פעם העור מגיב וצועק "גוואלט". פצעונים, אדמומיות וגירודים. (חיים קשים!!). בכל אופן במיוחד עבור המקרים הבלתי נעימים הללו חברת MORAZ  מציעה מוצר לטיפול בעור אדמומי ומגורה, HERBATOPIC, בעל 75% רכיבים פעילים של צמח הפוליגונום.

 מי שסובל ממחלת עור דלקתית כרונית כמו אטופיק דרמטיטיס, (אסתמה של העור) וכל בעלי העור הרגיש והיבש, די לסבל, חברת MORAZ  מציעה קרם 'הרבאטופיק'  לטיפול והקלה על עור מגורה ואדמומי. 

המוצר מבוסס על צמחי מרפא ומתאים לגוף ולפנים. מיוצר מצמח הפוליגונום הידוע בזכות סגולות הריפוי שלו, וביכולתו לסייע בטיפול בעיות עור, טיפול בדלקות וזיהומים, ואיחוי פצעים. 

אופן הטיפול:  יש למרוח פעמיים ביום עד להטבה ושיפור המצב. למניעה, יש למרוח את התכשיר בנדיבות לאחר מקלחת  על אותם האזורים הבעייתיים טרם נוצר הגירוי. 

יתרונות הריפוי של צמח הפוליגונום הוכחו כמועילים במחקרים קליניים בדלקות עור, כאנטי פטרייתי וכמשקם עור. התכשיר אינו מכיל סטרואידים ופרבנים וניתן להשתמש בו לטיפול על בסיס יומיומי ללא כל הגבלה. התכשיר משמש גם לטיפול בעור מגורה אך גם לשימוש המיועד למניעת גירויים באותם אזורים הידועים כבעייתיים. מחיר 89.90 ש"ח

 

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי מרקחת מובחרים

 

מיזם שגרם לי לחייך, לשינוי השפה בכבישים

 בלי קשר ליופי, אסתטיקה או קוסמטיקה. משהו חיובי בים הרוע שאנחנו שוחים בו. ראו איזו יוזמה מבורכת.

לרגל השקת רנו קליאו יוצאת חברת "רנו" בשיתוף פעולה עם היזם ואושיית הקראייטיב והדיגיטל, עידו גרינברג, העומד אחרי המותג   @mismas #משפטאחדביום, שעיקרו "משנים את השפה בכביש", בשאיפה להעלות את המודעות לשיח אחר בכבישי ישראל. 

בריונות בכביש ואלימות מילולית בכביש הפכו לתופעה שכיחה בישראל. 

רנו העמידה שני רכבים ייעודיים, אחד שחור אחד לבן, עליהם משפטים, בעיצוב ייחודי שיסתובבו במהלך השבוע הקרוב בערים מרכזיות בארץ. המחשבה העומדת מאחורי המהלך: "לשטוף את כבישי ישראל במילים טובות". רנו וגרינברג מזמינים את האנשים בכל אחת מהערים בהם יבקרו הרכבים, להצטלם עם הרכב- ולהפיץ את המסר. #משניםאתהשפהבכביש. גולשים שישתפו את התמונה עם הרכב יקבלו מארז סטיקרים.  

שנהיה בריאים ומאושרים. פורים שמייח

EpilfreeMATTE SIGNATUREMicellar Milky WaterNV ליין איפור בספריי מבית ג'נסאייליינר דק במיוחד של לוריאל פריסד"ר יואל קוניסדיוטי פרי בשם Avenlus של המותג  קרידדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסוןחלביןמורז צמחי מרפאמזים לשיפור שפת הכבישמים מיסלריים של גרניהמסכות טיפוחמסכת פחם של חלביןעידו גרניברגעיכוב צמיחת שיער בפניםקונסילר סופרסטיי של מייבליןקרם לחות של חלביןקרם לעור דלקתיריטואלס בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסוןרנושוקולד גודיבהשוקולד נויהאוז