דווקא עכשיו: הבשמים החדשים שיביאו לנו את הפריחה עד לבית

White Powder ו-Black Powder של קרליין
המותג הישראלי, שבימים אלו מאוד חשוב לפרגן לו כמו לכל עסק מקומי, השיק לכבוד האביב או דה פרפיום לגבר ולאישה. הניחוחות הינם הדריים – פירותיים, אך עם הקיבוע על העור הם מקבלים גוונים עמוקים ועוצמתיים יותר, אפילו אוריינטליים. הניחוח הנשי מורכב מתווים עליונים של מנדרינה, אשכולית ופלפל הרעננים, תווי אמצע של יסמין, ורד ופירות אקזוטיים ותווי בסיס של וניל, סנדלווד ומאסק לבן.

מחיר: 99 שקל ל-50 מ"ל.

The Only One Eau de Parfum Intense של DOLCE & GABBANA
בושם המבוסס על מורשת ניחוחות התבלינים האוריינטליים של קו בשמי The Only One המצליח, עם הרבה עוצמה אך יחד עם זאת גם רומנטיות נשית, בעיקר הודות לשילוב בין ניצת תפוז לווניל שחור, מעניקים לו גוון מפתיע. מי שמובילה את הקמפיין היא השחקנית אמיליה קלארק, שמצולמת במסעדה משפחתית מסורתית ברומא, מוקפת בידידיה. בעידודם מתחילה אמיליה לשיר את השיר האיטלקי הקלאסי "קוואנדו, קוואנדו, קוואנדו", לצד קבוצת נגנים מקומיים. הקמפיין צולם, מן הסתם, בעידן אחר באיטליה, אבל כעת הוא מוסיף רומנטיקה לבושם וגעגועים לאיטליה שכולנו מכירים ואוהבים.
מחיר: 380 שקל ל-50 מ"ל ו-560 שקל ל-100 מ"ל.  

 

 

 La Nuit Trésor Nude של LANCÔME
או דה טואלט שמהווה גרסה חדשה לבושם האייקוני של לנקום. גם הוא מגיע בבקבוק בצורת יהלום, כשהבושם בתוכו משתקף בוורוד, ונראה כמו מעין "שיקוי אהבה". הניחוח מתאים לחובבת המתוק, עם זאת יש בו אוריינטליות חמה. התווים העליוניים של אקורד קוקוס, ברגמוט ואקורד אפרסק, תווי האמצע הם של תמצית ורד דמשק, וגרדניה זהובה ובתווי הבסיס מככב הווניל.

מחיר: 369 שקל ל-100 מ"ל.

 

I G O של איסי מיאקי
מותג הבישום של בית האופנה היפני איסי מיאקי החליט לדבוק בסוס המנצח המוכר שלו, הבשמים L’Eau d’Issey לאשה ו- L’Eau d’Issey pour Homme לגבר ולגוון דווקא בבקבוק: פקק הבושם האייקוני הוסב לבושם קטן הניתן לנשיאה בתיק. אמנם כרגע אנחנו לא הולכות לשום מקום, אבל ברגע שנחזור להסתובב, ואולי אפילו לנסוע לחו"ל, נוכל להשאיר בבית את בקבוק האם הגדול ולהסתובב רק עם הפקק/בקבוקון, בגודל של 20 מ"ל. הניחוחות, למי שלא זוכרת, הם קלילים ורעננים. הגרסה הנשית פרחונית טיפה, אך לא מתוקה, ובזו הגברית יש תווי בסיס עציים ותבילינים חרפרפים, שמוסיפים לו ספייסיות ועומק.

מחירים: 299 שקל ל-100 מ"ל.

THIS IS LOVE של ZADIG & VOLTAIRE
בהתאם לגוונים החושניים של הבקבוק, גם הניחוח החדש של בית האופנה הצרפתי הבועט הוא סקסי ומפתה. הבושם של האישה הוא פרחוני ומתוק, עם תווים עליונים של ג'ינג'ר, תווי לב וניל וסיגל ותווים תחתונים של עץ אלגום. הניחוח הגברי הוא ארומטי ומיסתורי, עם תווים עליונים של ברגמוט, תווי לב של פרחי תפוז ותווים תחתונים של אלגום.  

מחיר: This Is Love  EDT  לאישה- 299 שקל ל-100 מ"ל ו-EDT  This Is Love לגבר- 269 שקל ל-100 מ"ל.

 

 

In Love with You Freeze ו-Stronger with You Freeze של EMPORIO ARMANI
המותג האורבני והמחוספס יותר מבית ארמני השיק שני בשמים חדשים, לאישה ולגבר, כשהאג'נדה מאחוריהם היא מסר עבור גברים ונשים להרגיש חופשיים/ות לעשות, ליצור ולאהוב. כן, גם בין ארבעה קירות. הגרסה הנשית היא פירותית וזוהרת, ונפתחת בתווים של ברגמוט, דובדבן, אגס ומנדרינה. בלב הבושם נגיעת אבסולוט של יסמין, סמבוק ושושנת העמק ותו הבסיס מעניק דווקא רעננות, בזכות תווים של פצ'ולי מגואטמלה, תמצית עשבונית ואקורד של מוסק לבן.

הפעם אהבנו דווקא את הגרסה הגברית, בזכות היותו ניחוח מחוספס אך עם רעננות של הדרים. התווים העליונים הם של ליים, ג'ינג'ר, מנדרינה ותפוח. בלב הבושם תווים ארומטיים של לבנדר, מרווה, גרניום ובורבון יחד עם הל מתובל, ובבסיס הניחוח תווים של ערמונים מזוגגים, עצי ענבר ותמצית יוקרתית של וניל בורבון ממדגסקר. 

ואפרופו הווניל, תמצית הווניל בורבון ממדסקר המצויה ב-Stronger with You Freeze היא מאזור המוגן של לוקי מנמבטו במדגסקר, והיא חלק מתכנית המעורבות החברתית של ג'ורג'יו ארמני, Solidarity Sourcing, שהוקמה מתוך מטרה לשמר את המקור האתי של רכיבי המפתח וכן לתרום ולתמוך כלכלית בקהילות חקלאיות.

מחיר: 269 שקל ל-100 מ"ל.

 

Sì Passione Intense של GIORGIO ARMANI
אמנו נשארים עם ארמני, אבל הפעם דווקא עם המותג הקלאסי יותר. הבושם הזה הוא אחד מהפייבוריטים שלנו לעונה. הוא אמנם עמוק, עשיר ואלגנטי, אך עם זאת יש בו רעננות מבורכת שמצליחה להקליל אותו. התו העליון הוא של תמצית טהורה של דומדמנית שחורה, המזוהה עם Sì, הלב הוא פרחוני עם תווים של יסמין טהור לצד תווי ורד. תווי הבסיס הם של ארז ומוסק לבן, יחד עם תמצית פצ'ולי ותמצית וניל. השחקנית המוכשרת קייט בלאנשט היא הפנים של Sì מאז שהושק לראשונה בשנת 2013. לצידה הפעם גם השחקנית הסינית זונג צ'וקי, והדוגמניות שרה סאמפאיו ואדואה אבואה – כולן נבחרו בשל העוצמה שהן משדרות, שמתאימה בול לניחוח.

מחיר: 369 שקל ל-100 מ"ל.

 

MON PARIS INTENSÉMENT של Yves Saint Laurent
ניחוח חדש, פרחוני ועצמתי, נולד למשפחת MON PARIS מבית המותג הידוע. ההשראה שלו היא סיפור האהבה הייחודי בין איב סן לורן לפריס, ובהתאם הניחוח הוא רומנטי – אך עם זאת גם מודרני ולא מתיילד. חטיבת היופי באיב סן לורן איחדה מחדש 3 כישרונות גדולים בעולם הבשמים כדי שירקחו יחדיו את הניחוח החדש, כשהמשימה שלהם היתה ליצור ניחוח אולטימטיבי של משיכה. לשם כך הם לקחו את הניחוח הישן של מון פריז והוסיפו לו את פרח הדטורה בעל ניחוח הוורדים. והתוצאה באמת מהפנטת. תו עליון של הבושם נפתח מניחוח של טארט קרם דה קסיס ופטל. לב הבושם מכיל את פרח הדטורה עם שתי תמציות ורדים – ורד דמשק הרענן וורד סנטיפוליה הרך. תו הבסיס כולל תמצית פצ'ולי, מוסק וקשמיר חם החושניים.  

מחיר: 419 שקל ל-90 מ"ל.

 

Fleur musc eau de toilette florale של נרסיסו רודריגז
בושם חדש שמשדר חיוניות תוססת אך נשית, ומתאים במיוחד לאביב. ניחוח מתאפיין במוסק בשילוב ניחוחות פרחוניים והדרים, לצד תווים עציים. התוצאה של כל השילוב הזה הוא ניחוח מפתה וחושני, אך עם זאת לא כבד או דרמטי. התווים העליונים הם פרחוניים בשילוב הדרים, תווי הלב כוללים מוסק, ורד עדין, פלפל ורוד וברגמוט ותווי הבסיס העוצמתיים יותר, כוללים פטשולי וענבר רך.

מחיר: 566 שקל ל-100 מ"ל.

**

יש לא מעטות שעבורן הימים האלה הן גיהינום.  כשכולם בבית וגם האלימות נוכחת. חיה בזוגיות אלימה? מחפשת אזן קשבת? התקשרי עכשיו לקו החירום של ל.א לאלימות ואון לייף 6724* 24/7 בכל השפות. אנונימיות מובטחת 
 
בושםטיפוחקורונה