מה עוד נעשה בזמן הקורונה? אני עשיתי טיפול להעלמת כתמי פיגמנטציה וזה הצליח לי ובגדול

הטיפול שעברתי במרפאת האסתטיקה VIV

כשאני הייתי צעירה "שזוף" היה קוד ליופי. היינו דור שהלך לים כדי להשתזף דווקא בשעות הכי חמות, ויותר מזה – מרחנו שמן תינוקות כי האמנו שהוא משזף יותר יפה. על קרם הגנה אף אחד לא דיבר, לסכנת סרטן העור אף אחד לא היה מודע, והעובדות בשטח שמראות כי השיזוף של אתמול הם הכתמים של היום זו חוכמה שבדיעבד. כך היו הכתמים שלי, ובטעות חשבתי שהם לנצח.

חשוב לי לציין שזו כתבה שבאה ממקום של ליידע ולעודד נשים/גברים שחוששים/ות, שסקפטיות, שרוצות אבל מפחדות.

בשוק כיום ישנן כמה דרכים לטפל בפיגמנטציה. בטיפול ביתי עם תכשירים יעודים, או בטיפול במכון אסתטיקה. הבחירה בידכם. 

בגלל גילי וגילם של כתמי השמש שלי שהם וותיקים, העדפתי ללכת למרפאת אסתטיקה, בחרתי בזו של ד"ר צחי וידר  VIV. העדפתי טיפול עם פיקוח רפואי. ועדיין רעד לי הפופיק ערב לפני.

Photo Rejuvenation קוראים לטיפול, והוא מבוצע בעזרת זרוע אנרגיית אור לד המתבייתת על המלמין בעור, להלן הכתם, ומפרקת אותו. לכל כתם יש כמה שכבות והטיפול הוא תלוי גילו. כתם בין 20 שנה, כמו במקרה שלי, אין דינו כדין כתם מהקיץ האחרון. בדרך כלל נדרשים 3 טיפולים עם מרווח של 3 שבועות בין טיפול לטיפול כדי לוודא שהשכבה המטופלת תיפול לגמרי. בנוסף, הטיפול משפר משמעותית את איכות העור, היות והוא למעשה "פוגע" בעור, וכל פגיעה שכזו מעודדת את העור לייצר קולגן ואלסטין המשבחים את העור. 

20 דקות טיפול, בעזרת קרם האלחוש שדאגתי לשים שעה לפני הטיפול, ממש לא כאב. בתום הטיפול קיבלתי קרם לחות שדאג להרגיע את העקצוץ שחשתי בפני ולהזין את העור. אחרי חצי שעה שכחתי שעברתי משהו.

 

ביום שלאחר הטיפול תגלו כי הכתמים שהיו לכם בפנים קיבלו צבע כהה ולא כל כך אסתטי. אבל לא להיבהל כי הכול נעלם אחרי כ-3 ימים עד שבוע, ומייק אפ עושה את עבודה ההסתרה. בטיפול השני כהות הכתמים פוחתת משמעותית. שימו לב, לאחר הטיפול עור הפנים נוטה להתייבש, יש להקפיד למרוח קרם לחות עשיר ובאופן נדיב, ולא לשכוח קרם הגנה. מומלץ להימנע מחשיפה לשמש במהלך השבוע הראשון. לשים קרם הגנה גם אם נשארתם בבית ולא יצאתם לשמש. אחרי שבוע, יוצאים רק עם כובע, עם קרם הגנה ולא הולכים לים להשתזף. מייק-אפ משמש כשכבת הגנה נוספת לקרם ההגנה. שימו מייק-אפ גם אם יצאתם ב-5 בבוקר לריצה.

חשוב ביותר לדעת לפני שעושים את הטיפול(!): הוא לא אוהב שמש בלשון המעטה. לכן רצוי לעבור בעיקר בתקופת החורף (או כאמור בעת הקורונה כשלא יוצאים לשמש). יש להקפיד לשים קרם הגנה עם מקדם גבוה לפחות פעמיים במהלך היום, גם אם נשארים בבית. למהדרין מומלץ להתחיל לשים קרם הגנה כשבוע לפני הטיפול.

ומה עם התוצאות אתם שואלים? ברור שקיוויתי לשיפור אבל לזה לא פיללתי. הכתמים נעלמו, קיבלתי עור של תינוק, וורדרד, חלק ונעים למגע. העור קיבל צבע אחיד. הוא זוהר, חלק ואין צורך לשים מייק-אפ. לא מאמינים? תשאלו את החברות שלי שרוצות גם.

מומלץ באותה הזדמנות לעשות את הטיפול גם בדקולטה (מפתח החזה) ויש כאלה שמוסיפות גם את כפות הידיים.

עצה ממני, אל תקבעו עם החברות מיד אחרי הטיפול, חכו כמה ימים, וצפו למחמאות.

מרפאות האסתטיקה של VIV  הרצליה פיתוח 2345*

 

לגבי התכשירים הביתיים –  כאמור הבחירה בידיכם. כל אחת עם מה שמתאים לה.

רניו פלוס של חברת "ביופור"

חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור Biofor משיקה מוצר חדש, רניו פלוס לחידוש העור ולטיפול בפיגמנטציה, המשלב 2 מרכיבים מנצחים במוצר באחד – גם מקלף וגם מדכא מלנין. המרכיבים המקלפים במוצר הם חומצות אלפא ובתא הידרוקסי, בנוסף המוצר מכיל מרכיבי שיקום העור והרגעה כמו חומצה קוג'ית וארבוטין. בגלל מרכיבי הקילוף הפעילים שבו, המוצר מומלץ לשימוש בלילה לפני השינה.   

רונית שגב, ביולוגית, חוקרת עור, מייסדת ומנכ"לית חברת הקוסמטיקה "ביופור" נותנת לנו עצה שימושית על הטיפול בתחום. "הנמשים מתרבים בקיץ, את זה כולם יודעים", היא אומרת. "כשהם מתחברים נוצר אפקט הכתם. אם אתם רוצים להימנע מכך ולעבור את הקיץ עם מינימום כתמים ונמשים – הנה מה שניתן לעשות!"

בקרמים מקצועיים לטיפול בעור המטפלים בנושא כתמים ופיגמנטציה, ישנם מרכיבים הנחלקים לשניים:

  1. מרכיבים מקלפים. היכולים לקלף תאים בשכבות החיצוניות של העור, ובכך להסיר חלק מן הנמשים. חשוב לזכור: מרכיבים אלה אינם מיועדים לאנשים שנחשפים חשיפות ממושכות לשמש כמו בים, בבריכה, בנופש וטיולים ובחיק הטבע, ולכן מומלץ למרוח בלילה לפני השינה.
  2. מרכיבים מדכאי-מלנין. מוצרים עם מרכיבים אלה כן מותרים לשימוש בקיץ ואף בחשיפה ממושכת לשמש. הם יגרמו לתאי העור לייצר פחות פיגמנט (צבע) בתגובה לקרינת השמש.

בימי קורונה אלה יוצאת חברת "ביופור" במבצע מיוחד המאפשר לכל מי שחפצה, אבחון של עורכם באונליין המתבצע תוך שיחה עם קומסטיקאית מקצועית של החברה. לאחר בדיקה ותשאול מקיף שלכם היא תתאים לכם את התכשיר הנכון עבורכם. מחיר: 260 ₪ כולל האבחון, המוצר ומשלוח לביתכם. משתלם!.

לירז צרכי המהממת נבחרה להוביל את הקמפיין של המותג

 ניתן לרכוש אונליין  ב  www.getbeauty.co.il ולקבל בנוסף אבחון עור ושליחות עד הבית בחינם

 

ג'ל הבהרה מבית חברת JEUNESSE GLOBAL

ג'ל ההבהרה לעור מסדרת Luminesce מסייע להפחית את כתמי הפיגמנטציה, מעניק לעור מראה אחיד, בריא וצעיר. הג'ל מכיל תרכובת של ה-APT-200 הבלעדית למוצר זה, המסייעת בהפחתת הכתמים ומסייעת ביצור הקולגן וויטמינים בעור המסייעים להפחתת מראה הקמטים. הג'ל הינו ללא כימיקלים, לא מתקלף, מאפשר חשיפה לשמש, ועשיר בויטמין C.

יש למרוח כמות קטנה של הג'ל על קצות האצבעות לטפוח על האזורים הרלוונטים ולאחר מכן לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות עד להתייבשות. מומלץ להשתמש בבוקר ובערב על פנים נקיות, ולהקפיד במריחת מסנן קרינה. מחיר מומלץ לצרכן : 640 ₪.

ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים  או בטלפון 09-8999766 ובפניה בדף הפייסבוק של החברה

https://www.facebook.com/israeljeunesse/?fref=ts

 

קרם הבהרה של חברת צמחי המרפא "מורז"

חברת "מורז צמחי מרפא" מציעה מוצר הבהרה לטיפול בפגעי היפר-פיגמנטציה. קרם הבהרה לטיפול בלילה המבוסס על בסיס תמציות שמן קיק ופוליגונום, ושילוב חומרים פעילים. החומרים הפעילים במבוססים על צמחי מרפא, נמצאו כיעילים במיוחד להבהרת כתמי עור, לחידוש תאי העור, שיקום מרקם העור, והענקת גוון אחיד בריא וקורן.

יש למרוח על האזור הכהה בלבד, לאחר ספיגה מורחים שוב מסביב לאזור המתכהה. מחיר 160 ₪.

להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע

 

מסכה הבהרה מסדרת "דרמה לייט" מבית המותג HL

מותג הקוסמטיקה HL מתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים. בימים אלה מציג המותג מסיכת הבהרה מסדרת "דרמה לייט" העוזרת לטיפול בבעיית פיגמנטציה, מחדשת את מראה העור ומעניקה לו גוון אחיד וזוהר.

המסכה מכילה חומרים פעילים רבים כמו תמצית צמחים מבהירה, עמילן אורז, ויטמין סי, ויטמין B3 ועוד, המגבירים משמעותית את יעילות הטיפול ותורמים להבהרתו של העור ויצירת גוון אחיד. התוצאות הן הפחתת כתמי גיל ומלזמה, הבהרת כתמי היפר-פיגמנטציה, מניעת היווצרותם של כתמי עור חדשים והבהרת גוון העור לבהיר יותר ואחיד.

את המסכה יש למרוח פעם עד פעמיים בשבוע, שכבה אחידה על עור נקי, להמתין 15 דקות ולשטוף היטב במים פושרים. שימוש במסכה מומלץ בעיקר בעונות הקרות בהן קרני השמש אינן באות במגע ישיר ודחוף עם העור, אך לשם בטיחות יש להשתמש בשילוב עם תחליב הגנה או תכשיר בעל מקדם הגנה בכל עת. המחיר: 220 שקלים ל- 50 מ"ל.

מותג הקוסמטיקה המקצועית HL– להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

 

לסיום חשוב לזכור כי את הטיפול עדיף לעבור בחורף, ניתן גם בתקופות המעבר כמו עכשיו, אולם חשוב להקפיד להימנע מחשיפה ישירה לשמש. יש להקפיד על קרם הגנה עם מקדם גבוה, והרבה קרם לחות. אני ממשיכה בשגרת חיי ורצה בשדות כרגיל, חובשת כובע, יוצאת מוקדם בבוקר ואינשאללה, אחרי הקורונה כולנו ניראה פצצה.

JEUNESSE GLOBALג'ל הבהרהטיפול להסרת כתמי שמש ופיגמנטציהמורז צמחי מרפאמסכת הבהרה דרמה לייט של HLמרפאות האסתטיקה VIVפיגמנטציהקרם הבהרה של מורזרניו+ של ביופור