הישרדות בקיץ – מוצרי טיפוח הכרחיים לשמירה חכמה

יש שפע של מוצרים, יש שפע של חברות, בחרתי את החדשים ביותר שיצאו בימים אלה בשוק, והם כאן כדי לשמור, לטפח ולסייע לעבור את הקיץ בשלום.

דיאודורנט מרכיבים טבעיים

מוצר חובה לקיץ הוא הדאודורנט. אני אוהבת דאודורנטים שלא מריחים חזק מדי כדי שלא יתנגשו עם ריח קרם הגוף ששמתי, ומעדיפה את הרול-און בגלל שמירה על איכות הסביבה. אבל זה שלי בלבד ולכו עם מה שמתאים לכן, אבל לא לשכוח לשים. מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה'  יוצא לקראת הקיץ עם סדרת דאודורנטים חדשה:  Action Control+, המבוססת על רכיבים צמחיים וכוללת דאודורנט אנטי פרספרינט המבטיח תחושה יבשה עד 96 שעות על העור. מושלם, אפשר להשיג בספריי או רול און. 24.90 ש"ח, 

דאודורנט לעור רגיש

מותג דרמו–קוסמטיקה מצרפת VICHY וישי, מציע, לעונת הקיץ החמה, סדרת דאודורנטים המבטיחים יעילות ארוכת טווח של 48 עד 72 שעות, תוך שמירה על עור עדין. לא משאיר סימנים לבנים וכתמים צהובים על החולצה באזור בית השחי, מותאם לעור רגיש  בעיקר לאחר הסרת שיער, ללא בישום וללא אלכוהול. 

דאודורנט ספריי לגבר אנטי פרספירנט יעיל עד 72 שעות, המעניק הגנה גבוהה, מונע ריח רע, אינו מכיל אלכוהול ואינו משאיר סימנים לבנים. 

מחירים: 49 ₪ ליחידה. המוצרים מגיעים כספריי או ברול-און.

הדאודורנטים של וישי, נבדקו בפיקוח דרמטולוגי, גם בישראל, ונמצאו מתאימים לשימוש גם בקרב בעלי עור רגיש. 

 

למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל WWW.VICHY.CO.IL

 

מוצר חדש נוסף של גרנייה הוא קרם פילינג גרגרים על בסיס פרי המשמש. עם השמש, הלכלוך והאבק אין כמו מיני טיפול קוסמטי של פילינג בבית לחידוש ורענון העור. הקרם מכיל שמן משמש וגרגרים המופקים מגרעין פרי המשמש בתוספת מינרל פרליט ומעניקים לעור מרקם נעים וחלק. כל שצריך לעשות הוא למרוח על עור רטוב, לעסות בתנועה סיבובית, להמתין 3 דקות ולשטוף. מחיר 39.90 ש"ח. 

 

להשיג ברשתות המזון, בסופרפארם ובפרפומריות. באתר ובשוק הפרטי

 

מוצר חדש לגבר שלך 3 ב-1

אם בא לך לפנק את בן הזוג לקראת הקיץ, הנה מתנה שגברים עפים עליה, מוצר חדש של לוריאל לטיפוח לגבר Men Expert, מציג סדרה חדשה Barber Club – מוצר אחד שיודע לעשות 3 פעולות. חלום שמתגשם לכל גבר חסר סבלנות שרוצה להיות מטופח. המוצר כולל ג'ל ניקוי גם לזקן, גם לפנים וגם לשיער הראש. מכיל שמנים אתריים המסייעים בהורדת קשקשים מהזקן, הרחקת ריחות, שאריות אוכל ולכלוך. הג'ל מרכך את שיער הזקן. מנקה את עור הפנים ומעניק לו תחושת רעננות ונוחות, וגם מנקה גם את שיער הראש ומרכך אותו. פעולה אחת על הבוקר שלוקחת דקה, והופ הגברים שלנו נקיים, מריחים ומטופחים בכל החלק העליון של הגוף. אהבתי.

 

             

 

בסדר Barber Club תצאו גם שמן לזקן ארוך ולעור הפנים, ג'ל לחות לזקן קצר ולעור הפנים, וכן ג'ל לעיצוב הזקן והשיער.

ואפרופו זקן, קבלו 10 טיפים לטיפוח הזקן שכדאי שגברים יהיו מודעים להם:

חשוב לשמור על עור פנים נקי. תחת לזקן יש את עור הפנים וחשוב לשמור עליו נקי. מומלץ לשטוף במים וסבון המיועד לעור פנים מזוקן לפחות פעמיים ביום.

לבעלי זקן ארוך חשוב לחפוף את שיער הזקן לפחות פעם ביום. ועם תכשירים המיועדים לשיער זקן על מנת למנוע את ייבוש השיער ושבירתו, ולשמור על מגע רך ונעים.

בייבוש שיער הזקן, הימנעו משפשוף במגבת וסירוק כשהשיער עדיין רטוב על מנת למנוע את שבירתו והיווצרות קצוות מפוצלים.

 עסו את שיער הזקן לאחר ייבושו המלא עם שמן המיועד לשיער הזקן. על מנת להעניק לזקן רכות נעימה למגע ומראה.

סרקו את שיער הזקן ברמה היומיומית למניעת קשרים והצטברות חיידקים. לא מומלץ לסרק את הזקן ואת שיער הראש עם אותו המסרק כיוון ששיער הראש ושיער הזקן לא דומים בהתנהגותם ובצורתם. המסרק המועדף לזקן עשוי עץ.

העור עם הזיפים נוטה להתייבש ולהיות מגורה ואף לגדל קשקשים ולכן חשוב להקפיד ולמרוח קרם לחות המיועד לעור פנים עם זקן לפחות פעם ביום.

לתחזוקה שוטפת מומלץ לאחר החפיפה והייבוש של הזקן, לקחת מספריים ולגזור את קווצות השיער שמבצבצות ויוצאות ממסגרת הזקן.

נכון יהיה לגזור את שיער השפם מעל השפתיים ולמנוע את כניסתו לפה. כמו כן גם את השערות סביב הנחיריים הנכנסות לאף.

 תזונה בריאה ונכונה העשירה בחלבונים תטיב עם עור הפנים שלכם ותזין את שיערות הזקן ליצירת מראה בריא ורך.

ולסיום, הקפידו להשתמש במוצרים המכילים שמנים אתרים כמו שמן ארז, המחזקים את סיב השיער ומטפחים אותו למראה חלק ונעים.

את כל מוצרי סדרת BARBER CLUB ואת יתר מוצרי המותג L'ORÉAL MEN EXPERT ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, בפרפומריות ובאתרי און ליין מובילים.

 

קרם הקלה לעור מגורה – של מורז

חברת "מורז צמחי מרפא"  זו חברה שכדאי לכם להכיר, ומייצרת מוצרים גם למבוגרים וגם לילדים. היא מתמחה במוצרים סופר איכותיים המבוססים על צמחי מרפא מהטבע. ממש לקראת הקיץ ועונת הטיולים הם יוצאים עם 2 מוצרים חדשים: קרם טיפולי מעולה לכפות ידיים יבשות וסדוקות בעל ריכוז גבוה של תמציות צמח הפוליגונום, הידוע כבעל תכונות פלאיות לטיפול וטיפוח העור ומעניק לחות מרבית. 29.90 ש"ח. ומשושת (סקין סייבר), משחה לטיפול בעור מגורה על בסיס צמח הפוליגונום, המכיל לענה, הדס ומרווה היעילים בהגנה, שיקום, והרגעה, מהירה של עור מגורה. מגיע כמשחה / ג'ל/ שמן. מחיר 59.90 ש"ח.

  

להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת ובתי טבע השונים

 
קומפלקס לחות ליום מבית JEUNESSE GLOBAL
חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת "JEUNESSE GLOBAL" משיקה מוצר חדש, קומפלקס לחות ליום מהסדרה המובילה LUMINESCE, תכשיר לחות המרווה את העור בחיוניות ע"י תמיכה ביכולתו הטבעית של העור לחדש את מצבורי הלחות שבו.
תכשיר הלחות אינו שומני, נספג במהירות עם המריחה, ומתבסס על טכנולוגיה מתקדמת, חדשנית ועדכנית ביותר.
קומפלקס הלחות ליום מכיל רכיבים טבעיים בלבד, היפואלרגני ונבדק ומומלץ על ידי דרמטולוגים ברחבי העולם. מבוסס על תמציות אצה אדומה וירוקה, תמציות תפוח, עדשים ואבטיח. תמציות אלו לוכדות את הלחות ומונעות אבדן מים ובכך מייצרות שיפור של רמת הלחות בכ- 85% תוך שבועיים. שימוש בתמציות אלו הוכח כמפחית את מראה הקמטים העדינים.
יש למרוח כמות קטנה על קצות האצבעות, לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות כלפי מעלה על הפנים וכלפי מעלה על הצוואר.
לקבלת תוצאה מירבית יש למרוח את הקרם על הפנים לאחר מריחת סרום וספיגתו בעור.
מחיר : 320 ₪

 ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים  או בטלפון 09-8999766
כמו גם בפניה בדף הפייסבוק של החברה
https://www.facebook.com/israeljeunesse/?fref=ts
 

ערכת צביעת שיער ביתית חדשה מבית לוריאל פריז

נכון שהמספרות נפתחו, אבל זה נהיה מסורבל ולא קל לקבוע תור מראש. הלכה הספונטניות. ולכן מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז משיק לקיץ 2020 את הסדרה החדשה של צבעי השיער  אקסלנס קרם, עם 8 גוונים חדשים. ערכה בדיוק כמו שאני אוהבת כי היא מכילה בדיוק כל מה שנחוץ, שמים את הצבע הישר מהבקבוקון, בעזרת הכפפות שומרים על ידיים וציפורניים נקיות, ובסוף התהליך זורקים הכול לפח האשפה. כך חלל האמבטיה נשאר נקי ומסודר.

הערכה החדשה של אקסלנס, מכילה טיפוח משולש בעזרת 3 רכיבים : קרם צבע מגן – המועשר בפרו-קרטין, לצבע שיער עמיד לאורך זמן, מסכת הזנה למראה שיער מבריק, רך וחיוני, וחדש! שמפו מטפח עם pH עדין המנקה בעדינות את השיער והקרקפת, לתחושת נוחות ורכות. בנוסף זוג כפפות מקצועיות ומסרק ייחודי המורכב על מיכל הפיזור של הקרם לשימוש נוח ולפיזור קל יותר של הצבע. הצביעה אחידה מהשורש ועד הקצוות. ידידותי למשתמש ולי. מחיר 42.90 ש"ח

 להשיג בכל רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

 

Men Expertגרנייה דאודורנטגרנייה קרם פילינג גרגרים משמשוישי דאודורנט לעור רגישלוריאל לגברלוריאל פריז אקסלנס קרם לצביעה ביתיתמורזמורז - משושתמורז - קרם טיפולי לכפות הידיים