מה בין המותג SABON לאמנות היפנית?

את המותג SABON אני זוכרת עוד מתחילת דרכו כשעוד נקרא "סבון של פעם" ומכר סבונים במשקל בחנות הראשונה בשינקין. זה הפך מקום עליה לרגל ועשה מהפך בכל הקשור לריחות ומוצרי אמבט. במהלך השנים המותג התפתח מאד עם מנעד מוצרים וריחות מגוונים, וכיום מוכר ב-14 מדינות בעולם. בשנת 2016 המותג נמכר ב-80 מיליון יורו ואנחנו כרגיל מפרגנים. השנה, הקולקציה המוקדשת לעיר טוקיו מציגה שיתוף פעולה עם אמנית הקליגרפיה היפנית MAMI.

שיתוף פעולה ייחודי עם אמנית הקליגרפיה היפנית MAMI  

MAMI היא אמנית מאד ידועה בארצה, מהדור החדש של האמנים ביפן. מעבר לזה שהיא יפיפייה ומוכשרת, העבודות שלה משלבות את הישן עם החדש. את הקליגרפיה היפנית המסורתית ה-Shado, עם אמנות הגרפיטי וההיפ-הופ של הדור החדש. כשהיא מעניקה ליצירותיה אינטרפרטציה אישית ומעניינת.

עבור היפנים, העיר טוקיו מסמלת את השילוב בין המסורתי והחדש, קידמה עם תרבות של פעם, עיר שבה כל הניגודים והחיבורים אפשריים, בסגנון החיים, באמנות, ובעיצוב. ולכן אין זה פלא שדווקא MAMI  נבחרה לעצב. הנושא הנבחר לקולקציה הוא עונות השנה עם הצבעוניות המשתנה בכל עונה והניגודים ביניהם.

 

בישראל צולמו המוצרים על ידי הסטייליסטית דלית רוסו, והצלם רונן מנגן. את עלי פרחי עץ הדובדבן הוורודים שבצילום. עיצבה אמנית הנייר מירב פלג.

קולקציה, TOKYO Celebration הושקה תחילה ביפן, ורק אח"כ כל העולם, ועכשיו הגיע תורנו והיא מושקת בארץ על שלל צבעיה וניחוח הריחות החדשים. הקולקציה במהדורה מוגבלת עם ריח חדש ומיוחד אשר נרקח במיוחד לכבוד האירוע בשם Clear Dream המלווה את כל המוצרים. 

המגוון רחב והאפשרויות למתנות רבות, בין אם במוצרים בודדים או קיט אריזה המכיל כמה מוצרים ביחד. אם אתם בעניין של לתת מתנה למישהו שחשוב לכם, שאתם רוצים לפנק ולפרגן לו, לכו על "קיט חמישיית מוצרי טיפוח" המקבצת יחד חמישה מהלהיטים הגדולים ביותר שלה באריזה יפהפייה אחת: סבון נוזלי על בסיס שמן, פילינג גוף, חלב גוף, קרם ידיים ובושם Eau De SABON,  כולם בניחוח Clear Dream. מחיר הערכה: 89 ש"ח במקום 120 ש"ח

מתנה צנועה יותר אבל לא פחות מרשימה היא קיט שלישייה לגוף ולידיים, ערכה של שלושה מוצרים עם ניחוח ה-Clear Dream, ומכילה סבון שמן, חלב גוף קטיפתי וקרם ידיים מזין. מחיר הערכה: מחיר 59 ש"ח במקום 90 ש"ח

ואם אתם בקטע של "מתנה עם תשומת לב" בלי סיבה מיוחדת לכו על  קיט זוגי "ניחוח וגוף" עם שני מוצרים באריזה יפהפייה, הכוללת חלב גוף והבושם Eau de Sabon המשלימים אחד את השני בניחוח  Clear Dream. מורחים את חלב הגוף ואח"כ מתבשמים בניחוח התואם. מחיר הערכה: 49 ש"ח במקום 70 ש"ח.

 

לראשונה, במסגרת ההשקה החדשה מושק מוצר חדש – Hair Mist, לחות עם ניחוח לשיער. נוסחה מיוחדת בעלת אחוז אלכוהול נמוך המועשרת בתמצית חוחובה מזינה, המגנה על השיער מנזקי הסביבה, מונעת התייבשות, וממזערת מראה מקורזל וקצוות מפוצלים. וזאת תוך כדי בישום השיער לאורך זמן. גודלו הקומפקטי של הבקבוק מאפשר נשיאה בתיק לרענון והתחדשות כל מתי שבא לנו. מחיר: 69 ש"ח

 

ולכבוד ראש השנה – קולקציה נוספת Magical Kingdom,

בהשראת פיות, סיפורים וזיכרונות ילדות. כל מתנה שתפתחו תהייה כמו כניסה לסיפור מהאגדות, המתנות ארוזות בקופסאות צבעוניות יפהפיות הקשורות בסרטי סאטן וכשפותחים אותן נתקלים ברשרושו של נייר המשי היוקרתי, וכל אחד שמקבל את המתנה מצפה לו חוויה הקשורה , לחווית ילדות וילד שבו. אני לעולם איני זורקת את קופסאות האריזה, הן תמיד יפות ומתאימות לשימושים אחרים, כמו קופסת כלי התפירה, קופסה למגבות הידיים בשירותי אורחים, וסתם קופסה יפה ל"פיצפקס" שלא ילכו לאיבוד.

לרגל החג והקולקציה החדשה, מושק ריח מיוחד SUGAR PLUM, בניחוח של שזיף מתקתק עם תווים פרחוניים השואב את השראתו מפריחת השזיף.

מאד התחברתי ל-קיט טיפוח לג'נטלמן – פצצה של מתנה ופתרון מושלם לבעיה – מה קונים "לו". הערכה מכילה סבון נוזלי על בסיס שמן, פילינג גוף, קרם לאחר גילוח, ניחוח לחלל החדר, וכף עץ מעוצבת. ארוז בצורה מרשימה, ואני בטוחה שכל גבר ישמח לקבל. מחיר 159 ש"ח.

 

מתנה מושלמת לחג, קיט של 5 קרמי ידיים, המכיל, איך לא, 5 שפופרות קרם ידיים במשקל של 10 גרם כל אחת, שמים בכל אחד מהתיקים שפופרת אחת ומוכנים תמיד לכל תרחיש. הקרם עשיר בחמאת שיאה ואלוורה בחמשת הניחוחות כמו פטשולי לבנדר וניל, ויסמין, מחיר 45 ש"ח 

והערכה המושלמת היא ללא ספק מארז טיפוח עם 24 מתנות קטנות, עולה 249 ש"ח אבל שווה כל שקל. מתנה לכל שעה, 24 מתנות ל-24 שעות, או כפי שאנחנו מכירים ממתנות לקראת הכריסטמס בחו"ל, 24 מתנות ל-24 ימים לפני החג. כך בכל יום תפתחו מתנה אחרת, ואם בא לכם להיות כמו בארצות מעבר לים, ניתן להעניק את הערכה 24 ימים לפני החג, והנה לכם המתנה המושלמת. ערכת 24 המתנות בנויה בצורה של דלתות קטנות, ומאחורי כל דלת מסתתרת מתנה שהיא פינוק לטיפוח הפנים והגוף. את הערכה הזו ניתן לרכוש באתר בלבד.

בנוסף תוכלו למצוא גם מארז הפינוק המושלם, קיט נסיעות מהודר, או קיט נסיעות מפנק, קיט ניחוח חג, קיט פינוק בניחוח גרין רוז/יסמין ועוד. 

להשיג בסניפי SABON ברחבי הארץ

ובאתר https://www.sabon.co.il/he/

MAMI' אמנית קליגרפיה יפנית MAMISABONמתנות לחגערכות טיפוח לחג