דברים שכדאי לעשות בסגר

 ספורט והרבה

ספורט הוא התירוץ האולטימטיבי ליציאה מהבית בטח בימי הסגר. לכבוד הצריכה הגוברת של ציוד ובגדי ספורט, הגיע לישראל מותג ספורט חדש CEP המתמחה בגרביי לחץ ומתאים לכל סוגי הספורט, לריצה, לרכיבה על אופניים, ולהליכה. מותג גרמני המתמחה בייצור גרבי לחץ רפואיים, שהלך צעד אחד קדימה והפך את הגרביים לספורטיביות, אופנתיות וטרנדיות ובעיקר צבעוניות.  הטכנולוגיה הרפואית שעומדת מאחורי הגרביים נקראת "קומפרשן" להלן "לחץ" שמשפרת ביצועים בספורט. בזכות הגרביים יש לחץ קבוע באזור הרגליים שמגביר את זרימת הדם במהלך האימון. זרימת לחץ דם תקינה מעלה את רמת החמצן בשרירים וכל מאגרי האנרגיה בגוף מתחדשים באופן רציף. זה עוזר לביצועים מהירים יותר, ועוזר בזמן ההתאוששות לאחר האימון, ומונע פציעות. 

לגרביים עיצוב אנטומי מוקפד שמתפקד כמו "עור שני" לכף הרגל ומשפר יציבות ותמיכה לרגל. טכנולוגיה זה יופי, אבל אני שפוטה של הגרביים האלה כי הן גם יעילות וגם סופר סקסיות. דמיינו, מכנסיים קצרים וגרביי ברך בוורוד פוקסיה, או מכנסים טייץ עד הברך עם גרביים צבעוניות שתואמות לכובע או לחולצה. מושלם. עם כזה "אאוטפיט" שווה לצאת לריצה. ממליצה לכם לרכוש את גרבי הברך, וגם את ה"שרוולונים" שהמותג מציע, מדובר מעין שרוולים בלבד שמשמשים לי בחורף פריט מחמם שאפשר להסירו כשהגוף מתחמם, ובקיץ הגנה מפני השמש. וכמו שהבנתם, לי כבר יש אחד מכל צבע.

 

מחירים : גרביים נסתרים 77-86 ש"ח, גרבי רבע – 105-114 ₪, גרבי קרסול – 82-91 ₪, גרביים עד הברך 228-251 ₪, שרוולי קומפרשן – 159 ₪

 ניתן להשיג בחנות האונליין "דין סטור": http://dynstore.co/p-cep

 

עצות חשובות לפעילות ספורטיבית באדיבות חברת הרבלייף

למה חשוב לעשות ספורט בכל גיל ובכל שעה? ראש מחלקת הספורט הראשית של חברת הרבלייף העולמית, נותנת לנו עצות למה לא בריא להיות בטטת כורסא. 

הצורך בפעילות ספורטיבית אינו מגיע רק מהרצון לשמור על מראה חטוב או שיפור בביצועים הספורטיביים. ככל שמתבגרים, מאבדים מסת שריר וצפיפות העצם יורדת. אימון כוח יוצר מיקרו-קרעים בשרירים, שמתקנים את עצמם והופכים חזקים יותר. תהליך דומה קורה בעצמות המועשרות בסידן הנבנות מחדש לאחר אימוני התנגדות.

הפעילות הספורטיבית זה אורח חיים בריא, ביצוע פעילויות יומיומיות. עם שרירים חזקים קל יותר להוציא מצרכים מהמכונית, להרים חפצים, או להוריד חבילה מהמדף העליון בארון. שיווי משקל ויציבות – עם שרירים חזקים קל יותר לשמור על יציבות. ככל שיציבים יותר, כך ניתן לבצע פעולות בביטחון רב יותר. שריפת קלוריות מוגברת -פעילות מגבירה את קצב חילוף החומרים הגורמת ליתר שריפת קלוריות לאורך כל היום, גם במצב מנוחה, מה שמסייע באופן משמעותי לירידה במשקל, שזה תמיד נחמד.
לשמירה על אנרגיות ותזונה מאוזנת מציעה חברת הרבלייף אבקה בעלת פורמולה חדשה, ליצירת משקה אנרגיה המבוסס על סויה, וזאת בנוסף לשאר תוספי התזונה שהמותג מציע לצד חטיפי אנרגיה טבעיים. 

להשיג באתר החברה https://herbalife.co.il/ ואצל המפיצים.

 

דאודורנט חדש של "גרנייה", לפעילות ספורטיבית ולשימוש יומיומי

לפני היציאה לפעילות ספורטיבית, דאודורנט הוא מבחינת "מאסט", כי אם לא, אל תתפלאו למה הפסיקו להזמין אתכם לריצות משותפות.

אחרי השקת הסדרה המעולה Bio-Garnier המבוססת על 100% חומרים טבעיים, יוצא המותג עם מוצר חדש לא פחות שווה. סדרת דאודורנטים חדשה מגנזיום אולטרה-דריי (Magnesium ultra dry), המועשרת במגנזיום ומותירה את העור רך, נעים, נושם ורענן לאורך זמן. מגנזיום למי שלא יודע, הוא מינרל הידוע ביכולת הספיגה יוצאת הדופן שלו' פי 4 מטאלק! 

הדאודורנט מפחית הופעת סימני זיעה על הבגדים ומאפשר תחושה יבשה ורעננה הנמשכת עד 72 שעות. אפשר לרכוש בגרסת רול-און ובגרסת ספריי, ומיועד לנשים ולגברים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, המזון, הפארם ופרפומריות פרטיות

 

 

להימנע מפיגמנטציה עם קרם הבהרה של אלונה שכטר.

שלא תתבלבלו, השמש של החורף גם משזפת, פחות מזו של הקיץ ועדיין חשוב להיזהר כדי שלא יופיעו על הפנים כתמי פיגמנטציה. כשאתם יוצאים לעשות ספורט, ואפילו סתם החוצה, זכרו שהשמש הזו מתעתעת ומזיקה לעור הפנים. שימו קרם הגנה באופן קבוע. המחמירים אומרים כל שעתיים.

ישנם טיפולים אסתטיים שעושים רק בחורף, בעיקר טיפולים להבהרת פיגמנטציה ושיפור גוון ומרקם עור הפנים. פיגמנטציה היא תופעה בה מופיעים כתמים חומים או גוון עור בלתי אחיד בעיקר בפנים. הגורם לתופעה הוא חומר בשם מלנין, המיוצר על ידי תאים שנקראים מלנוציטים, שלמעשה המהווים מנגנון הגנה של העור ומסננים את קרני השמש. העלאת רמת המלנין נגרמת מסיבות שונות, כמו שינוי הורמונלי, פוסט דלקת, חשיפה לשמש ועוד.

השבוע נתקלתי בקרם הבהרה, אחד מהטובים שניסיתי, של מותג הביוטי  "אלונה שכטר", המבוסס על שילובים של צמחי מרפא, מינרלים מים המלח, וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים. לקרם פורמולה חדשה המאזנת את פעילות המלנין, מעקבת את תהליכי הזדקנות העור, ומזינה אותו.

המיוחד בקרם זה הוא שבעוד מרבית הקרמים בשוק פועלים לקילוף שכבות העור בהדרגה בתהליך "פילינג" עד להסרת הכתמים, קרם ההבהרה של אלונה שכטר פועל אחרת. הוא מפזר את המלנין הקיים בצורה אחידה על פני העור ומאזן את יהייצור החדש. בנוסף, הקרם מזין וממצק את העור, מגן עליו מפני רדיקלים חופשיים, מאט את הזדקנותו, ומחדש את הקולגן העורי.

 יש למרוח בכל לילה על אזורי הכתם. תוצאות השימוש ייראו לאחר כארבעה חודשים בממוצע. שווה להתאזר בסבלנות. מחיר: 250 שקלים. 

להשיג באתר www.alonashechter.com ובמרכז ההזמנות בטלפון: 1800-210-210

 

 

תוסף בריאות חדש של SUPHERB לשמירה על איזון נכון של ויטמינים ומינרלים בגוף

מי שנוהגת לקחת תוספי תזונה באופן קבוע, בטח מכירה את חברת SUPHERB הוותיקה, שידועה בתוספי התזונה האיכותיים שלה לאיזון והשלמת חסרים של ויטמינים ומינרלים בגוף. עכשיו היא יוצאת עם תוסף בריאות חדש המכיל ויטמינים C ו-D ו-אבץ, והכול בקפסולה אחת. זהו התוסף היחיד בשוק שמשלב את אותם שלושת הוויטמינים בקפסולה אחת. ואם תזכרו את כל הכתבות שתמכו בוויטמין D החיוני להגנה בפני נגיף הקורונה, כל שצריך הוא לחזק את הגוף עם כמוסות אלו, ואתם מוגנים. 

התוספים כשרים באישור הבד"ץ ומאושר בהמלצת משרד הבריאות. מחיר 89.99 ש"ח לאריזה של 100 קפסולות.

להשיג ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.

 

 ועכשיו – אחרי הפעילות מגיע לנו פינוק אמיתי 

הסדרה החדשה לטיפוח הגוף והשיער של SABON

SABON מרחיבה את הקולקציה להזנת וטיפוח הגוף והשיער, עם שני מוצרים חדשים. מטרת העל של המותג SABON היא לעודד את קהל לקוחותיה לשגרת טיפוח קבועה ומאוזנת שתניב את התוצאות המושלמות לעור ולשיער שלנו.

Beauty Oil – שמן לגוף ולשיער. פורמולה טבעונית המבוססת על 4 שמנים בוטניים איכותיים כמו שמן ארגן, חוחובה, קמליה ומקדמיה המזינות ומרככות את העור והשיער. "ביוטי אויל" נטול פראבינים, סיליקון וללא שמן מינרלי. אני בדרך כלל לא משתמשת עם מוצרים שומניים, היות והם משאירים על הגוף תחושה שמנונית, דביקה, ולא נעימה למגע. שמחתי לגלות כי המוצר קל משקל ולכן נספג במהירות ולא משאיר תחושה שמנונית על הגוף. ובקשר לשיער, המוצר אינו מכביד על התלתלים והשיער מלא תנועה ומבריק. והריח משכר ונשאר לאורך זמן. מחיר 99 ש"ח.

Repair Body Cream – קרם גוף  שנרקח במיוחד לעור יבש עד יבש מאד, עם יכולת שיקום עמוק של העור, ושיפור משמעותי של המרקם. התכשיר מבוסס על פורמולה טבעונית 85% ממקורות טבעיים, עם ריכוז גבוה של חמאת שיאה מזינה, צמח ורד יריחו שעשיר בלחות, ושמני קנולה לתוספת לחות. נטול פראבינים, סיליקון או שמן מינרלי. גם במקרה זה נמנעתי משימוש בקרמים המבוססים על חמאת שיאה וגם הפעם טעיתי, הקרם קליל ונספג במהירות, והעור הפך רך, גמיש, חלק, ונעים למגע ללא עקבות שומן. מחיר 99 ש"ח. 

עכשיו גם לי יש שגרת טיפוח קבועה ומאוזנת. כשאני מסיימת פעילות ספורטיבית, אני שמה את מוצרי SABON על הגוף והשיער, ואז מריחה ומרגישה נהדר עד סוף היום.

להשיג ברשת חנויות SABON או באתר: sabon.co.il

 

הבושם החדש של מעצב העל MARK JACOBS

הניחוח החדש של מותג הבישום "מארק ג'יקובס" PERFECT  מגיע במהדורה מוגבלת, ונושא את המסר החשוב "אני מושלם כמו שאני". או במילים פשוטות, קבלו אותי כמו שאני בלי תיקונים, קבלה עצמית של כולנו את עצמנו. הניחוחות עדינים שקשה לעמוד בפניהם. ניחוח פרחוני של ריבאר ודאפודיל, ו-סדרווד וקשמירן לגימור מושלם. 

הבקבוק עוצב עם אלמנטים קלאסיים ובסגנון וינטאג', בקבוק הזכוכית והכובע בראשו שהוא אוסף של תווים לא מתאימים, נבחרו אישית על ידי המעצב עצמו. ככלל – בושם לדעתי הוא פריט נשי וסקסי  שכל אישה ראוי שתבחר לה את הניחוח שמאפיין אותה. ועם הבושם החדש של מארק גייקובס אני מרגישה בטוחה בעצמי ומושלמת בדרכי. מחיר 399 ש"ח.

להשיג בסניפי ובאתר הסופר פארם

CEPMARK JACOBSPERFECTSABONSUPHERBאבקה למשקה אנרגיה של הרבלייףאלונה שכטרגרבי לחץגרבי ספורטדאודורנט חדש של גרנייההבושם החדש של מראק גייקובסמגנזיום אולטרה דרייקרם הלבנה של אלונה שכטר