"שיער": כל התכשירים שיסדרו לך את הראש

אני לא יודעת אם זאת רק אני, אבל בזמן האחרון השיער שלי לא מסתדר בכלל. המגע שלו הוא בין יבש לשומני והמראה שלו נע בין נפוח ללא ברור. יום שיער רע שנמשך יותר מחודש. אולי זה מזג האוויר, אולי זה קשור לעובדה שהזנחתי אותו בסגרים וכשהם הסתיימו התעללתי בו כי הייתי חייבת שינוי. כך או כך, מאז שביטלו את חובת עטיית המסכה במרחב ציבוריים וכולם מזהים אותי – החלטתי שאני חייבת להשקיע בו יותר. אי לכך ובהתאם לזאת ניסיתי בשבילי (ובשבילכן) את מגוון תכשירי השיער החדשים שעל המדף, והתוצאות מתחילות להיראות. מסמך חשוב.

Moroccanoil: מארז במהדורה מיוחדת לאירוויזיון 2021

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil חתמה בשנה שעברה על הסכם ארוך טווח עם איגוד השידור האירופי כנותנת החסות הראשית והמציגה הרשמית של תחרות האירוויזיון בחמש השנים הקרובות. כחלק מנותני החסות הראשית לתחרות, החברה החליטה על מחווה מופלאה והשיקה מארז מיוחד שחוגג את הרוח הייחודית של כל מדינה המשתתפת בתחרות האירוויזיון. על כל קופסא, דגל המדינה, המותאם ספציפית למדינה המשתתפת בתחרות וברכת הצלחה. המוצרים של מרוקונאויל, ובמיוחד השמן הטיפולי שעושה פלאים לשיער ומשקם אותו – מומלצים בחום.

מארז ארוויזיון במהדורה מוגבלת. צילום: יחצ חול

המארז המיוחד הינו מהדורה מיוחדת ולזמן מוגבל וכולל שמן טיפולי 100 מ"ל ושמן טיפולי 25 מ"ל מתנה.

*מחיר מארז 160 ש"ח

את מוצרי חברת מורוקנאוייל ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ. לאיתור נקודת מכירה היכנסי ללינק

טלפון לבירורים: 03-9511086

GLISS מבית שוורצקופף: סדרת נוטרי באלאנס

המותג גליס, המתמחה בשיקום וטיפוח משיק סדרת מוצרים חדשה המקדמת את טיפוח הקרקפת על ידי איזון העור ובכך מאפשרת צמיחה של שיער מטופח, מבריק ובריא יותר. הפורמולה העדינה והחדשנית שמשקמת את השערה מבפנים, מכילה שורש ג'ינסנג ומי עץ הליבנה.

GLISS סדרת נוטרי באלנס לקרקפת. צילום: הנקל חול

הסדרה כוללת 4 מוצרים חדשים:

שמפו עדין לאיזון והזנת הקרקפת: שומר על איזון הקרקפת, ומעניק הזנה לשיער ולקרקפת תוך כדי ניקוי עדין, ללא סיליקונים וצבעים מלאכותיים.

*מחיר: 18.90 ₪ , לתכולת 400 מ"ל.

פילינג עדין המטהר את הקרקפת: לטיפול עדין לפני השימוש בשמפו, מזין את השיער, ללא סיליקונים וצבעים מלאכותיים.

*מחיר: 32.90 ₪ , לתכולת 150 מ"ל.

מרכך ספריי גליס לאיזון והזנת הקרקפת: (האהוב עליי מבין כל מוצרי הסדרה), מעניק תחושת שיער קליל, הזנה ומראה שיער רך. ללא צבעים מלאכותיים. 90% רכיבים ממקור טבעי, כולל מים.

GLISS. צילום הנקל חול

*מחיר: 32.90 ₪ , לתכולת 200 מ"ל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

 

פאלטה: צבעי שיער חדשים לערכת הצביעה פאלטה דלוקס

בכל הקשור לשיער, העולם מתחלק לשלושה סוגים של נשים – אלו שלא צובעות את השיער בכלל, אלו שהולכות למספרה כי אם ינסו לעשות את זה בעצמן הן ייראו פחות או יותר כמו כלב דלמטי, ואלו הקלילות שמצליחות לצבוע את השיער בעצמן ולעשות את זה בצורה מדויקת (אח, הקנאה). בנות המזל האלו ישמחו לשמוע שפאלטה דלוקס, מותג העל מבית שוורצקופף המתמחה בתחום צביעת השיער השיק לאחרונה 8 גוונים חדשים.  

ערכת צבע פאלטה דלוקס מבית שוורצקופף. צילום הנקל חול

הגוונים החדשים פותחו ונבחרו בקפידה כדי להתאים לדרישה של הצרכנית הישראלית. בין היתר תוכלו למצוא: גוונים זהובים חושניים, גווני בלונד בסיסיים וגוונים מטאליים אופנתיים. ערכת הצבע של פאלטה דלוקס מכילה: קרם צבע, תחליב מפתח ומסכת טיפוח עשירה עם שמן המרולה, המחליקה את פני סיב השערה ומעניקה ברק. הצבע עמיד ואמור להחזיק עד 8 שבועות.

*מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪

ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

 

נטורל פורמולה: VOLUME INTENSE

מרגישות שהשיער שלכם "כבוי" ועצוב? זה בשבילכן. מותג טיפוח השיער המוביל האהוב משיק את סדרת ווליום אינטנס. הסדרה החדשה – המתאימה לשיער דק ועדין – כוללת שמפו ומרכך מעצים נפח, מועשרים בקומפלקס קרטין וביוטין, המעניקים לשיער לאחר כל חפיפה מראה מלא ובריא יותר. 

שמפו מעצים נפח ווליום אינטנס. צילום: דוד גורפינקל

השמפו והמרכך של "ווליום אינטנס"  מסייעים בשיקום שיער דק , ומעניקים ניקוי עדין ויומיומי לשיער הסובל מאובדן לחות, נפח וגמישות, עם פורמולה עשירה המעניקה הזנה אינטנסיבית ומסייעת בשיקום השיער לכל אורכו. התכשירים מועשרים בקומפלקס קרטין וביוטין.

מחיר מומלץ לצרכן:

*שמפו נפח Volume Intense : 29.90  ₪ ,  לתכולת: 400 מ"ל

*מרכך נפח Volume Intense : 29.90  ₪ ,  לתכולת: 400 מ"ל

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בהשקה ראשונית

 

LORÈAL PROFESSIONNEL : סדרת טיפוח חדשנית לשיער

מותג טיפוח השיער המקצועי לוריאל פרופסיונל משיק את סדרת PRO LONGER  – סדרת טיפוח לשיער לחידוש האורכים והקצוות. הסדרה כוללת: שמפו, מסכה, טיפול חדשני (וראשוני מסוגו) Ends Filler הממלא את הקצוות של השיער הארוך, וקרם לחידוש מיידי והגנה מחום.

לוריאל פרופסיונל סדרת פרו לונגר. צילום חול

לוריאל מצאה את הפיתרון האולטימטיבי עבור נשים שסובלות מקצוות מפוצלים ופגומים אבל לא רוצות לגזור את השיער ולקצץ את האורך שלו, סדרת המוצרים מסייעת בחידוש האורכים וממלאת את הקצוות עבור שיער ארוך יותר, עבה יותר ובריא יותר. או כמו שהם אומרים שם בחברה: אין עוד צורך להתפשר בין אורך לעובי. את התוצאות, כך מבטיחים, ניתן לראות כבר בשימוש הראשון והן נשמרות ומצטברות גם לטווח הארוך.

שמפו לחידוש אורכי השיער, מחיר מומלץ לצרכן : 141 ש"ח תכולה: 500 מ"ל

מסכה לחידוש אורכי השיער, מחיר מומלץ לצרכן : 209 ש"ח תכולה: 500 מ"ל

טיפול למילוי קצוות השיער(פורמולה מקצועית) מחיר מומלץ לצרכן : 90 ₪ תכולה: 3 יחידות X 15 מ"ל

קרם לחידוש האורכים והגנה מחום,  מחיר מומלץ לצרכן : 101 ש"ח תכולה: 50 מ"ל

 

JEUNESSE GLOBAL: סדרת מוצרי השיער RVL 

סדרת תכשירי השיער מבית JEUNESSE GLOBAL כוללת שלושה מוצרים – שמפו, מרכך וסרום לקרקפת. הסדרה האיכותית מכילה בין היתר רכיבים כמו חילבה, שמן זרעי פשתן, שמן חוחובה וטיפות אקליפטוס התורמים לבריאות השיער  ולהחייאת המראה שלו. להשלמת כל החוויה מתווסף גם ריח הדרים משכר. הנוסחה הייחודית, שפותחה ע"י דרמטולוג מומחה, תורמת להחייאת מראה השיער והקרקפת ולמראה שיער בריא ומלא יותר.

סדרת RVL מבית JEUNESSE GLOBAL צילום: יחצ חול

שמפו RVL: מנקה את השיער ומעניק לו מראה חלק ומשיי. מכיל ויטמינים ומינרליים, גליצרין, רכיבי שיקאקה בוטניים, רכיבי חילבה בוטניים המסייעים ליצירת נפח ולחות בשיער יבש. בנוסף, השימוש בשמפו מסייע להפחית יצירת שומן וגורמי זיהום סביבתי מהקרקפת והשיער.

*מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪

סרום לקרקפת RVL: מקדם נפח ומראה שיער בריא יותר, מעניק לקרקפת חוויה ממריצה.

*מחיר מומלץ לצרכן: 479 ₪

מרכך שיער RVL: מטפח את השיער, "מלחלח" ומוסיף נפח מבלי להכביד עליו. השימוש במרכך מעניק מראה שיער עשיר, מסייע במניעת קצוות מפוצלים ומגן על השיער משבירה כתוצאה מהחום ומעיצוב השיער.

*מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪

ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766 או בדף הפייסבוק של החברה

 

ביוטיטיפוח שיערמוצרי טיפוח