- תכנית ייחודית של כשנה וחצי ייעודית לעסקים שמאמינים כי הם פורצי דרך וחדשניים ומעוניינים ליצור מרחב עסקי חדש של לקוחות .
- תוכנית בה יקדמו העסקים מוצרים ושירותים לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם בליווי צמוד של מומחי אוכלוסייה ועסקים.
מטרת המהלך:
- מהלך המזמן ביחד עסקים, גופים חברתיים המתמחים בתחום ואנשים עם מוגבלויות בעצמם, על מנת לבחון הזדמנויות עסקיות להתאמת/ פיתוח מוצרים/ שירותים שאינם נגישים כיום לאנשים עם מוגבלויות.
- יצירת ערך מוסף ייחודי לעסקים השותפים: פניה לפלח שוק חדש של לקוחות, קידום מוצר בעל ערך עסקי, ידע, קבוצת עמיתים לומדת , חיבור לארגוני שטח, ועוד.
למיזם הצטרפו בשלב א' של הפיתוח החברות הבאות:
שטראוס- פותחה אריזה מותאמת למוצר דגל בעיצוב מכליל עם חטיבת המלוחים ומגובשת אסטרטגיה שיווקית למוצר.
מגדל – פותחה פוליסה המיועדת להורים לילדים עם מוגבלות אשר תיתן מענה ליום בו ההורים ילכו לעולמם או לא תהיה להם האפשרות לתמוך בו כלכלית. מכשירים סוכנים יעודים לשיווק
ישראייר- נבנתה חבילת נופש נגישה לדובאי הכוללת טיסה, מלונות ואתרים.
יוניליוור – מפותחת אריזה של מוצר דגל.
ניסקו- שיווק מוצר בתים חכמים לפלח שוק חדש של אנשים עם מוגבלות שיכול לשפר עצמאות של אנשים עם מוגבלות אך אינו מוכר לקהל הרחב.
דיזנגוף סנטר- קידום הסנטר כמרכז לבילוי משפחתי של אנשים עם מוגבלות , בחינת התאמת שרות לאנשים עם מוגבלות בסנטר .
Good life – חנות חדשה ייחודית המשווקת מוצרים לגיל השלישי. במרחב צרכני חדיש ומזמין. שיווק החנות לאנשי מקצוע כמרפאים בעיסוק , אנשים ומגבלות ובני משפחותיהם , בניית תהליך מכירה מיטבי בחנות .
החברות החלוציות שנרתמו למהלך כבר מפתחות מוצרים ושירותים אשר ישפיעו על מאות אלפיי בתים של אנשים עם מוגבלות ובני משפחותיהם.
בואו הצטרפו אלינו להוביל מהלך פורץ דרך בארגון שלכם .
לתיאום שיחת הכרות מוזמנים לכתוב אלינו בדוא"ל shave@zionut2000.org.il
צוות שווה פיתוח:
ג'וינט ישראל מעבר למגבלות: ורד רז גצק, ליאת הברי
ציונות 2000: עינת אברהם רוטלוי , הילה בראל