"סתם שתדעי שאת לא סתם. שתדעי"

זו לא הפעילות הראשונה שרשת HOODIES עושה למען הקהילה בכלל וכנגד אלימות כלפי נשים בפרט. זה התחיל עם מיזם בשיתוף המכינה הקדם צבאית "מנשרים קלו – את לא לבד", כאשר הרשת הצמידה לכל הפריטים בקולקציית הנשים תווית בה מצוין המשפט "את לא לבד" יחד עם מספר טלפון חירום לדיווח על מקרי אלימות בנשים. זאת במטרה לעורר מודעות לאלימות כלפי נשים. עכשיו הרשת עושה צעד נוסף ומשיקה בשיתוף פורום מיכל סלה ליין תיקים שיימכר בכל סניפי הרשת ועליהם יהיה כתוב המשפט: "סתם שתדעי שאת לא סתם. שתדעי" ומספר טלפון 118 לדיווח על מקרי אלימות.

הרווחים מרכישות התיקים יתרמו לעמותה לקידום פרויקט סיירת מיכל המעניק לאישה מאוימת אשר חיה עם בן זוג מאיים "חליפת ברזל" של הגנה והרתעה. כל אישה מאוימת תקבל התקנת מצלמות אבטחה בבית המגורים, לחצן מצוקה, חבילת שיעורי הגנה עצמית ושליחת מכתב אזהרה מאת עו"ד אל הגורם המאיים. סיירת מיכל מצילה חיים ומעניקה לאישה המאוימת ולילדיה בטחון פיזי, איכות חיים, בריאות נפשית, חיזוק הביטחון העצמי, ומסוגלות ושליטה על חייה ועל חיי ילדיה. 

אותי הפרויקט מרגש, שחברות כלכליות בשוק המקומי יכולות ורוצות לראות מעבר למסחרי ולרווח הכלכלי. וכמו שאומר אורן בר-גיל סמנכ"ל קבוצת HOODIES: "נושא האלימות נגד נשים לא יורד מסדר היום הציבורי לצערנו הרב ואנו כרשת מעוניינים לעשות כל שביכולתנו על מנת לסייע ולעזור. לאחר שהוספנו את התוויות לבגדי הנשים בשנה האחרונה, על מנת שהמידע יהיה נגיש לכל אישה בכל רגע ובלי שמישהו אחר מלבדה יוכל לראות זאת. אנו גאים להוציא לדרך פרויקט נוסף בשיתוף פורום מיכל סלה לעודד תרומה למאבק זה ולהעלות את המודעות לכך כמה שיותר. אנחנו מקווים שתופעה עצובה זאת תמוגר בעתיד לבוא".

בר רפאלי עם ניצן, מנכ"ל הרשת

הנהלת הרשת והעמותה 

כל שנותר לי הוא לבקש מכל אחד ואחת לעצור לרגע ולחשוב איך אפשר לתרום למאבק. קניית תיק בד יכול להיות צעד ראשון, וללכת איתו בראש חוצות יפיץ את המסר ברחובות. בר רפאלי שהשתתפה באירוע העיתונאי הבטיחה להיות בראש וללכת עם התיק.

 

**התיקים יימכרו ב-69 סניפי הרשת במחיר סמלי של 19.90 ₪
הרווחים ממכירת התיקים ייתרמו לפורום מיכל סלה, עמותה רשומה ללא מטרות רווח אשר הוקמה במאי 2020 בעקבות הרצח של מיכל סלה ז"ל. הפורום פועל ושם לעצמו למטרה להציל חיים ולמנוע אלימות כלפי נשים.

HOODIESסתם שתדעי שאת לא סתםשיתוף פעולה של רשת HOODIES עם עמותת מיכל סלע