רוצות להיראות הכי בסטייל? מה נכון והכי שווה לקנות דווקא עכשיו

 

מותג האופנה RESERVED פתח את חנות הדגל ב-TLV עם קולקציה מושלמת

תל אביב, אם לא ידעתם, נחשבת כאחת מבירות האופנה המובילות בעולם, וכשב-RESERVED העולמית עצבו את קולקציית הקפסולה "היי סאמר" המיועדת רק לערים שנחשבות בירות אופנה, מי נבחרה? כמובן תל אביב שלנו, וזאת לצד לונדון, דובאי, ומינכן. 

החנות החדשה שונה מכל חנויות המותג שאתם מכירים היות והיא מעוצבת בשיא האלגנטיות, עם קולקציה צבעונית, עשירה, ונגישה, כלומר כזו שתרצו אחד מכל אחד, וגם תעופו על מהמחירים.

מה בקולקציה? פריטי אופנה לצעירות ולנשים שישמשו אתכן מבוקר עד ערב, לבוש ספורטיבי, אלגנטי, קלסי לעבודה ובעצם לכל מטרה. פריטים הקרובים לגוף, וגזרות המחולקות בעזרת סרטים, תפורים, חתכים ופרטים קטנים. הקולקציה בהשראת פסטיבלי הקיץ המוזיקליים ומחברת סגנונות מקוריים ונועזים, כזו שעושה שמחה וכייף בעיניים.

מגוון צבעים ססגוניים: מירוק ניאון, ורוד עז, כחול אנרגטי, וסגול בהיר. מעברי צבע משולבים עם פרטים כמו קפלים, קשירות, רצועות כפולות או רצועות נוספות התואמות את הפריט. חלקי בגד מכוסים וחלקים חשופים, גב עם מחשוף או חצאית מיני עם מותניים גבוהים. משעמם זה לא.

מה אהבתי במיוחד? 

אם לא זיהיתם, את השמלה משמאל לבשה הרופאה המאוהבת מ"חתונמי" ונראתה בה נהדר, אין כמו חליפת מכנסיים כתומה בשביל לעשות כניסה, והשמלה הסרוגה שתהיתי אם תעלה עלי, ואז גיליתי שאחת הנשים האירוע הנמצאת בהיריון בחודש שמיני לבשה אותה ונראתה מיליון דולר. יש בשביל מה להגיע.

מחירים: שמלות וחצאיות – החל מ 139.90 ₪, מכנסיים- החל מ- 159.0 ₪, טופ – החל מ 89.90 ₪, מכנסיים / עליוניות ספורטיביים- 159.90 ₪

להשיג בסניף RESERVED החדש בקניון TLV  ובאתר:  reserved-il.com

 

שיתוף פעולה עולמי בין המותג האיטלקי ELLESSE ובין בית הבד, 'THE TAILORS'

מותג האופנה  האיטלקי ELLESSE בשיתוף עם "בית הבד" בפרויקט- 'THE TAILORS' ובו מעצבים נבחרים עיצבו קולקציה ייחודית משלהם שעשויה מחומרים ממוחזרים של המותג. הפרויקט שסוקר ברחבי העולם.

כל הדגמים עלו על מסלול התצוגה, ואח"כ הוצגו בפני פאנל שופטים שהורכב ממעצבי אופנה וסטייליסטים מובילים כמו  שחר אבנט, איתי בצלאלי, אייל חג'בי, גלית לבב, דניאל קוצ'וק ואביגיל קורן. 

המעצבת שקיבלה את מרב הנקודות הייתה אסיה וייסברג, וזכתה בפרס להציג את הלוק שלה בפני המעצבי המותג בלונדון. למקום השני הגיע המעצב חן שמאי.

בתמונה מנהלת בית הבד, עם הזוכה אסיה וייסברג וסמנכ"ל קבוצת בן דרור, ומשמאל הדגם הזוכה.

התוצרים הסופיים של המעצבים עומדים כעת למכירה באתר הרשמי של  ELLESSE כש-70% מהמכירה שלהם יעברו לתרומה עבור מיזם שינוע חברתי בו מצילים ציוד ומוצרים ומשנעים אותם לעמותות וארגונים, שאר הכסף יעבור למעצבים.

מילה טובה על ״בית הבד״, בבעלותה ובהנהלתה של אביגיל קורן שהינו חלל עבודה שיתופי לאופנה ראשון מסוגו, המיועד למעצבי אופנה, חובבי תפירה וסטודנטים המעוניינים להתנסות בתחום. המקום מאפשר לאנשים ליצור, לתרגל, להתייעץ ולהגשים את עיצוביהם ומשמש גם כמתחם להעברת קורסים, הנחיות אישיות ושיעורים פרטיים כמו תדמיתנות ותפירה, איורים טכניים מקצועיים ושיעורים פרטיים.

בתמונה מנהלת בית הבד, השופטים, והמעצבים.

ומילה טובה למי שעומד מאחורי הפרויקט, קבוצת בן דרור שעומדת מאחורי מיזמי ענק כמו "צליחת ספידו בכנרת", " דור אלון סובב כנרת" והיבואנים של מותגי- על כמו Speedo, Wilson, Ellesse, Polo Ralph Lauren,Michael Kors, Hunter, Berghaus, Reusch, Mitre.

 

תכשיטים 

בקי פסטג מעצבת תכשיטים עם עוצמה ונוכחות

מעצבת התכשיטים בקי פסטג מגיעה ממשפחה של סוחרי יהלומים בעלי שם מזה מספר דורות בארה"ב. עלתה לארץ, והחליטה לצעוד בזכות עצמה, והתוצאות מדהימות. בקי מתמחה בתכשיטי יוקרה המשלבים יהלומים איכותיים ואבני חן.

הקולקציה החדשה שהיא משיקה מכילה מבחר תכשיטים בעיצוב והתאמה אישית ביניהם טבעות ושרשראות המשלבים יהלומים ואבני חן בעיצוב טרנדי ובעיצוב קלאסי.

בקולקציית הטבעות תמצאו טבעת קונכייה מתלפפת מזהב אדום משובצת יהלומים, ספירים, אבני רובין ואמרלד,  טבעת זהב אדום 14k משובצת ספירים ורודים ויהלום בצורת לב, וטבעת זהב לבן משובצת יהלומים ואבן חן אמטיסט. אלו טבעות עם נוכחות, גדולות, יוקרתיות ועשירות במראה.

סדרת השרשרת מציגה שרשרת כוכב משובצת יהלומים בגבהים שונים המפוזרים על גבי התליון, שרשרת תליון מזהב לבן משובץ יהלומים בדפנות ובמרכזו יהלום גדול בצורת טיפה, או שרשרת פרחים עדינה עשויה זהב לבן משובצת יהלומים.

מחירים החל מ- 5500 ₪

 בקי פסטג, בורסת היהלומים. ז’בוטינסקי 3 ר״ג בניין שמשון, בתאום מראש : 03-7514096

.

הילה בוסאני מציגה קולקציה מלכותית ועדינה

הילה בוסאני בכלל למדה הנדסת מכונות, אז נכון שהיא הכירה שם את בעלה, אבל תחומי העיצוב ואמנות בערו בה והיא החליטה לעשות הסבה ולשלב את שתי האהבות שלה, עיצוב תכשיטים וטכנולוגיה.

לקולקציית התכשיטים החדשה היא בחרה לקרוא "התכשיטים המלכותיים" ושלא תתבלבלו, לא מדובר בתכשיטים בומבסטיים כמו שנשות ביתי המלוכה נוהגות להציג, אלא שילוב בין המלכותי והעדין. יוקרה ועוצמה לצד עדינות. הקולקציה משלבת טבעות בעיצובים ייחודיים, מוקפדים ומלאי פרטים עם נגיעות וינטאג', כך כל אחת תוכל לבחור את הפריט שתמיד יזכיר לה שהיא הנסיכה על העדשה.

קחו את טבעת "פלורנס" טבעת פרח מלאה בפרטים ייחודיים ונגיעות ווינטג׳. משובצת יהלום מרכזי Salt & Pepper נוצץ ויפיפה. מחיר: 5600 ₪

 

טבעת מדגם "כריסטין" (משמאל על האצבע) טבעת בעיצוב נסיכותי, עדין ומרהיב. סידור היהלומים הייחודי סביב היהלום המרכזי יחד עם אופן שיבוץ היהלומים על הטבעת עצמה יוצר מראה מיוחד ומעודן. מחיר: החל מ- 9200 ₪

דגם "ביאנקה" (בתמונה מימין למטה) טבעת יוקרתית, מרשימה ועדינה המשלבת יהלומים בחיתוכים שונים בפרופורציה מדויקת ובעיצוב ייחודי ומעניין. מחיר: 6400 ₪

דגם "ביאטריס" (בתמונה מימין למעלה ) טבעת בעיצוב מלכותי המשובצת ביהלומים בגדלים וחיתוכים שונים בסידור ייחודי ומלאה בפרטים קטנים. מחיר: 5900 ₪

בקולקציה תמצאו גם שרשרות אלגנטיות ויוקרתיות בעיצוב מלכותי, משובצות יהלומים בחיתוכים וגדלים שונים. 

הייחוד של הילה – בכל טבעת ובצד כל שרשרת היא ממליצה להוסיף שם של אהוב, מילה שעושה לכם טוב, או כל מה שבא לכם שילווה אתכם, כי תכשיט איכותי מזהב ויהלומים הוא לכל החיים.

לתיאום פגישת עיצוב ורכישה: www.hilabusani.com

 

מעצבת תכשיטים מיכל בן ישי מאמינה שיפה ויפה הולכים ביחד

מיכל היא מסוג האנשים שאתם מתאהבים בהם מהשנייה שפוגשים אותם. בה ובתכשיטים שלה. היא יפה, מדגמנת בצילומי התכשיטים, והיא מוכשרת בטירוף.

התכשיטים של מיכל מיוצרים בעבודת יד, עשויים זהב ויהלומים אותם היא בוחרת אחד אחד ויש גם תכשיטי כסף. התכשיטים משובצים ביהלומים במגוון צבעים, יהלומים בצורתם הגולמית, וגם אבני חן או אבנים שלא עברו עיבוד, עגילים, צמידים, טבעות, שרשראות ותליונים, תכשיטים עדינים המשתלבים אחד והכי כדאי לענות אותם  ב"קומות" משרשרת יהלומים עדינה שצמודה לצוואר, מתחתיה שרשרת בעיצוב כנפי דבורה, שרשרת מדליון צבועה באמייל, ולבסוף "מאלה" הטרנד האופנתי האחרון, שהן שרשרות ארוכות מאבני חן משולבות עם אלמנטים מזהב, אבני אוניקס, יהלומים, ותליון מזהב. שילוב של כמה סגנונות ובכל פעם יוצרים סיפור חדש. 

נישת הטבעות עשירה מאד עם טבעות 18 קראט בגימור מט ושיבוץ יהלומים שחורים שהפכו לטרנד מוביל, טבעות בשיבוץ של יהלומים לא מעובדים, יהלום בליטוש עתיק, או אבנים עתיקות מיוחדות שהיא מלקטת אצל אספנים. טבעות חותם בסגנון עתיק כמו באנגליה ומשובצות ביהלומים, טבעות עם כוכבים כסימון לילדים ועוד. 

וגם הצמידים הם שונים ומיוחדים. שילוב של חומרים יומיומיים עם חומרים סופר איכותיים, יהלום איכותי שמשובץ על כבל או שזור על חוט מעניין. "יהלומים בג'ינס" היא קוראת להם, שילוב של יוקרה עם היומיומי.

אבל השיא הם העגילים. עגילים באורכים שונים עם אלמנטים רבים מעולמות שונים ומגוונים כמו עולם החיות, רוק-אנד-רול, כוכבים, פרחים, ועוד. רובם משובצים ביהלומים קטנים ועדינים ומשדרים אלגנטיות ויוקרה. השיא הוא כשלקוחותיה פונות אליה ואומרות "מיכל, תעצבי לי אוזן". היא מעצבת להן את האוזן עם התכשיטים שלה לפי הזמנה ותכנון עם הלקוחה, אוזן מעוצבת עדויה בתכשיטים.

מיכל אומרת שהלקוחות שלה מורידות ממנה את התכשיטים, הן סומכות על הטעם שלה ורוצות כמוה. האמת אני ממש יכולה להבין למה.

מיכל בן ישי, אוסישקין 49 רמת השרון,  טלפון : 054-590-7097, אתר – https://mby-shop.com/

אינסטגרם – https://www.instagram.com/michalbenyishaijewelry/

פייסבוק – https://www.facebook.com/michalbenyishai.jewelry/photos

 

 

 

תיקים

אתר Shoesonline מתרחב לעולם הנסיעות והטיולים

אתר Shoesonline, אתר האופנה הישראלי השני בגודלו בישראל, עם מגוון עצום של נעלי ספורט של כלל המותגים המובילים כדוגמת אדידס, נייקי, אולסטאר, פומה וכדומה, ממשיך להתרחב ומשיק בימים אלו קטגורית TRAVEL עם מוצרים לנסיעות כגון מזוודות,
בין המותגים שתוכלו לרכוש באתר : Camel Mountain חברה בינלאומית מובילה לתיקים ומזוודות מקצועיים, Topo design, מותג המציע פריטים קלאסיים המשלבות טכנולוגיות חדשות, עם חוש עיצובי וסגנון חדשני.

ובנוסף אוזניות איכותיות מבית המותג האמריקאי JBL, מגוון נעלי טיולים כולל כפכפים וסנדלים של BULLBOXER, AZTEC, SOURCE, TEVA NAOT , שעונים חכמים של PPLE ,GARMIN ,AMEZFIT, כובעי מצחייה של NIKE, 4F, AS COLOUR ועוד.

לרכישה באתר https://shoesonline.co.il/shop/travel/

 

מכירה שווה במותג "טומי"

מותג המזוודות והתיקים הבינלאומי טומי, שאם לא הכרתם זה הזמן כי הוא אחד הטובים והאיכותיים שיש, יוצא במבצע קיץ אטרקטיבי במיוחד, של 20% הנחה על מגוון פריטים וצבעים נבחרים בחנויות הרשת מקולקציית קיץ 2022. בין הפריטים המשתתפים במבצע: תיקי גב, תיקי נשים ותיקי צד.

המבצע בתוקף החל מה 28/7/2022 עד 26/8/22  או עד גמר המלאי,

המבצע ברשת חנויות סמסונייט: בקניון רמת-אביב, תל-אביב  בקניון איילון, רמת-גן    בגרנד-קניון, בחיפה

 

לסיום הרשו לי להציג בפניכם את מסכת צלילה/שחיה שהיא הכי מובילה באופנה השחייה, היא האבזר הכי בסטייל ששווה להגיע לאימון.

מסכת השנורקל על כל הפנים, זה הסטייל החדש

שוחים בים או בבריכה, אתם באילת ורוצים לראות אלמוגים ודגים, תשכחו מהמסכה עם השנורקל שמי יודע מי שם אותה בפה לפניכם. קבלו את המסכה החדשה:

המסכה מאפשרת נוחות משופרת בעת שחייה וצלילה בזכות היכולת לנשום באופן טבעי דרך האף והגנה מפני המים לכל הפנים. המסכה מצוידת במנגנון המונע חדירת מים לחלל הנשימה ומתעלת את המים לתחתית המסכה, שם הם מתנקזים החוצה. כמו כן, מאחר והיא מקיפה את כל הפנים, החשש מפני חדירת מים עקב שינוי הבעת פנים, כמו  חיוך, יורד משמעותית.

למסכה מערכת אוורור למניעת הצטברות אדים המקטינה באופן משמעותי את הצטברותם על ידי הפרדה בין חלל הנשימה לחלון התצפית. שהוא רחב במיוחד ומאפשר זוויות ראות משופרות לעומת מסיכה רגילה. כמו כן היא ללא צינור שנורקל מסורתי בתוך הפה, מה שמונע את התעייפות הלסת.

ושימו לב לפאנץ' היא מגיעה בשני גדלים למבוגרים ולילדים, ובגרסת המבוגרים ישנה נקודת עיגון מובנת ייעודית לחיבור מצלמת גו פרו. תצללו ותצלמו, ותשוויצו לחברים. מחיר: 119 שקלים.

אנרג'ים ספורט- להשיג באולמות התצוגה ובאתר www.Energym.co.il

ELLESSEreservedTHE TAILORSTUMI מותג התיקיםאנרג'ים ספורט מסכת צלילהאתר Shoesonline נישת הטיוליםבקי פסטג תכשיטיםהילה בוסאני תכשיטיםמיכל בן ישי תכשיטיםקבוצת בן דרורשיתוף פעולה עולמי בין המותג האיטלקי ELLESSE ובין בית הבד