חזה גדול: אתם סוגדים לו, אני שונאת אותו

"את רצינית איתי?! אבל למה? מה נסגר איתך?"

"הקטנת חזה?! כאילו… זה אוקסימורון… המילה "הקטנה" והמילה "חזה" בכלל לא אמורות להופיע באותו המשפט!"

"אבל הוא לא כזה גדול! הוא בסדר! תשאירי אותו! לא חבל?!"

וכמובן, ההתכתבות האלמותית הבאה עם ידיד חם ללילות קרים:

בעולם בו מודל היופי הוא אישה חטובה, חלקה, בעלת חזה גדול ושיער חלק, טיפולים וניתוחים שנועדו לקדם אותך לקראת כל אחד מאלה, יתקבלו בהבנה. כך לדוגמא, כששילמתי 4,000 שקלים מכיסי על הורדת שערות בלייזר ברגליים, אף אחד (או אחת) לא שאל אותי "לייזר? למה?! למה זה טוב?". מה שכן, התפתחה שיחה על מכוני לייזר, מחירים, אזורים, כן עובד-לא עובד ועל "אחות של גיסתי זה לא עבד בכלל". אף אחד לא ניסה להניא אותי מההחלטה בגלל הכאבים או התשלום. איכשהו, היה ברור לכולם שהתוצאה הסופית שווה גם את הכסף וגם את הסבל. אנשים ונשים לא עיקמו את הפרצוף ושאלו- רגע, למה זה טוב? ואף נשמה טובה לא נזעקה להציל אותי מבחירותיי האומללות ולהסביר לי שבעצם שאני ממש יפה ככה.

גם חברה שהתלוננה כל חייה על החזה השטוח שאלוהים העניק לה והחליטה בסופו של דבר לעבור הגדלת חזה מספרת שהתגובות, בסך הכל, היו מאוד מבינות ותומכות. "כאילו, איכשהו ברור לכולם שאישה אמורה לרצות שיהיה לה חזה ואם היא מתכוונת לעשות משהו בנידון, זה נתפס לכל הפחות כמתקבל על הדעת. אף אחד לא מסתכל על מי שרוצה להגדיל את החזה שלה מ-A ל-C כעל משוגעת".

כל אלו לא תקפים כשאנו מדברים על הקטנת חזה. ולמה לא, בעצם?

שימו לב רק לטרמינולוגיה בה אנחנו משתמשים כשאנו מדברים על ציצים גדולים. נהוג לומר "בורכת בחזה גדול". זאת ברכה. נולדת עם הברכה הזו. שימו לב שאישה עם חזה קטן מעולם לא "בורכה". הברכות ניתנו לאלה שנפל בחלקן לרכוש חזיות במידה e ומעלה. וכמובן, כשמברכים אותך, נהוג לומר "תודה" ולסתום את הפה. גם אם לא ממש אהבת את הברכה.

מי שיש לה ציצי גדול צריכה להשכים קום כל בוקר ולהודות לאל ולגנטיקה על מזלה הטוב. חזה גדול זה יפה, חזה גדול זה סקסי, חזה גדול זה מושך, זה עושה מחשוף נהדר, חזה גדול זה כל כך יפה! יש נשים שחולמות על ציצים כמו שלך! זה צרות של עשירים! את צריכה להגיד תודה!

ובכלל, מי לא אוהב ציצים? מי יכול להגיד להם לא? אם יש איזשהו איבר בגוף שהוא כמעט בגדר קונצנזוס הוא חזה נשי. תינוקות מתים עליו, גברים נוהרים אחריו, אפילו הומואים מוצהרים מראים אליו סימפטיה. אי אפשר באמת לרצות להעביר על כל היופי הזה סכין מנתחים ועוד לשלם על זה עשרות אלפי שקלים, לא?

אז זהו, שאפשר.

בואו נדבר רגע על היופי הזה, ליידיס אנד ג'נטלמנס, בואו נדבר שנייה על המחיר שגובה היופי הזה.

אין דבר בעולם שאני אוהבת יותר מגברים שמעולם לא סחבו על גופם שני עיגולים כבדים במשקל של תינוק שמנמן אבל יודעים לומר בוודאות שאין לערער עליה שמי שעושה הקטנת חזה היא "לא נורמאלית". האם עברה במוחכם הצר המחשבה האוונגרדית שכל "היופי הזה" פשוט כבד נורא? האם נתתם את דעתכם על הגב הדואב שנשים בעלות חזה גדול נאלצות להתמודד עמו הודות ל"ברכה" הזו? האם תהיתם עד כמה מסורבל ולא מגניב בעליל זה להסתובב עם השניים האלה 24 שעות ביממה? בכלל, כמה זמן מבלה אישה בעלת חזה גדול רק בללבוש חזייה ולהוריד אותה?

למרבה הצער, גם נשים שלא "בורכו" בחזה גדול לוקות בהעדר הבנה של המפגע הזה. מי שלא ידעה חזה גדול, לא תבין אף פעם את הרצון העז להגיע כבר הביתה כדי להוריד את החזייה הארורה הזו. הרצון הזה זהה לרצון של נשים רבות בעלות חזה "רגיל" רק שהוא עוצמתי יותר. מהסיבה הפשוטה: כבד לנו, מעיק לנו, לא נוח לנו והחזייה לוחצת לנו על הנשמה ומותירה על הגוף סימנים אדומים ומגרדים. ניתוח הקטנת חזה הוא בין הניתוחים הפלסטיים היחידים שזוכים לעיתים תכופות במימון של קופות החולים. למה? הו, כי מדובר בניתוח שתפקידו להקטין את הנזק שהשניים המקסימים האלה מסבים לעמוד השדרה ולגב התחתון של נשים.

אבל לא רק הגב כואב לנשים בעלות חזה גדול. גם הארנק כואב להן. קפצו פעם לחנות מיוחדת לחזיות במידות גדולות ותבינו על מה אני מדברת. זה נראה פחות או יותר ככה: מבצע!!! 400 ? בלבד! לחזייה אחת! בודדת! בצבע מוקה כמו שסבתא שלכן לבשה בסבנטיז! כן, כן, המבצעים בחנויות האלה מתחילים מ-400 ? לחזייה אחת בודדת. לא רוצה לקנות במבצע? אין בעיה. תכיני מראש כ-500 שקלים לפיסת הבד הלא-גדולה במיוחד הזו שאמורה לתמוך בצילי וגילי. ועוד לא אמרנו מילה על מגוון הגזרות והצבעים. אנחנו אולי חיות בעולם שמוקיר חזה גדול אולם מעצבי חזיות נוטים לשמור את הצבעים היפים והעיצובים המיוחדים למידות רגילות. במידה G חמודה, יש לנו רק בשחור. חכי רגע, מותק, אולי יש גם אופ-וויט. או שתטוסי ללונדון ותקני שם.

אז מה היה לנו פה? כאבי גב עזים, סרבול יומיומי, חצאי משכורות שהולכים לעזאזל בניסיון להלביש את הצמד-חמד והרבה עצבים. אז איך יכול להיות שאני עדיין רוצה להקטין את החזה? שוקינג.

ניתוח הקטנה חזה מורד בכל מה שלימדו אותנו על יופי. חבר טוב אמר לי שזה כמעט כמו ללכת להשתיל לעצמך שיער ברגליים, הפעולה ההפוכה שכל אישה נורמאלית הייתה רוצה.

אבל אני בכל זאת אעשה את זה. למרות שאתם אוהבים ציצים גדולים ולמרות שאתם חושבים שזה יפה ומחרמן ונפלא, אני לא שותפה לאהבה הזו שלכם. אני לא אוהבת את החזה שלי, אני סובלת ממנו. ואין לי שום כוונות להמשיך לסבול כדי שאתם תהיו מבסוטים ותחלקו מחמאות מפה ועד מוזמביק. לא רוצה את המחמאות שלכם. רוצה שיהיה לי נוח, קפיש?

אור סופרהגדלת חזהחזהניתוח פלסטי