למייגן מרקל יש חקיינית שגונבת ממנה את ההצגה

זה היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שמייגן מרקל תהפוך לסטייל אייקון, במיוחד אחרי שקייט מידלטון, שעסוקה בימים אלו בעיקר בהריונות ובלידות, פינתה את התפקיד.

ממש כמו המידלטונית, כל בגד שנצפה על מרקל, בין אם בהופעות רשמיות ובין אם לא, הופך מיד לסולד אאוט ומזכה את מעצביו בדקות של תהילה. לכן זה גם צפוי שכמו כל סטייל אייקון, גם למרקל יקומו לא מעט חקייניות. ובכל זאת, החקיינית קטי סטורינו בולטת במיוחד, משום שהיא מביאה עמה גם ערך מוסף חשוב במיוחד.

כבר שנתיים שסטורינו מעלה באינסטגרם תמונות שלה לבושה כמו סלבריטאיות. במקצועיות ואופנתיות היא מצטלמת באותן פוזות ובאותם בגדים (לפחות על פי מראית עין) של שחקניות, דוגמניות ובלוגריות אופנה ידועות, בהן קנדל ג'נר, ג'יזל, אמל קלוני, האחיות חדיד ועוד. אבל פה אולי חשוב לציין שסטורינו לא עושה את זה סתם בשביל הכיף, אלא כדי לקדם אג'נדה: את כל התמונות שלה היא מעלה תחת האשטאג #SupersizeTheLook, שכן, כמו שאפשר להבין מהשם, סטורינו לא בדיוק שוקלת כמו המושאות לחיקוי שלה, אלא קצת יותר – "התחלתי את הסדרה שלי #SupersizeTheLook במטרה להוכיח לנשים שבכל מידה אפשר להיות עם סטייל של כוכבת", סיפרה סטורינו ל-The Independent.

כאמור, לאחרונה סטורינו מתעסקת לא מעט בסטיילינג של מרקל, ולתמונות האחרונות שלה היא אף צרפה את ריאן דזיאדול – בלוגר פלאס סייז שמאוד שווה להכיר, משום שהוא מבין החלוצים שמקדמים את אופנת הפלאס סייז לגברים, תחום שללא ספק התעלמו ממנו עד כה. השניים שיחזרו מספר תמונות של מייגן והארי, ועל פי סטורינו הבחירה בהם היתה מתבקשת, משום שבימים אלו עיני כל העולם נשואות אליהם. בנוסף, היא מציינת שהסטייל של מרקל מאוד נקי וקלאסי ולכן קל ליישום – עבור כל אישה ובכל משקל.

 

עם זאת, בכל הראיונות עמה, סטורינו מדגישה שהאתגר הכי גדול שלה הוא למצוא פריטים דומים לאלו של הסלביות רק במידה גדולה. אבל למרות שזה מסתכל, היא תמיד בסוף מוצאת את הדרך להעתיק את המראה, ובהרבה פחות כסף ממה שעולים הבגדים המקוריים. לדבריה, מה שנותן לה את המוטיבציה להמשיך לעשות את זה, זה הרצון להראות לנשים שגם ללא סטייליסטים צמודים, גוף חטוב ואינסוף דולרים, אפשר להיות כוכבת.

בלה חדידג'יג'י חדידהנסיך הארימייגן מרקלקייט מידלטוןקנדל ג'נר