הטרנד הכי לוהט בקיץ 2018: ירכיים עבות

בזמן שחברות דיאטות ומכוני כושר צועקים עלינו להזדרז ולהשיג "גוף לביקיני" לרגל עונת הרחצה, נראה שמרבית הדעות ברשת טוענת דווקא ההפך. או במילים אחרות: רווח ירכיים זה אאוט, מחשוף ירכיים זה אין.

הטרנד החדש באינסטגרם שמור, לשם שינוי, דווקא לבחורות עם אגן רחב, שנהנות להציג את הקפל שמופיע בחלק שבו הירכיים מסתיימות והישבן מתחיל. כאמור, השם שניתן לתופעה הוא "מחשוף ירכיים" ומי שנחשבת לזו שאחראית לטרנד היא אשלי גרהאם, שקפל הירכיים שלה התנוסס בגאון מעל לדפי גיליון בגדי הים של ה"ספורטס אילוסטרטייד".

התמונות האייקוניות של גרהאם גרמו לנשים מכל רחבי הרשת להפסיק במלחמה הסיזיפית לטשטש ולהסתיר, ומאותו הרגע יותר ויותר נשים שעד כה התביישו בכך שהירכיים שלהן מעזות לגעת אחת בשנייה, יצאו מהארון ופרסמו בגאווה את גופן בבגד ים ובבגדים תחתונים. כמובן שהן עשו זאת תוך מציאת התנוחה המושלמת שתצליח להדגיש את אותו הקפל המדובר. מהר מאוד הצטרפו לטרנד גם לא מעט סלבס שאוהבות להיות מעודכנות בנעשה ברשתות החברתיות, בהן – כמתבקש – בנות משפחת קרדשיאן.

מאז שפרץ הטרנד יצאו לא מעט מאמרי הדרכה, שממש כמו אלו שמעניקים טיפים איך להראות רזות יותר בתמונות של הרשתות החברתיות, מלמדים, לשם שינוי, כיצד להבליט את עגלגלות הירכיים. כך, למשל, הם ממליצים לבחור בבגד תחתון כמה שיותר גבוה ולמי שמתקשה להבליט את הקפל באופן מיוחד, הם ממליצים לשבת בכיפוף. הנה כמה דוגמאות לנשים עם מחשוף ירכיים מעורר השראה:

 

 

 

 

אינסטגרםאשלי גרהאםדיאטהדימוי גוףירכייםמשפחת קרדשיאן