כוכבת פורנו: הורים, תתחילו לדבר עם הבנים שלכם על מין כי לי נמאס לעשות את זה

ניקיטה בלוצ'י, שחקנית פורנו צרפתייה קוראת להורים לחנך טוב יותר את הבנים שלהם בכל הנוגע לסקס, כדי שהם יפסיקו לתקשר איתה בצורה בלתי הולמת, כפי שהם עושים היום.

בלוצ'י בת ה-28 צייצה בטוויטר שהיא מופצצת מדי יום בהודעות זימה מילדים בני 12, שלחלוטין נמאס לה מזה ושהיא מאמינה שהתפקיד של ההורים שלהם הוא ללמד אותם איך להתנהג ולמנוע מהם גלישה באתרי פורנו.

"נמאס לי לחנך את הילדים שלכם, "כתבה בלוצ'י. "תפסיקו לזרוק את האחריות שלכם על עובדות בתעשיית המין".

ילדים מבקשים ממנה לשלוח תמונות עירום. בלוצ'י. צילום: מתוך טוויטר

בלוצ'י מודה שבני נוער מוצאים פורנו בקלות רבה מדי, אבל מסרבת לראות בכך תירוץ לחוויות הלא נעימות שהיא עוברת מדי יום.

"זה נכון שאי אפשר לשלוט לגמרי בגישה לתכנים פורנוגרפיים אבל זה לא אומר שזה בסדר שילדים שולחים הודעות לכוכבות פורנו בהן הם מבקשים תמונות עירום, להתנסות בחוויה המינית הראשונה שלהם או פשוט לקבל ממנה נשיקה", היא אומרת, "מתקיים כאן היעדר מוחלט של הכוונה ומניעה, וזה לא התפקיד שלנו לחנך את הילדים שלך. אני אמשיך לחיות ואני לא אוריד את הראש תחת איזה רעיון שאני צריכה להתבייש במשהו", אמרה.

בסוף הפוסט הזועם קראה בלוצ'י להורים "לחשוב על מה שהילדים שלכם עושים בזמנם הפרטי ועל ההשלכות של זה".

לצד הפוסט שלה, שיתפה שחקנית הפורנו צילומי מסך של כמה מההודעות שקיבלה במדיה החברתית. באחת מהן, ילד בן 13 כתב לה שהוא מעריץ אותה וביקש ממנה לשלוח לו צילומי עירום שלה. בתגובה היא כתבה לו שלא אבל במקום זה היא יכולה לשלוח צילום מסך של הבקשה שלו להוריו. "תגיד, אתה לא מתבייש לגלוש ברשתות חברתיות ולבקש משחקניות תמונות של התחת שלהן? חשוב על הפעולות שלך, עשה את שיעורי הבית שלך ואל תפנה אלי שוב. אם לא- אשלח את זה (תמונת צילום מסך))", כתבה.

הפוסט של בלוצ'י הפך מהר מאוד לויראלי, וזיכה אותה גם בשבחים וגם בביקורת. אחד הגולשים האשים אותה שהיא מבקשת רחמים, בעוד אחר טען שהוא נגעל ומזועזע מההודעות שהיא מקבלת מילדים.

סוגיית הגישה לפורנוגרפיה בגיל צעיר בצרפת עלתה לאחרונה לסדר היום וזוכה להתייחסות רצינית ביותר מהממשלה. בנאום שנשא בנובמבר האחרון נשיא המדינה עמנואל מקרון על המאבק באלימות נגד נשים הוא התייחס לנושא, והסביר כי בכוונתו להגביר את הפיקוח על תכנים למבוגרים בלבד ולשפר את החינוך בכל הנוגע לפורנוגרפיה.

"ה- CSA [הרשות הצרפתית האחראית על שידור תכנים] ממלאת תפקיד חיוני בוויסות תכנים בכל אמצעי התקשורת ובמניעת התנהגות בלתי נאותה", אמר, "המצב היום הוא שאנחנו לא מסדירים את הגישה למשחקי וידאו, תוכן אינטרנט ותוכן פורנוגרפי ואלה זמינים ונפוצים יותר ויותר. בשנת 2018, תחת סמכותו של ראש הממשלה ועם מחויבות מיוחדת של שר המשפטים, נצטרך לחשוב מחדש על מסגרת הרגולציה שלנו".

בשורה התחתונה, הנשיא התחייב לשפר את התקנות סביב כל תוכן שיכול "להוביל לאלימות, במיוחד נגד נשים."

חינוך ילדיםחינוך למיניותפורנופורנוגרפיהצרפת