פמלה אנדרסון חושפת: עברתי אונס קבוצתי בתיכון

פמלה אנדרסון, דוגמנית, שחקנית טלוויזיה וקולנוע ולנצח "ההיא מפלייבוי" הדהימה את האורחים בפסטיבל קאן כשחשפה ילדות רווית התעללות מינית ומעשי אונס.

מלווה בבעלה ריק סולומון ובבנה הבכור ברנדון לי (מנשואיה למתופף טומי לי) הגיעה אנדרסון לארוחת ערב חגיגית בפסטיבל בנוכחות כ-200 אורחים. כשעלתה לבמה היא הפתיעה את הקהל עם נאום שובר-לב במיוחד.

"לא הייתה לי ילדות קלה, למרות אהבת הוריי", סיפרה אנדרסון, "הבייביסיטר ששמרה עליי בילדותי התעללה בי מינית מאז שהייתי בת שש. כשהייתי בת 12, הלכתי לבית של אחד מחבריי, ואחיו הגדול החליט ללמד אותי שש בש. איכשהו זה הוביל למסאג' בגב, שהוביל לאונס. זו הייתה החוויה המינית ההטרוסקסואלית הראשונה שלי והוא היה בן 25. בתקופת התיכון, חבר שלי החליט שזה יהיה משעשע לאנוס אותי עם עוד שישה מחבריו. רציתי להיעלם מעל פני האדמה".

הסיפור שלה לא רק מזעזע כשלעצמו אלא גם מזעזע בהכרח את האימאג' שנוצר לאנדרסון במרוצת השנים. בואו נודה על האמת, אנדרסון נתפסת כאחת מחתולות המין הגדולות ביותר שידענו בעשורים האחרונים, היא השרמוטה שכולנו אוהבים לגחך עליה, מעין שם נרדף למין משוחרר וחופשי במיוחד, בלונדינית בלי מוח אבל עם גוף מרהיב ופנים מושלמות, אחת שכל הזמן רוצה סקס, שצריכה סקס, שמבלה את ימיה ולילותיה במיטה עם מגוון רחב של גברים שונים ומשונים. עכשיו, ליידיס אנד ג'נטלמנס, נאלץ לדמיין את בובת הברבי עם השיער הזהוב ושתי שקיות הסיליקון האימתניות כילדה קטנה וחסרת ישע שקצת יותר מדי אנשים ריסקו את גופה ואת נפשה.

וזה לא כל כך נעים לדמיין ילדות קטנות שנאנסות באכזריות על ידי אנשים מבוגרים מהם. זה לא נעים בכלל. אנחנו מעדיפים לא לדעת. אנחנו מעדיפים לחשוב שאין שום קשר בין הפלייבוי של פמלה לאונס של פמלה. אנחנו מעדיפים לסנן "היא עשתה זאת מבחירתה החופשית" ולא לקשר בין הבחירה החופשית כביכול שלה כאדם בוגר לעובדה שגופה הופקע מרשותה פעמים רבות מדי מגיל 6 ואילך.

יכול להיות שיש קשר ויכול להיות שאין. מה שבטוח הוא שלא נוח לנו לחשוב על אנדרסון כילדה תמימה ורכה כי הרי מה בכלל הקשר ילדות לבין האישה הבשלה הזאת שקורצת לנו מדפי העיתון או המסך? מה, היא לא נולדה ככה, עם הציצים הענקיים האלה, השפתיים המשורבבות והמבט הסקסי? רגע, אז בעצם היא לא הגיעה לעולם הזה רק בשביל לספק לנו חומר נפלא לאוננות ובדיחות? היא הייתה פעם בן אדם? היא עדיין בן אדם? לא יכול להיות.

השחקן האמריקאי, דאג בנסון, אמר פעם "כמה טוב שצלקות נפשיות הן בלתי נראות כי אם הן היו נראות, פורנו היה עסק די מבאס". 40 שנה לא ראינו את הצלקות על פניי החרסינה של פמלה. אולי אם היינו רואים, היא הייתה הופכת לבת אדם.

אונסאור סופרנפגעות תקיפה מיניתפמלה אנדרסון