אם לא נספק לגברים מין – אנשים ימשיכו למות

"אם לא ניתן לגברים כמו אליוט רוג'ר אופציה לקיים יחסי מין, על ידי עידודם ללמוד את אמנות הפיתוי או מתן האפשרות לחפש אישה תאילנדית או לצרוך זונה – ואלה שלושה דברים שהתקשורת האמריקנית והאליטה התרבותית תוקפת בארסיות שוב ושוב – טבח נוסף יהיה בלתי נמנע. אנשים ימשיכו למות, אלא אם נספק לגברים אפשרויות מיניות".

הטקסט המחריד הזה הוא רק חלק ממאמר ארוך, מניפולטיבי ועמוס שנאה שפרסם אתמול בחור המכונה 'רוש' באתר פופולרי שמרבית קוראיו שייכים לקהילת "אמנות הפיתוי", שתפקידה הוא להכשיר בחורים לכבוש נשים. כמו בארה"ב, גם בארץ תוכלו, עבור סכום סמלי, ללמוד את רזי אמנות הפיתוי בכמה צעדים פשוטים (הכוללים חומר תאורטי והתנסות בשטח).

לטענתו, ההתנגדות הרווחת ל- PUA (הגרסה האמריקאית למרכז לאמנות הפיתוי,  (Pick Up Artist) בתקשורת וברשת מנעו מרוג'ר ללמוד על גבריות, חיזור ופיתוי עודדו את רוג'ר לשנוא ובסופו של דבר לרצוח נשים.

"שבעה בני אדם מתים משום שהחברה החליטה שלגברים ביישנים ומגושמים כמו אליוט רוג'ר לא מגיע שתהיה בת זוג ושאין שום דרך כדי לשפר את הבדידות ותחושת הלוזריות שלו באמצעות למידת אמנות החיזור או כל התנהגות חברתית אחרת. בזמן שאנשים כמותו מנודים, אין שום אפשרות חוקית (בקליפורניה) לצרוך זנות כדי לשחרר את הדחף הביולוגי העצמתי למין. התרבות הנוכחית שלנו מעוניינת לטאטא מיליוני גברים בודדים כמו רוג'ר מתחת לשטיח תוך שהיא מתמקדת במקום ב"נישואים חד מיניים", "הטרדות מיניות ברחוב", "מחסור בבנות שמשחקות במשחקי וידאו", "תרבות האונס" ובזוועה שבלתת לנערות צעירות ללבוש ורוד ולשחק בבובות.

האמונה הרווחת היא שיש לתת ללוזרים המגושמים והפריבילגיים האלה לצפות בפורנו ובמשחקי מחשב כל היום. עם זאת, אנחנו עדיין מופתעים וזועמים כל פעם מחדש כאשר אחד מהם מרים את האקדח ומתחיל לירות. אותם אנשים שתוקפים את אמנות הפיתוי מסרבים לספק לאנשים כמו רוג'ר דרך להשיג אושר מיני, ועל כך הם אחראים בעקיפין למוות הזה. כל הקבוצות האלה הן שותפות ליצירת סביבה תרבותית שאפשרה לטבח הזה להתרחש ", כתב הרוש. "הם חייבים לקבל אחריות על שבעת מקרי המוות האלה ולבצע את השינוי המוסרי והאידיאולוגי על מנת למנוע מעשה כזה לא יקרה שוב".

באופן מעוות למדי, מסע הירי של אליוט רוג'ר, העלה על נס את אומללותם של צעירים נחמדים שנדחים על ידי בנות שוב ושוב ואת המרכזים לאמנות הפיתוי למיניהם שהגיעו לעולם במטרה לפתור להם את "הבעיה". במסע הרצח שלו הצליח רוג'ר לא רק ליטול את חייהן של שבעה בני אדם אלא גם להוציא מהביבים כמויות בלתי נגמרות של שונאי נשים ש"אמנם לא מצדיקים את המעשה אבל בהחלט מבינים את הבחור".

אליוט רוג'ר הוא מפלצת שאנחנו יצרנו

אליוט רוג'ר, צעיר בן 22 מקליפורניה, רצח אתמול שבעה בני אדם כנקמה על בדידותו ועל סירובן של נשים לצאת עמו. מי שחושב שרוג'ר הוא מקרה קיצון שלא ניתן להסיק ממנו דבר לוקה בעיוורון

לטור המלא

 

הכותב קובע כי רוג'ר "היה ללא ספק לא יציב מבחינה נפשית ודרש פיקוח מקצועי אולם מצפייה בסרטוני יוטיוב של רוג'ר הוא הבחין ב"אינטליגנציה מעל הממוצע ונטייה להתחבר עם אנשים במקרים מסוימים". אני כבר תקשרתי באופן אישי עם גברים שתפקדו פחות ממנו, אבל הצליחו מאוחר יותר להתמודד בהצלחה עם נשים בעלות מראה ממוצע ולהגיע לאינטימיות איתן".

בהמשך הוא מנמק: "אנחנו חיים בחברה שבה גבר ביישן , רגיל או מעט מגושם נענש על ידי נשים אמריקאיות שרודפות אחרי סקס מזדמן מרגש ומהנה עם גברים "שווים" כחלק מהתנסויות מיניות. לאחר שעברו את שלב "צבירת החוויות המיניות" הן מבקשות לעצמן בחור נחמד "להתיישב" עמו כשברור לכולם שהוא אמור לסתום את הפה שלו בשעה שהוא מגלה שכלתו לעתיד "קיבלה" כבר למעלה מ-12 פינים שונים באיבר מינה, בפי הטבעת ובפה, אותו פה שאמור להעניק לילדיו "נשיקת לילה טוב". אמנות הפיתוי היא אמנם שימושית ברמת המיקרו אבל ברמת המאקרו היא מהווה מעין "פלסטר" לתרבות שהפסיקה לתגמל בחורים נחמדים ואילו מעודדת נקבות להזדיין רק עם 10% מהגברים שהם גברי-אלפא".

והנה ההנחות העומדות בבסיס תפיסת עולמו של אליוט רוג'ר, של כותב המאמר  ושל גברים רבים-מדי-נוספים:

1. גברים מקבלים סקס. נשים נותנות סקס.

2. אם אישה לא מעוניינת בך, זה בגלל שהיא לא יודעת מה טוב בשבילה.

3. גברים ללא סקס הם בגדר פצצה מתקתקת.

4. נשים לא אמורות לשכב עם הרבה גברים ואם הן כן שוכבות עם הרבה גברים, גם אתה אמור וצריך להיות אחד מהם.

5. אין אישה שלא נותנת, יש גבר שלא יודע לקחת.

המאמר של רוש והתגובות הרבות באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות רק מוכיחות שוב ושוב שתפיסת עולמו של רוג'ר לא הייתה מיוחדת כל כך. פייסבוק כבר הספיקה להסיר היום עמוד שכינה את הרוצח "גיבור אמריקאי" לאחר גולשים רבים דיווחו עליו. ומדוע הוא גיבור? כי הוא  "הקריב את הקורבן העליון במאבק באידאולוגיה הפמינאצית", כך נכתב בעמוד.

"הוא לקח כדורים", "היתה לו תסמונת אספרגר", "הוא טופל מגיל 8", "הוא סתם פסיכופת" הם ניסיונות חוזרים ונישנים להדחיק את העובדה שרוג'ר בסך הכל ביצע את מה שעבר לרוב הגברים לפחות פעם אחת בראש –  "הבת זונה הזו לא רוצה אותי, אני אראה לה מה זה". רובם שתו כוס מים קרים ונרגעו, רוג'ר ויתר על המים ויצא לבצע. והתפיסה? אותה תפיסה.

אור סופראליוט רוג'ראלימות נגד נשיםמיזוגיניהרצח