פרסמה תמונה של בתה שנולדה ללא רוח חיים על מנת להעביר מסר חשוב

התמונות שפרסמה ג'ורג'יה בויטון בת ה -20 מאסקס, לא קלות לצפייה, אבל יש בהן מסר שכל אישה שמתכננת להביא ילדים לעולם צריכה לדעת. במרץ האחרון, בשבוע 38, היא נאלצה ללדת בלידה שקטה את בתה, דולי-ריי, ולאחר הלידה בחרו היא ובן זוגה, ג'יימס, לעלות לרשת תמונות שלהם עם גופת בתם, על מנת להגיד לאימהות שבדרך שעליהן "לסמוך על האינסטינקטים האימהיים שלהן".

עוד באון לייף: 

ג'ורג'יה ובעלה חיכו בציפייה ללידת בתם הראשונה, ועד השליש האחרון של ההריון, היה הרושם שהכל הולך לפי התוכנית. אך אז דברים החלו להשתבש. בפוסט הוויראלי שפרסמה ג'ורג'יה היא כתבה על השתלשלות האירועים הטראגית: "הייתי בשבוע 37 והתקשרתי למיילדת שלי, כי לא הרגשתי טוב וידעתי שמשהו לא בסדר. היא מדדה את הבטן שלי, הקשיבה לפעימות הלב ואמרה שהכול בסדר. למרות שידעתי שמשהו לא בסדר, סמכתי עליה. גם אמרתי לה שאני יכולה לראות את כפות הרגליים שלי, למרות שכבר כמה זמן הבטן שלי הסתירה לי אותן, אבל היה נראה שזה לא מעניין אותה ושבעיניה אני מגזימה כי אני אמא בפעם הראשונה, וכמו שאמרתי – אני נוטה לסמוך על אנשי מקצוע".

כשהגיע שבוע 38 , המיילדת הגיעה לביקור שגרתי ואכן שמה לב שלעוברית אין עליה תקינה במשקל. הזוג הצעיר ביקש לעשות סקירה דחופה, אבל היא שוב הבטיחה להם שאין מה להילחץ, וקבעה להם סקירה שגרתית ליום המחרת.

למרות שבלילה ובבוקר סבלה ג'ורג'יה מכאבים עזים בבטן, גם לפני הבדיקה הרופאים התייחסו אליהם בזלזול ולא מיהרו לבדוק אותה. רק במהלך הסקירה, כשהתברר שלתינוקת אין דופק, הבין הצוות הרפואי את חומרת המצב.

גורג'יה מספרת שהשעות לאחר שקיבלה את ההודעה על כך שבתם נפטרה ברחם נשארו מעורפלת עבורה. היא רק זוכרת את הבכי, את הצעקות ואת תחושת הריקנות שמיד עפפה אותה. היא הובהלה לבית חולים ומיד הזעיקה את כל משפחתה לשם, כדי ללוות אותה ברגעים הקשים.

בבית החולים היא קיבלה זירוז על מנת ללדת את בתה המתה, אך בכל זאת עברה לידה קשה ומתישה שכללה 32 שעות צירים. לבסוף היא הולידה את דוליי-ריי, אותה היא מכנה "הנסיכה שלנו". לאחר הלידה, הרופאים אמרו שאם הם היו מגיעים עוד אתמול, אפשר היה להציל את התינוקת.

בהתחלה, ומסיבות מובנות, ג'ורג'יה לא יכלה להסתכל על גופת בתה, "אבל אחרי כשעה החשיבה שלי השתנתה לגמרי", היא משחזרת. "הבנתי שאם אני לא אחזיק אותה, אני אתחרט אחר כך כל החיים. כשהחזקתי אותה, הלב שלי נשבר לאלף חתיכות. לא הבנתי ממה פחדתי עד עכשיו. היא היתה התינוקת הכי מושלמת שיש, כל כך יפה. לא רציתי להיפרד ממנה".

דולי-ריי  המנוחה היתה במחיצת הוריה במשך יומיים. אחר כך היא נקברה בהלוויה גדולה ומרגשת. "כל מה שרצינו היה להיות משפחה. לשמוע איך נשמע הבכי שלה. להחליף לה את החיתול הראשון. להלביש אותה, ויותר מהכל – לראות אותה גדלה", כתבה.

ג'ור'גיה הסבירה שהיא העלתה את הפוסט והתמונות הלא קלים האלו על מנת להעביר מסר. "אני רוצה שנשים ידעו שאם הן לא מרגישות טוב במהלך ההריון ויש להן תחושת בטן שמשהו לא בסדר, שלא יתבשלו אם התחושות האלו לבד, אלא שילכו ויבדקו את זה. סמכנו על אנשי מקצוע ונתנו בהם אמון כשהם הבטיחו לנו שהכל יהיה בסדר, ובגלל זה איבדנו את התינוקת שלנו, מבלי שידענו שזה יהיה היום האחרון שלה".

הפוסט המרגש, שכבר זכה ללמעלה מ-27 אלף שיתופים, מסתיים בהצהרה של ג'ורג'יה שהיא גאה בתמונות היפות של בתה, בדיוק כמו שכל אם אחרת גאה בתמונות של הצאצא שרק נולד לה, ושהם כבר מחכים להיכנס שוב להריון ושהפעם זה יגמר אחרת. אמן.