כך תהפכו למאהבים טובים יותר: 10 הדברות לסקס מעולה

סקס, להבדיל מאוננות, עושים שני אנשים לפחות. כדאי לזכור את זה. העדר כימיה מינית קיים כמובן במציאות אבל הוא די נדיר. מה שהרבה פחות נדיר זה סקס גרוע כי אנשים חושבים שהם מאוננים בעזרת אדם אחר. רוצים לאונן? יופי, תאוננו בבית. סקס זה כבר נושא אחר לגמרי. אתה לא לבד פה. את לא לבד פה. הדדיות, זה שם המשחק.

1. תקשיב

חוק מספר אחת בסקס טוב: להקשיב. לא רק למה שאומרים אלא גם למה שלא אומרים. אם אתה עשר דקות מלקק לה את הפטמה והיא לא מגיבה בשום צורה שהיא ונראה כאילו היא בוהה בתקרה בחוסר עניין, אפשר להסיק מזה שהיא לא אוהבת שמלקקים לה את הפטמות, או שהיא לא אוהבת איך שאתה מלקק לה את הפטמות, או שהיא פשוט לא בעניין של זה כרגע. מה שלא יהיה, אל תמשיכו בשום פעולה שנראית מאוד לא רצויה אצל הצד השני רק כי היא או הוא "אמורים ליהנות מזה". הם לא אמורים כלום.

שימו לב לתגובות, לקולות, לבקשות, לנוכחות. גם סקס שמבוסס על כימיה מינית לא מדהימה ישודרג פלאים עם קצת הקשבה.

2. תשאל

נכון שחלק גדול מסקס מבוסס על תקשורת לא מילולית, אולם לעתים תקשורת לא מילולית עשויה להטעות ואנחנו מגיעים למצב שאין לנו מושג מה הפרטנר שלנו רוצה. איזה גבר התוודה בפניי שהוא לא שואל כמעט אף פעם כי זה מביך אותו. ובכן, לא, גבר, זה לא מביך לשאול. מה שמביך זה לצאת אידיוט או לעשות משהו שהצד השני מאוד לא מעוניין בו, רק כי פירשת אותו לא נכון.

כמובן, החוק הברור מאליו הוא שככל שאתם מכירים פחות, כך רצוי לשאול יותר. גם אם אתם תופסים מעצמכם מאהבים נפלאים, אם מדובר בפרטנר חדש ואין לכם מושג מה נעים לו, מה הוא רוצה ומה הוא מעדיף, פשוט תשאלו.  לא בטוחים? שאלו שוב.

3. תפתח את הראש

יש המון צורות לחיות, יש המון דרכים לעשות סקס. אין "נכון" ו"לא נכון". חשבת שכל הנשים אוהבות מין אוראלי? אז חשבת. לימדו אותך שכל הגברים אוהבים מין אנאלי? אז לימדו אותך. הניחו בצד את כל ההכללות המיותרות האלו והתמקדו בפרטנר שלכם. הסכימו להתנסות, בחנו את הגבולות שלכם, התעניינו בדברים חדשים שעשויים להיות לכם נעימים, אל תסרבו רק כי זה "אסור" או "סוטה". אם שניכם בגירים, שניכם מעוניינים באקט הזה והוא לא מסכן את חייכם אז הכל בסדר איתו. כמובן, אתם לא חייבים לעשות דבר אבל מעט יצר הרפתקנות וסקרנות מינית יתקבלו בשמחה.

4. השתמש בהומור

הומור זה דבר מבורך, הומור במיטה מבורך כפליים. צחוק מכפר, משחרר, מגשר, שובר את הקרח והופך את כל העסק להרבה יותר נעים ואחרי הכל, אנחנו באנו ליהנות.

הומור הופך את הכל להרבה יותר נעים. צילום: shutterstock

5. באנו ליהנות

זכרו- אם נוציא מהמשוואה רבייה, סקס נמצא בעולם כדי שכולנו נהנה. הדגש במשפט הוא על "כולנו". אם רק צד אחד נהנה, במקרה הטוב, אתם זיון גרוע. במקרה הרע, אתם עושים עבירה פלילית. זכרו- אין חובה, אין כפייה, אין "לעשות ג'סטה". סקס של א/נשים שבאו לעשות טובה גם נראה ומרגיש ככה. לא באתם ליהנות? לא באתם לענג ולהתענג? אל תבואו בכלל. עבור רוב הנשים ששוחחתי עמן על הנושא, העדר סקס עדיף על סקס רע. הראשון עשוי לבאס. השני משאיר טעם רע שלוקח לו הרבה זמן להיעלם.

6. לא תשפוט

לכולנו יש פנטזיות. משום מה, יש לאנשים נטייה לחלק את עולם הפנטזיות ל"נורמאלי" ו"לא נורמאלי" על בסיס איזשהו עיקרון עלום ולא ברור. בפועל, אין פנטזיות "לא נורמאליות" או לחילופין, מרבית מהפנטזיות הן "לא נורמאליות", מה שהכרח הופך אותן לנורמאליות.

בגדול, מה שנחשפנו אליו פחות נחשב בעינינו לסטייה מהנורמה. אבל בואו נניח לרגע לדיון הפילוסופי על מהו נורמאלי ונתמקד בעיקר- אין שום פנטזיה בעולם שאיננה תקינה, יש יישום פנטזיה שאיננו תקין. אנחנו לא שולטים בפנטזיות שלנו. אנחנו כן שולטים במעבר שלהן מהמחשבה למציאות.

 

אני והאקסית: התמונה שלא תיאמן

 הערב ההזוי עם האקסית, התספורת החדשה, הנסיעה לירושלים והטיול בחו"ל: אור סופר נפרדת משנת תשע"ו עם 4 תמונות מהאלבום הפרטי

לטור הקודם ב'אלנבי פינת יהודה הלוי'

 

כן, פנטזיות מיניות על ילדים, פנטזיות אונס או פנטזיות אלימות אחרות הן בסדר (או לכל הפחות לא עניינכם) אם הן נשארות בראש של המפנטז לנצח.

בכל מקרה, אל תשפוט שום פנטזיה. לא פנטזיה אלימה, לא פנטזיה ילדותית, לא פנטזיה שנתפסת בעיניך כמוזרה או יוצאת דופן וגם לא כזו שבאופן אישי מגעילה אותך. אפשר לסרב לכל סוג של אקט מיני, אפשר לא להתנסות אבל אל תהפכו את עצמכם לבית דין שדה לפנטזיות מיניות. חרמנות היא עניין סובייקטיבי. מי אתם שתקבעו ממה בסדר להתחרמן וממה לא?

7. לא תעיר הערות שליליות על גוף

נשים מקבלות ערימות של מסרים שליליים על הגוף שלהן כדבר שבשגרה. הן שמנות מדי, רזות מדי, נמוכות מדי, גבוהות מדי, צריכות להוריד שערות, לא צריכות להוריד שערות, לא מטופחות וכו'. יש תעשייה שלמה שעושה הרבה מאוד כסף על חוסר הביטחון העצמי של נשים בכל הנוגע לגופן ולמראה שלהן. אין פלא שרבות מהן מגיעות למיטה כשהן "אוכלות סרטים" שהגוף שלהן לא ראוי כפי שהוא. מכאן מגיעות דרישות עצובות אולם גם שכיחות ובנאליות להחריד נוסח "רק באור כבוי" או "לא בתנוחה הזו" (לא כי היא לא נהנית ממנה אלא כי היא נראית בה "לא טוב"). המצב אצל הגברים קצת יותר סביר אבל גם שם ישנה מגמה של התדרדרות בשנים האחרונות ויש די והותר גברים שלא מרגישים נוח בגוף העירום שלהם. הדבר האחרון שכולנו צריכים בסיטואציה הזו הוא הערות שליליות על הגוף שלנו.

לעולם, לעולם, לעולם אל תעירו הערות שליליות על הגוף של הפרטנר שלכם. לעולם לא. אין שום דרך "לא מעליבה" לומר לגבר שהאיבר שלו לא מספיק עבה לטעמך. אין שום דרך "לא משפילה" לומר לו שיש לו גוף סבבה אבל כדאי לו להוריד שערות מהכתפיים. אין שום דרך "נעימה" לומר לה שהיא הייתה נהדרת אם היא רק הייתה מורידה 5 ק"ג או מגדילה קצת את הציצי. פשוט לא.

אין שום דרך להעיר הערות שליליות על הגוף של מישהו. צילום: shutterstock

הגוף של הפרטנר שבחרתם לשכב איתו הוא הגוף הקיים. ראו זאת כעסקת חבילה- זה מה יש. לא מתאים לכם? סיימו את העניין בכמה שפחות אי נעימות ודאגו להימנע מפעם נוספת. הערות שליליות על גוף של אדם אחר הן לא לגיטימיות באופן כללי אבל כשהן מגיעות בסיטואציה אינטימית, הן בגדר פשע של ממש, כזה שמשאיר צלקות לשנים רבות.

לעומת זאת, הערות חיוביות ומפרגנות הן דווקא רצויות. "יש לך ריח נפלא", "החזה שלך מדהים", "וואי, כמה את סקסית" וכו' הן נעימות ומלטפות לרוב בני האדם. ולא, אתם לא נדרשים לשקר. אם את לא מוצאת את הריח שלו מדהים או אם אתה לא חושב שהישבן שלה מהמם אין צורך להחמיא רק כדי לצאת ידי חובה. מצאו משהו אחד בפרטנר שאתם כן אוהבים ותחמיאו עליו. לא מצאתם שום איבר כזה? אין לכם שום דבר טוב להגיד? שני דברים: א. כדאי לשאול את עצמכם למה לכל הרוחות אתה נמצאים במיטה עם מישהי/מישהו שאתם לא נמשכים אליה/ו בכלל. ב'. סתמו ת'פה ואל תגידו כלום.

8. כבד את הפרטנר/ית/ים שלך

תנו כבוד בסיסי לכל מי שנכנס אליכם למיטה לפני הסקס ואחריו, גם אם אתם לא מאוהבים בו בשום צורה. למה? כי רגע לפני שהוא אובייקט מיני, הוא בן אדם. רגע אחרי שהוא אובייקט מיני הוא בן אדם. במקביל לעובדה שהוא אובייקט מיני הוא בן אדם. הוא כל הזמן בן אדם. זכרו את זה.

לפני ואחרי הסקס, כולנו בני אדם. אור סופר

9. לא תתעצל

כן, בגדול, אפשר בסיטואציות מסוימות לשכב על הגב ולתת למישהו/י לעשות את העבודה, זה אפילו נחמד אבל היי! אם ככה הסקס שלכם נראה בדרך כלל, אז אתם עצלנים ולא משקיעים או בתרגום לעברית פשוטה: זיון גרוע. אף אחד לא רוצה לשכב עם מי שמתעצל לענג אותו בחזרה. נכון, זאת לא ריצת מרתון ולא כל סקס חייב להימשך שעות ולהסתיים בזיעה ובאפיסת כוחות אבל זה גם לא כייף גדול לשכב עם גופה, כן?

10. לא תחקה סרטי פורנו

נשמע אידיוטי, נכון? תתפלאו, אבל זה קשה. גברברי ונשות המערב גדלו על ברכי פורנו ולמרבה הצער אנחנו ניזונים מדימויים פורנוגרפיים מדי יום גם בתרבות הפופולארית, גם בלי שבאמת ניכנס לאתרי פורנו באופן אקטיבי. העולם מלא באנשים שעושים סקס כמו שהם חושבים שסקס "אמור להיראות". אבל פורנוגרפיה היא תעשייה שלמה. על הסט יש שחקנים שבמקרה הטוב משחקים משחק, במקרה הפחות טוב נמצאים בסיטואציה מסוכנת ומנצלת. מה שבטוח, אין שום קשר בין זה למציאות. היי את, תפסיקי לגנוח כמו משוגעת כי ראית בסרטים שנשים שעושות סקס גונחות ותתמקדי במה שעושה לך נעים, גם אם זה לא מוציא ממך קולות מפגרים. היי אתה, אין שום סיבה לדלג בין שבע תנוחות שונות בחצי שעה כדי להוכיח משהו. אתה לא לוליין, זה לא קרקס ואין לכם צופים כרגע. תעשו סקס, אל תעשו פורנו.

 

לעמוד הפייסבוק של אור סופר

לטור הקודם במדור

אור סופראלנבי פינת יהודה הלוייחסי מיןסקס