אולימפיאדת החורף: מה באמת קורה שם?

כמו הרבה אירועים יוקרתיים אחרים, גם באולימפיאדת החורף שולטת מדיניות "מה שקורה באולימפיאדה נשאר באולימפיאדה", אבל על פי דיווחים שבכל זאת יצאו לכלי התקשורת, במהלך חודש המקצים הקפואים, צפוי שיחולקו למעלה מ-110,000 קונדומים, שיוענקו בחינם לכל המתארחים בכפר האולימפי – שמספרם עומד על 3,000 ספורטאים בלבד. כלומר – 37.6 קונדומים לכל ספורטאי או ספורטאית.

הקונדומים יחולקו מטעם החברה הדרום קוראנית Convenience Co, שטוענת שהיא עשתה את זה עבור "אירוח מוצלח של אולימפיאדת החורף ומניעת התפשטות של נגיף האיידס". אך למרות הסיבה הנעלה, מכאן כבר די ברורה המשוואה: ספורטאים וספורטאיות חטובים וחטובות שנמצאים באזור אחד במשך חודש, בתנאי אקלים קרים ועם קונדומים בחינם, שווה ללא מעט פעילות – ולאו דווקא מהסוג שמקבלים עליה מדליות.

אדם ריפון. אני לא מאשים

כדי בכל זאת לקבל מידע קצת יותר מהימן לגבי מה שקורה שם, קוסמופוליטן כינסו את הספורטאים המובילים של הנבחרת האמריקאית, כדי לתחקר אותם ובעיקר כדי להביך אותם עם שאלות בנושא.

אותם ספורטאים שעולים למגרש – או לשלג – מלאי ביטחון, פתאום התחילו להאדים ובעיקר לגמגם מול המצלמות. הרוב עוד ניסו לדלג בחינניות מעל לשאלות, אבל אף אחד לא הצליח להכחיש את השמועות על אווירת סיום קולג'.

"זה קורה!", הודה הגולש ג'ון דיילי. "ספורטאים שנראים מעולה, עם גוף מושלם, בטייץ צמוד. ברור שהולכים להיות פה לא מעט חיבורים. הייתם מצפים למשהו אחר?".

ג'יימי אנדרסון. למדה מה זה טינדר

"הקונדומים חזקים באולימפיאדה", התבדח אנדרו קורקה, גולש סקי אלפיני במקצה הנכים. והגולש הגאה המוצהר אדם ריפון אפילו תלה בהם את האחריות למצב, בטענה שאנשים פשוט לא יכולים להתאפק מלקחת את הקונדומים עם סימון האולימפי המוזהב שעליהם. ואז עוד הוסיף שככל הנראה כולם היו עושים את אותו הדבר אם היתה ניתנת להם ההזדמנות.

הגולש סטיב נימן האשים דווקא את מזג האוויר, בטענה ש"זו אולימפיאדת החורף, זה קר, ואתה צריך להתכרבל!".

"באולימפיאדה האחרונה שלי למדתי מה זה טינדר", גילתה הגולשת ג'יימי אנדרסון. "וזה היה המקום הכי טוב לעשות את זה, בגלל שכולם על זה. זה כמו אולימפיאדה של גופות לוהטים".

מיריי נגאסו במערכת היחסים שלה. או שלא?

 

כמובן שלא כולם היו ישירים כמוהם. מיריי נגאסו, שחברה במשלחת החלקה האומנותית, התחילה להסמיק ברגע שנשאלה על הנושא "אני שמחה מאוד במערכת היחסים שלי. אבל אם…לא, אני מאוד שמחה במערכת היחסים שלי". אכן מעניין לדעת מה בני הזוג של הספורטאים חושבים על החופשה המרוכזת של בני זוגם.

 

אולימפיאדהאולימפיאדת חורףיחסי מיןקונדומים