אופרה ווינפרי נותנת עצות בענייני דייטים וכדאי מאוד שתקשיבו למה שיש לה להגיד

מרגישים שמערכות יחסים זה לא הצד החזק שלכם וחייבים גורו שיפרוש עליכם את חסותו ויעזור לכם להחליט אם האדם המוזר ששוכב לצדכם הוא האחד? מצאנו את האישה שיכולה לספק טיפים מדויקים לכל סיטואציה דביקה ובעייתית – אופרה ווינפרי, אחת הנשים החכמות ביותר בתעשיית הבידור האמריקאית.

ווינפרי פרשה מתוכנית האירוח המצליחה שלה כבר לפני יותר מ-8 שנים ומאז היא מחפשת אתגרים חדשים ועושה רק דברים שהיא נהנית מהם. הפרויקט האחרון שלה הוא כזה שכל אחת מאיתנו הייתה חולמת לעשות – תוכנית רשת עם החברה הכי טובה שלה גייל קינג, בה שתיהן חולקות מניסיונן העשיר (ותאמינו לנו שהוא עשיר), ועונות על שאלות של צופים שמבקשים עזרה. בכל חודש נוגעות השתיים בנושא אחר ברומו של עולם, החודש הן הקדישו את התוכנית לדייטינג, סקס ומערכות יחסים. לא נלאה אתכם יותר מידי, רק נגיד שהטיפים שהן נתנו לצופים הם מדויקים וחדים ולמעשה הדבר הטוב ביותר שקרה למערכות יחסים מאז "תזרקי אותו".

 

 

ריכזנו עבורכם את השאלות שקיבלו השתיים ואת התשובות שהן ענו. תודו לנו אחר כך:

שאלה: "אני ובעלי חיים יחד כבר הרבה זמן ואנחנו רוצים לתבל את העניינים בינינו. איך אפשר לשמור על התלהבות ועניין במערכת יחסים ארוכה?

גייל: "אני מציעה תחפושות ומשחקי תפקידים. נערת בית ספר, רופא ואחות".

אופרה: "אני לא עושה את זה. ניסיתי את זה פעם. עמדתי במדרגות עם תלבושת וסטדמאן (סטדמאן גראהם, בן הזוג של אופרה. א.ר) עבר לידי ואמר – 'מה את עושה?!'"

גייל: לי יש סיפור טוב יותר, כשהייתי נשואה עטפתי את עצמי בסרט ושמתי מעל מעיל. כשבעלי הגיע, פתחתי את המעיל ואמרתי – 'טה דה'. והוא רק הסתכל עליי ואמר 'מה זה?!'. תאמינו לי, דבר כזה לא טוב לאגו שלך".

אופרה: "אני מציעה שפשוט תשאלי את בן הזוג שלך מה ידליק אותו כי את יכולה לעמוד שם בסרט עטיפה, נראית כמו בייגל והוא רק ינהם וישאל 'מה זה'. תשאלי אותו מה הדבר הכי סקסי שאת יכולה לעשות שיעורר אותו. מה שעובד אצל בן הזוג שלי זה לחם תירס, הכנתי לו אתמול וזה היה כאילו התפשטתי".

שאלה: בעלי רוצה לדעת מה הסיסמה לטלפון שלי אבל אני לא רוצה לתת לו אותה. אני לא מחביאה כלום אבל אני מאמינה בגבולות. מה עליי לעשות?

אופרה: "תשמרי על הפרטיות שלך ואל תתני את הסיסמה אני חושבת שאת צריכה שתהיה לך סיסמה משלך לטלפון שלך ולדברים האישים שלך".

גייל: "אנשים שאין להם מה להחביא לא מחביאים כלום. עבורי זה לא עניין גדול לתת את הסיסמה לבן הזוג שלי. לדעתי, אם בן הזוג שלך מבקש ממך את הסיסמה את צריכה לתת לו אותה. אני לא רואה בזה דבר רע. אופרה, אם סטדמאן יבקש את הסיסמה לטלפון שלך תתני לו אותה?"

אופרה: "כן.. סביר להניח".

שאלה: נפרדתי מהחבר שלי אחרי שהיינו יחד שנתיים, בגלל שבגיל 34 הוא לא מוכן אפילו לדבר על אפשרות של נישואים וילדים. אני בשנות ה-30 לחיי ורוצה לדעת שאני עם בן זוג שאני יכולה לבנות איתו עתיד. הוא בחור נהדר ונשארנו קרובים, אנחנו אפילו עדיין אומרים אחד לשנייה שאנחנו אוהבים. האם ויתרתי עליו מוקדם מידי או שזה נכון עבורי לחשוב על העתיד שלי?

גייל: מערכת היחסים הזאת יכולה לעבוד רק אם זה בסדר מצידך לא להתחייב. אם את רוצה להתחייב והוא לא מוכן לעשות את זה אפילו אחרי שנתיים, את צריכה לחשוב על עצמך".

אופרה: "את צריכה להיפרד ממנו ואת צריכה להקפיא את הביציות שלך. אם הייתי אישה בת 34 במציאות של היום אני הייתי מקפיאה את הביציות שלי".

גייל: "כשהייתי צעירה הייתי אומרת לאמא שלי – 'אם אני לא אמצא מישהו עד גיל 32, אני אצא לבר אתפוס גבר, אקח אותו אליי הביתה בזמן שאני מבייצת ולא אגיד לו שזה מה שאני עושה'. אמא שלי הייתה מתעצבנת ואומרת לי 'אל תגידי את זה'. אבל התכוונתי לזה".

שאלה: יש מישהו שאני יוצאת איתו כבר תקופה. בכל פעם שהוא היה נשאר לישון אצלי היינו מתעוררים יחד והוא היה מתארגן ויוצא לעבודה. לאחרונה, אחרי עבודת בילוש מאומצת שעשיתי, גיליתי שאין לו בכלל עבודה. מה עליי לעשות – להתעמת איתו או לחכות שהוא יתוודה בעצמו?

גייל: "תברחי!"

אופרה: "במקרה הזה לא צריך לחשוב הרבה – ביי מר בחור!"

שאלה: לשכב בדייט הראשון – כן או לא?

אופרה וגייל יחד: לא!

גייל: "למה לקנות את הפרה כשאתה מקבל את החלב בחינם? אני לא אומרת שאנחנו פרות אבל זה משנה לגמרי את הדינמיקה אם בחור יודע שתשכבי איתו. אם תשאלי גברים הם יגידו לך שהם לא שופטים נשים ששוכבות איתם בדייט הראשון, אבל אני לא מאמינה לזה".

אופרה: "אנחנו נשמעות זקנות".

גייל: "אנחנו לא זקנות אנחנו פשוט מנוסות".

אופרה: "אני לא מומחית ואין לי תואר, אבל לראיין מעל 37,000 אנשים אחד על אחד ולראות בזמן אמת את הדינמיקה שלהם לימד אותי הרבה. בסופו של דבר כולם עושים את אותן טעויות. עצם זה שאתם שואלים שאלה מראה שאתם יודעים בעצמכם את התשובה".

אהבהאופרה ווינפריגייל קינגזוגיות