ריהאנה החליטה לסיים את הקשר הנצלני עם אביה והגישה נגדו תביעה

אחרי שהתוודתה בעבר על הקשר הבעייתי עימו, וסיפרה על כך שבילדותה נהג להתעלל באמה – רונאלד פנטי אביה של ריהאנה, ממשיך לסבך את בתו, והפעם מסתבר – זה כבר פלילי. ביום שלישי האחרון הגישה הזמרת תביעה נגד אביה. על פי כתב התביעה, רונאלד פנטי השתמש בשמה של בתו והקים חברה שנושאת את שם המותג שלה – 'פנטי', ללא אישורה. לדברי ריהאנה (לשעבר רובין פנטי) אביה והשותף העסקי שלו עמדו בראש חברה הנקראת 'פנטי אינטרטיימנט', הציגו מצג שווא לציבור, וטענו שהחברה מזוהה עם ריהאנה ופועלת בשמה. במסמכים שהגישה הזמרת היא טענה לפרסום כוזב ופלישה לפרטיות והצהירה שאביה "השתמש בשקרים האלו במאמץ מזויף לגייס מיליוני דולרים מצדדים שלישיים, וזאת בתמורה להבטחה המוטעית שהיא תופיע במקומות שונים בעולם וכי הם מורשים לפעול בשמה".

 

בנוסף לקריירה המוזיקלית שלה, לבת ה-30 המצליחה יש ליין איפור מצליח שנקרא 'פנטי ביוטי' וקו הלבשה תחתונה שהיא עומדת בראשו. על פי פרסומים שונים, ריהאנה והצוות המשפטי שלה מקווים למשפט עם מושבעים, שיוביל להצהרה חד משמעית מבית המשפט שתאסור על הנאשמים  "למכור, להציע למכירה, לפרסם או לקדם כל סחורה או שירותים באמצעות הסימן המסחרי 'פנטי' או כל מונח אחר שדומה בצורה מעורפלת לשמה של ריהאנה". הפנייה לבית המשפט נעשתה מצידה של הזמרת זוכת הגראמי, לאחר שאביה לא נענה למספר בקשות בעבר לחדול ממעשיו ומהשימוש בשם המוגן בזכויות יוצרים. בניגוד לפעמים קודמות בהם העדיפה להימנע משערוריות, ריהאנה החליטה הפעם לנקוט בצעדים משפטיים, הכוללים צו מניעה לשימוש בשם וכן לתבוע פיצויים על הנזקים שנגרמו לה.

 

ריהאנה כבר הצהירה בעבר שהיא מתרחקת מגברים שדומים לאביה, אך למרות הניסיונות היא לא מצליחה להתנתק מפנטי עצמו ומהקשר הנצלני והסבוך עימו. בראיונות קודמים סיפרה הזמרת כי בילדותה אביה היה נוהג לבזבז את כספה של המשפחה על אלכוהול וחשפה שבגיל 15 גילתה שמלבד אחיה הביולוגים יש לה שלושה אחים חורגים, כתוצאה מקשרים שניהל אביה עם שלוש נשים שונות. רירי לא לבד. מערכות יחסים מורכבות עם הורים בעייתיים הם דבר שבשגרה בהוליווד, גם עבור כוכבים וכוכבות אחרות. אנג'לינה ג'ולי נמצאת בנתק מתמשך מאביה השחקן ג'ון ווייט, אמה של ג'ניפר אניסטון נישלה אותה מהירושה, ביונסה פיטרה את אביה מניהול הקריירה שלה, ודרו ברימור הגדילה לעשות והתגרשה מהוריה עוד שהייתה קטינה. אפילו ארמון בקינגהאם לא חף משערוריות עם הצטרפותה של הדוכסית החדשה מייגן מרקל ואביה המעיק תומס, שממשיך לתקוף ולהביך את בתו. מסתבר שכסף ותהילה לא קונים הכל, אז תגידו תודה שהמחלוקת העיקרית ביניכם ובין ההורים שלכם היא על קופסאות האוכל ששכחת להחזיר.

הוליוודהוריםריהאנהתביעה