חן חלפון: "כך הפכתי לגורו של עולם הרווקים והרווקות"

קבוצת פייסבוק של 65 אלף עוקבים, בלוג מצליח ותוסס, ספר ביכורים שיהפוך בקרוב מאוד לרב מכר ושידוך של לא פחות מעשרה זוגות שנישאו הם רק חלק מהשיאים שהצלחתי לכבוש בשנתיים האחרונות. וכל זה בגלל פוסט אחד שהעליתי בפייסבוק והפך אותי בעל כורחי (לא שאני מצטערת או מתנגדת) לשם החם של עולם הרווקים והרווקות. לא מאמינים? עובדה.

לא הרבה יודעים אבל הקריירה שלי בעולם הזה יצאה לדרך בעקבות שיחת חולין של שני מתאמנים בסניף של רשת הכושר "פרופיט" שם אני עובדת כמאמנת. שני גברים שדיברו על הקלות הבלתי נסבלת בכיבוש המין הנשי באמצעות אפליקציית היכרויות. כששמעתי את שניהם מדברים פשוט רתחתי ואת כל מה שהיה לי להגיד פשוט שפכתי לעמוד הפייסבוק שלי. מבחינתי כתבתי פוסט תמים, לא תיארתי לעצמי שברגע שאלחץ על כפתור ה"שלח" ישתנו חיי. בדיעבד, השיחה של שני המתאמנים על אותה אפליקציית היכרויות ועל הקלות בלעשות לייק לנשים שהכעיסה אותי מאוד ברגע הראשון שינתה את חיי לטובה. בעקבותיה כתבתי את הפוסט ופתחתי את קבוצת הפייסבוק "יומנה של רווקה" שנחשבת לזירה החמה של הרווקים והרווקות.

 

כיום הקבוצה מונה כ-65 אלף רווקים ורווקות מכל הארץ המבקשים לפרוק ולשתף את אשר על ליבם עם שכמותם. הקבוצה מאפשרת להגניב מבט על חיי הרווקות ועיקר מהותה הוא שיתוף על חיי הרווקות מהצד הנשי והגברי בניסיון לגשר על הפער הזה. מה שמיוחד בקבוצה הזאת הוא שגם נשים וגם גברים מעלים סוגיות שונות כמו תשלום בדייט ראשון, תופעת הנעלמים, איך מתנהגים בדייט והרבה דברים שכולנו נאלצים להתמודד איתם, וכולם מנסים לעזור אחד לשנייה. אני גאה להגיד שבאמצעות הקבוצה הצלחתי לחתן כבר מעל עשרה זוגות, למרות שהיכרות היא לא הנושא המרכזי והמהות שלה.  

וזה לא הכל. ההצלחה בפייסבוק הובילה להצלחות נוספות מחוץ לגבולות הרשת ותורגמה גם למישורים נוספים. התחלתי לקיים הפקות רבות שהפגישו רווקים ורווקות, תחרויות והפקות ייחודיות כדי להגדיל את הסיכוי להיכרות בין חברי הקבוצה, התארחתי באינספור אולפני טלוויזיה וערוצים, זכיתי לכינוי "הגורו של עולם הרווקים והרווקות" וממש לאחרונה יצא לאור ספר הביכורים שלי "יומנה של רווקה" שבקרוב יהפוך, כך מסתמן, לרב מכר.

 

חן חלפון. צילום יחצ

 

אז כמו כולם אתם בטח שואלים איך זה שאחרי כל ההצלחה הזאת אני עדיין רווקה ואיך אין לי אף אחד? התשובה שלי לשאלה הזאת היא שאני שונה. כן אני שונה. מה הכוונה? מי שמסתכל בפייס שלי אומר "זאת לא פראיירית, בליינית חבל"ז", מי שמחטט לי באינסטוש אומר "היא חיה בסרט", ובנות שמסתכלות מהצד אומרות "היא סנובית שתופסת מעצמה". האמת היא שהכל נכון – אני לא פראיירית, אני חיה בסרט, אני אוהבת את החיים הטובים ואני תופסת מעצמי. אז? זה רע? לצד זה אני יכולה לומר שאני הבן אדם הכי פתוח עם הנתינה הכי גדולה שיש ושאני מכבדת את כולם ולרגע לא אשתחצן על אף אחד. אני מודה, מאז פתיחת הקבוצה הרבה דברים השתנו בי והכרתי גברים שספק אם הייתי מכירה ואם היינו מדברים בעולם אחר. אני לא אשקר ואגיד שאני לא פוסלת אחרי דייט ראשון כי כבר אז אני מבינה אם זה בשבילי או לא אבל היום אני באה קצת אחרת.

וזה עובד לשני הכיוונים. היום גברים מפחדים לגשת אליי. מפחדים מכל המסביב, מפחדים שלא יקבלו יחס, מפחדים שאני אדבר עם עוד גברים במקביל, מפחדים מהעשייה שלי והכוח שלי, פשוט מפחדים. ואני תוהה – האם יש גבר שלא מפחד? גבר שיכול להתמודד איתי? אני רוצה גבר שלא יגיד לי מה שאני רוצה לשמוע אלא מה שאני צריכה לשמוע ואני כבר אחליט אם זה מתאים לי. פשוט גבר שיהיה החבר הכי טוב שלי בעולם. אז תמיד שואלים אותי מה את מחפשת ואני אומרת שאני לא מחפשת אני מאחלת. אני מאחלת לעצמי להכיר גבר שיוכיח לי אחרת. אז עד שיבוא האחד אני אמשיך לעסוק בדברים שאני הכי אוהבת כמו ללמוד הגשה בטלוויזיה, לרקוד בהופעות של יובל המבולבל וכמובן להתעסק בספורט ולהמשיך לאמן ולהגיע מדי יום לראשון לציון, לחדר הכושר בו הכל התחיל.

אהבהחן חלפוןרווקותרווקים