הטלטלה שמאיה בוסקילה עברה לפני שהתחתנה מוכיחה: מדובר בשורדת

הקיץ הזה היה גדוש בכלות מהאגדות: נטע אלחימיסטר, שיר אלמליח, אגם רודברג, ובר זומר – כולן התחתנו והרימו הפקות מטורפות שלא היו מביישות את הקרדשיאנס. מה היה לנו שם? מסיבות רווקות פוטוגניות עם שפים, בריכות ודי גיי' צמוד, חינות (גם לאלו שלא בדיוק שייכות לעדה המתאימה), שורה של אורחים מפורסמים מהתעשייה, וחופה וקידושין לסטורי.

מחתונה לחתונה, בעוד אנחנו מטפטפים ונאבקים בלחות המטורפת בחוץ, מפנטזים על חופשת החלומות ועומדים בתורים המיוזעים של נתב"ג, התרגלנו לקנא ולהפנים שיש חיים יותר שהם פשוט – יותר. גדולים יותר, זורמים יותר ונוצצים יותר משלנו, בני התמותה הפשוטים. ואז הגיעה מאיה בוסקילה, ולימדה אותנו שיעור לחיים. כי למרות שהכלות האחרות, הן כולן באמת נשים מוכשרות וחזקות שעומדות בפני עצמן, החתונה של מאיה הייתה השיא של הקיץ הזה. לפני שנגיע לחתונה עצמה, אירוע מרגש שלא השאיר עין אחת יבשה, נחזור קצת אחורה. עשרת הימים האחרונים שעברו על הזמרת היו מטורפים. אפשר אפילו להגיד שבעשרת הימים האלה בוסקילה חוותה מה שנשים רבות חוות בתקופת חיים שלמה. והיא שרדה את זה כמו גדולה.

רכבת ההרים הרגשית שעברה בוסקילה התחילה בראיון לחדשות השבת של ערוץ 12, המהדורה הכי נצפית במוצאי שבת. הריאיון היה כמו חגיגת ניצחון של בוסקילה לעולם. היא דיברה שם על המסע הארוך שעברה בקריירה, הקאמבק האמיץ שהתחילה בכוכב הבא לאירווזיון, חשפה את הזוגיות שלה עם בן הזוג עוזי אזולאי וחגגה את ההיריון השני שלה. באותה מהדורה היא גם התבטאה שוב נגד נשים פמיניסטיות. אחרי שידור הריאיון היא זכתה לתגובות מעורבות, חלקן מחבקות וחלקן מתמקדות בסלידה שלה מהמאבק הנשי, אנחנו בעצמנו נדרשנו והתייחסנו לנושא.

ולמרות ההד הציבורי שהכתבה עשתה, יומיים אחרי השידור שלה בוסקילה הייתה ממוקדת כבר בדבר אחר, עצוב וכואב. היא עברה הפלה בעקבות הריון לא תקין. מלווה בבעלה לעתיד היא התאשפזה בבית החולים ומשם שיתפה באומץ וכנות: "היום, עברתי הפלה כתוצאה מהיריון לא תקין. כן, זה קורה לצערי להמון בחורות בארץ ובעולם, אך פתאום כשזה קורה לך, את מרגישה שזאת רק את – לבד. וזה לא פשוט, וזה בעיקר כואב בנפש ובלב, אך אני יודעת שעליי להסתכל קדימה ולהבין שבסוף שהכל קורה לטובה. אני מרגישה רצון אמיתי וכן לחבק את אותן הנשים שעוברות זאת ולומר – בנות אהובות, הכל משמיים, מה שצריך לקרות קורה. אסור להיכנס למרה שחורה, ותמיד להסתכל על כל הטוב שיש לנו ולהודות על הקיים. אני בהתרגשות גדולה לקראת יום החתונה עם עוזי, האיש המדהים שלי שתומך ומחבק ואוהב ובעיקר שומר על הפרופורציה האמיתית של החיים".

אז מה עושים כשעוברים אירוע כל כך קשה ומצער חמישה ימים לפני חתונה? אם את מאיה בוסקילה, את נושמת עמוק, מתרוממת כמו פניקס וממשיכה הלאה. שלא תטעו, בוסקילה לא הסתירה לרגע את העובדה שהיא עוברת ימים לא פשוטים. הפוסט הארוך שכתבה וחיוך המונה ליזה שהקפידה ללבוש על עצמה, חשפו את הכאב של הזמרת ואת הסערה שהיא עוברת. וזה מה שהיה כל כך מדהים, העובדה שהיא לא זייפה ולא פחדה שיראו שגם לה יש סדקים בחיים. וכשמישהי במעמדה עושה דבר כזה זה משפיע על מאות אם לא אלפי נשים נוספות. כולנו שוקעות, כולנו נכנסות למרה שחורה בתקופה כזאת או אחרת. אבל לא כולנו מצליחות להתרומם. בוסקילה הוכיחה לנו שזה אפשרי.

וחכו, זה לא הכל. כי אם לא הספיקה ההפלה שעברה, וההופעות אליהן היא כבר התחייבה מבעוד מועד – הכוכבת גם הייתה צריכה לשלוח את בנה לני לכיתה א' בבוקר יום החתונה שלה. נשגב מבינתנו להבין איך ולמה אדם שפוי מתחתן בראשון לספטמבר כי בכל זאת מדובר ביום שאי אפשר למרוח בו מסקרה אם את רוצה להיות ייצוגית ולא להסתובב עם איפור מרוח מדמעות,  אבל בכל זאת מדובר במאיה בוסקילה והיא עשתה את זה. וכמו גדולה שלחה את לני הקטן ליומו הראשון בבית הספר ויצאה להתארגן לחתונה שלה. פרק ב' בחיים כל כך גדושי אירועים.

כנראה שהחייים של בוסקילה תמיד יהיו סוערים כי כשאת דיווה אי אפשר להימנע מהדרמה. אבל כשהערב ירד אתמול והאורחים מילאו את האולם, רכבת ההרים שמאיה עברה בתקופה האחרונה הסתיימה. רגע לפני שהחתן שלה צעד אליה וכיסה אותה בהינומה, שמעון בוסקילה שליווה אותה בחופה עם שירו 'תקווה' , התקרב למאיה ושר לה: "אל תפחדי עכשיו כי לא אבדה לך הדרך". בעיניים נוצצות ובורקות בוסקילה הישירה מבט, וכמו שעשתה כל חייה צעדה בחיוך קדימה. גדולה מהחיים.

חתונהמאיה בוסקילהשיחת היום