סטוצים בחופשות: נשים מספרות על לילה אחד בלתי נשכח

עם כניסתה של אפליקציית טינדר לחיינו נדמה שסטוצים הפכו נפוצים יותר ויותר ונלקח מהם זוהרם האירוטי. בכל זאת, לסטוצים של חופשות יש, וכנראה תהיה תמיד, פינה חמה בלב. אנשים אקזוטיים שמהם נפרדים באותה מהירות בה נפגשים ואתרים מרוחקים מכניסים רבים למצב רוח של הנאה בלי לדפוק חשבון.  כמה נשים הסכימו לפתוח את הלב ולספר על הסטוצים המוזרים, הרומנטיים והסקסיים שהיו להן בחופשות בכל מיני אתרים (כולל אילת) ולחלוק איך זה התחיל ולמה זה נגמר.

מיכל (34) מתל אביב עוסקת בתחום החינוך וניהלה סטוץ קצר בטיול באוסטרליה.

"הייתי אז כמעט שלושה חודשים באוסטרליה וטיילתי לבד כי רציתי להיות עם עצמי. אחרי שהגעתי לאליס ספרינגס החלטתי לקחת טיול של כמה ימים לאולורו (סלע קדוש לאבוריג'ינים- י.ש) ושם הוא היה- הצרפתי שלי. בטיול היו אנשים מכל העולם וזכור לי שהוא היה מאד קולני. הוא לא דיבר מילה אנגלית והשתמש המון במחוות ידיים כדי להסביר את עצמו. לא דיברתי או התידדתי איתו בטיול אבל כשחזרנו הסתבר שהוא לקח חדר באותה אכסניה. אכלנו יחד. הוא היה ממש חתיך. זה עבד לי טוב, לא דיברנו, עלינו לחדר, זהו. למחרת הוא טס".

הוא לא דיבר מילה באנגלית והשתמש בהרבה מחוות ידיים. צילום: shutterstock

שמרתם על קשר?

"אז זהו, שכן החלפנו כתובות אי מייל אבל זה היה סתם, הרי היה ברור שלא נתראה יותר בחיים. רק שיום יומיים אחר כך הוא שלח לי מייל מתאילנד. הוא פגש שם ישראלים וביקש מהם והם עזרו לו לתרגם וככה הוא כתב לי מייל בעברית, באותיות אנגליות. במייל הוא כתב שהמרחק בין תל אביב לפריז הוא רק ארבע שעות וכשאני אחזור לארץ הוא יקפוץ אלי ונוכל לנהל שיחה על המשך חיינו המשותפים. ממש צחקתי".

זה לא היה משהו שהבאת בחשבון?

"מה פתאום? הכרתי אותו רק שש שעות ובהם לא דיברנו בעצם. אני אפילו לא זוכרת את השם שלו, אבל זה הקטע בעצם, לא לזכור. לא הסקס הכי טוב שהיה לי בחיים".

אבל נראה שהשארת עליו רושם כביר.

כי אני מהממת (צוחקת)

אווירה רומנטית בהארלם

איילה (שם בדוי) בת 32 מנס ציונה, היא יועצת תקשורת שניהלה סטוץ בחופשה בניו יורק.

"האמת שהייתי בחופשה בניו יורק כי חברה טובה מישראל עשתה לשם רילוקיישן מטעם החברה בה היא עבדה ויצא שבאתי לבקר אותה. כשיצאנו בערב למסעדה במנהטן היא הזמינה כמה חברים וחברות מהעבודה ובינהם גם את אינדה, קולגה שלה. ישבנו, דיברנו וצחקנו במסעדה ואז אחת הבנות הציעה ללכת לבר של לסביות ושאלה מי בשולחן גיי פרינדלי… אינדה הסתכלה עלי ואמרה שלא רק שהיא גיי פרינדלי היא בכלל מאד "פרינדלי"…

פתאום התנשקנו. צילום: shutterstock

היא הייתה אמריקאית?

"לא זיהיתי את המראה שלה או את המבטא, לא הצלחתי לשים על זה את האצבע אז שאלתי והיא אמרה שהיא אינדונזית. התחלנו לשחק סנוקר וכשחילקו קבוצות שאלתי מי הכי טובה והיא אמרה "אני", אז אמרתי, "את איתי". היא חשבה בטעות שאני טובה ולכן רוצה אותה איתי אבל אני לגמרי איומה בסנוקר וניצחנו במשחק רק בזכותה. כשחגגנו את הניצחון בסנוקר בצ'ייסרים היא שאלה אם אני רוצה עוד אחד וכשהסכמתי היא פשוט דפקה צ'ייסר והעבירה לי אותו לפה אוראלית וכמובן התפתחה שם נשיקה לוהטת".

בחורה נועזת!

"(צוחקת) מאד! היתה לה דירה בהארלם ואני הייתי כאילו, "מה הארלם?" אבל היא הבטיחה לי שהאזור השתנה, וזה לא מה שאני חושבת וכו' וכו' אבל כשישבנו אצלה בדירה, ניגנתי לה שירים ישראליים בגיטרה, הייתה אוירה רומנטית ופתאום : יריות! השתטחתי על הרצפה בהיסטריה, הייתי ממש מבוהלת ואינדה כל כך צחקה עלי שבחורה ששירתה בצבא הישראלי מפחדת ככה מקצת יריות. היא הבטיחה לי שהיא גרה שם שנתיים וזו רק פעם שניה שקרה דבר כזה ואפילו התבאסה על צירוף המקרים…"

איך זה נגמר?

"היו לנו כמה ימים יפים ובאמת התבאסתי לחזור הביתה ולמציאות אבל זהו, היא הייתה לקראת סיום התקופה שלה בניו יורק וחזרה לאינדונזיה וזו מדינה מוסלמית שאין לה קשרים דיפלומטיים עם ישראל כך שלא ריאלי לחשוב שיכולנו לבקר… האמת שאחר כך עוד ניסינו לשמור על קשר וזכור לי שיחות סקייפ וגם קיבלתי ממנה במייל שיר אהבה חמוד אבל זה לא שרד מעבר".

למה?

"כי מתקדמים בחיים".

"מה שהיה בכנס באילת נשאר בכנס באילת"

הדס (28) עורכת דין מהצפון, מצאה את עצמה במצב לא צפוי דווקא בכנס מקצועי באילת.

"ירדתי לאיזה כנס מקצועי באילת, היו מושבים והרצאות ודברים כאלו אבל גם ברור שכולם נוסעים לכנסים האלו כי הם נורא זולים ונורא מושקעים. זה במלונות הכי הכי ויש כל היום פינוקים ובערב הופעות של כל הזמרים הכי טובים. את הולכת שם מפינוק לפינוק אף על פי שזה כנס מקצועי. היה נורא כיף ובאחד הערבים אני וכל החבר'ה מהעבודה הלכנו להופעה, אחר כך יצאנו לאחד הברים באילת, שתינו, רקדנו, היה מטורף".

שתינו, רקדנו והיה מטורף. צילום: shutterstock

הרבה אלכוהול?

"אני אומרת לך ששתינו כאילו זה לא עולה כלום. כאילו זה חינם. כולם היו שיכורים מהתחת. המוזיקה היתה טובה ובאיזה שלב, לא יודעת איך, מצאנו את עצמינו רוקדים, אני, חברה מהמשרד ועוד עורך דין. לא יודעת איך זה קרה, התחלנו לגעת זה בזו וזו בזו שמה על הרחבה. כשהיה לפנות בוקר מישהו הציע לחזור למלון ביחד".

מי הציע?

"אני לא זוכרת, אבל עלינו שם לחדר שחלקתי עם החברה מהמשרד וכולם הסתכלו עלינו בלובי, צוחקים ונוגעים ושיכורים וממש לא היה לנו אכפת. זהו, אני, היא והוא נכנסנו לחדר, זרמנו, עשינו מה שעשינו וזה היה הכי מדהים בעולם. לשלושתנו זו הייתה הפעם הראשונה והיחידה שעשינו כזה דבר".

לא הייתה מבוכה בבוקר שאחרי? בכל זאת אתם אנשים שעובדים יחד…

"האמת שבבוקר כשהתעוררנו נשפכנו מצחוק. הרגשנו שעשינו איזה משהו אסור כמו ילדים שובבים אבל נורא נהנינו. היה ברור שזה חד פעמי וזהו".

מדברים על זה במשרד?

"מה פתאום! ירדנו לארוחת בוקר, הגנבנו מבטים ולא דיברנו על זה מאז. עברה כמעט שנה ויוצא לנו לראות אחד את השני גם בבתי משפט אבל לא מזכירים את זה. שומרים סוד, מבט קטן, זהו. מה שהיה בכנס באילת נשאר בכנס באילת. נשאר מזה רק זיכרון מתוק".