האיילנייר שאי אפשר לפספס איתו ועוד מוצרים חדשים על המדף

NIOXIN של וולה פרופשיונלס

מותג השיער וולה פרופשיונלס השיק לאחרונה סדרה שמיועדת לטיפול בהידללות ונשירת שיער מגורמים שאינם גנטיים. הסדרה, שנחשבת לנמכרת ביותר במספרות ברחבי העולם, כוללת שמפו, קונדישנר, בוסטר וסרום שמגיעים בכמה ורסיות, כדי להתאים למגוון רחב של סוגי שיער. האבחון נעשה במספרות מורשות, שבהן הספרים עברו הכשרה מיוחדת שמאפשרת להם להחליט איזה סוג להתאים לאיזה שיער, ובנוסף יש להם מכשיר ייעודי שעוזר להם להחליט. 

 

כמו תמיד בתכשירים האלו, הבעיה מתחילה דווקא לאחר הקנייה. גם הסדרה הזו מצריכה לא מעט מחויבות: צריך לחפוף מדי יום וגם לחכות הן עם השמפו והן עם הקונדישנר במשך שלוש דקות. כאמא עובדת לא תמיד יש לי אפילו את השש דקות הללו. מעבר לכך, גם השימוש הוא לתקופה בלתי מוגבלת, כלומר זה לא רק "זבנג וגמרנו" אלא ריצת מרתון שסופה לא נראה.

 

אבל איך התוצאות? על פי החברה, אנשים דיווחו על שיפור כבר אחרי שבועיים, וגם אני יכולה לדווח על התחלה קטנה של שיפור (השערות על הכרית, למשל, נעלמו) וזה עוד עם זיופים קטנים פה ושם. במספרה הפגישו אותי עם גבר מקריח, שבאזורים שלמים התחיל לצמוח לו שוב שיער, וזאת לאחר ארבעה חודשי שימוש. אם כך אני מקווה שיש למה לחכות.

מחירים: 300-150 שקל. להשיג אצל מעצבי השיער הנבחרים לוולה פרופשיונלס

 

 

?nergie Or של EISENBERG PARIS

מותג הטיפוח והבישום הפריזאי משיק טיפול אנטי אייג'ינג חדש. למעשה מדובר בקרם פנים, המכיל נוסחה בעלת פטנט שייחודי למותג. הקרם מכיל פפטידים משי מצופים בזהב טהור, שמפחיתים את החימצון של תאי העור ועוזרים ליצירת קולגן; בנוסף יש בו חומר ממריץ הפועל על התאים ועוזר למיצוק העור ותרכובת מינרלים הכוללת מגנזיום, אבץ ונתרן, שמעניקה לשכבת האפידרמיס את כל חומרי ההזנה הדרושים לה. כך שהעור מקבל גם לחות והגנה שמספיקים לאורך כל היום, וגם חומרים שעוזרים בטשטוש קמטים ושיפור גוון הפנים ומרקם העור.

 

למרות כל היתרונות הללו, הקרם קליל ומאוד נעים על העור. מיד עם המריחה הוא נספג ומותיר את העור רענן למראה, לכן הוא מצוין לא רק כשימוש בפני עצמו, אלא גם כבסיס למייק אפ. הנוסחה הנעימה שלו גם מאפשרת לו להיות מתאים למגוון סוגי עור וגילאים. בקיצור, קרם מעולה למי שיכולה להרשות לעצמה ושטסה לחו"ל בקרוב. 

מחיר: 190 דולר. להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

 

 

GRANDI?SE LINER  של לנקום

אם גם אתן כמוני – מסתכלות על בנות עם אייליינר מושלם ומקללות אותן בלב – האיילנייר החדש של לנקום הוא החדשות הכי טובות שתשמעו היום. יש לו ראש דק דק ואפליקטור גאוני שאותו אפשר להזיז כך שהוא יהיה בזווית של 35, מה שעוזר למריחה מושלמת. או לפחות הכי קרוב למושלם שאי פעם יצא לי.

 

בנוסף יש לו פורמולה מצוינת, שמצד אחד מתקבעת בשנייה ומצד שני יורדת רק עם מים חמים (דרוש קצת שפשוף, אבל לפחות זה לא דורש עשרות חתיכות צמר גפן עם מסיר שמנוני). האייליינר מגיע בשלושה גוונים: שחור פחם, כחול ספיר וחום עמוק – שלושתם בגימור מאט.  

מחיר: 240 שקל.

 

 

 

STUDIO SKIN 24 HOUR CONCEALER של סמאשבוקס

מותג האיפור האהוב השיק לאחרונה קונסילר חדש ושימושי ביותר. הוא אמור להספיק ל-24 (למרות ששוב – אני ממש לא ממליצה לכן לנסות את זה על אף מוצר) והוא עמיד במים. הוא נטול שומן ולכן מתמזג עם העור בצורה מושלמת, קליל ועם זאת מספק כיסוי הולם גם לעיגולים השחורים וגם לפגמים אחרים בעור, ופותר את הבעיה המציקה של קונסילרים שנכנסים לקמטוטים שבעיניים ואז רק מחריפים את הבעיות. 

 

הקונסילר מגיע במנעד רחב של גוונים – עשרה במספר, ובמקביל ליציאה שלו, המותג מרחיב גם את מספר הגוונים שיש בארץ של המייקאפ המצוין STUDIO SKIN HYDRATING 15-HOUR WEAR FOUNDATION ומעכשיו יהיה אפשר למצוא אותו ב-22 גוונים. שני המוצרים נבחנו תחת מספר סוגים שונים של תאורה, כדי להבטיח שגם בפלורסנט של המשרד וגם בשמש בחוץ את תראי כמו שנראית לעצמך מול המראה שבבית.

מחיר: 119 שקל לקונסילר ו-189 שקל למייקאפ.

להשיג ברשת אפריל ובמתחמים של סמאשבוקס בקניון עזריאלי בתל אביב ובקניון מלחה בירושלים.

 

 

 

frei ?l

חברת נוה פארמה התחילה לייבא מחדש לארץ את מוצרי המותג הדרמו-קוסמטי הגרמני­­­  frei ?l . סדרת הדגל של המותג היא Active Balance– סדרת שמנים איכותיים לטיפול, טיפוח והזנה של עור הפנים והגוף. המוצרים הינם 100% טבעיים והיפואלרגניים, הם נמרחים בקלות ונספגים תוך שניות ומותירים את העור נעים למגע ומלוחח, אבל ממש לא שמנוני.  

 

בין מוצרי הסדרה: Skincare Oil(100 שקל) שמן הגוף שהכי נמכר בבתי המרקחת בגרמניה. הוא מכיל ויטמינים, שמן חמניות, שמן לבנדר, שמן חוחובה ועוד מרכיבים שעושים טוב לעור. אישה שסובלת מגירויים בגלל יובש בעור דיווחה שהגרד נעלם תוך שלושה ימים של שימוש. בנוסף הוא עוזר לטשטוש מצלקות, סימני מתיחה וכתמים בעור.

עוד מוצרים בסדרה גם שמן למיצוק העור וטיפול בצלוליט (130 שקל), שטוב גם לשימוש לאחר הריון, שמן למניעת סימני מתיחה בהריון (130 שקל) שגם מרגיע את העור ובלי ריח, במיוחד עבור אלו שהופכות לרגישות בתקופה הזו. וסרום לעור הפנים, שמעניק לעור גוון אחיד ומראה אחיד אבל עם זאת אינו משאיר תחושת שמנוניות (130 שקל).

להשיג בסופר פארם ובבתי המרקחת.

 

 

 פילינג אבקת פנינים של SABON

מישהי פעם אמרה שיהלומים הם החברים הכי טובים של הנשים. באופן אישי אני חושבת שאם מישהו רוצה להיות חבר שלי, הוא צריך להיות קצת יותר נגיש ומסתבר שגם ב-SABON חושבים כמוני, משום שהם החליטו להביא אותם אל מדף האמבטיה שלנו.

 

למרבה הצער לא מדובר בפנינים שאפשר להשוויץ איתם, כי אם באבקה רכה שהיא למעשה גרגרים קטנטנים המורכבים מחומרים פעילים שנלקחו מאם הפנינה, בשילוב גרגירי זרעי אפרסק ואצות מיקרו מהים הצפוני, ויטמין E ונוגדי חמצון. יחד הם יוצרים פילינג שהוא מספיק עדין לשימוש יומיומי, עם זאת אפקטיבי במידה מפתיעה.

 

הפילינג נועד לא רק לנקות את העור בצורה יסודית ולהעניק לו מראה רענן ואחיד, אלא גם להגן על העור מפני תהליכי הזדקנות ולהאיץ את חילוף החומרים של תאי העור.

אמנם לא מדובר בתחליף לפילינגים הרציניים יותר, שבהם מומלץ להשתמש פעם עד פעמיים בשבוע, אבל הוא בהחלט עוזר לשמר עור נעים ונקי בין לבין. חוץ מזה שרעיון שאנחנו משפשפות את העור בפנינים עושה טוב על הלב.

מחיר היכרות: 109 שקל.

 

 

 

ADVANCED NIGHT MICRO CLEANSING של אסתי לאודר

אפשר לדבר שעות על חשיבות ניקוי עור הפנים בלילה. אחרי שעות של איפור ומזהמים שמצטברים על עור הפנים שלנו, אנחנו חייבות לקלף מהעור שכבות של לכלוך, על מנת לעזור לעור לעשות את תהליך ההתחדשות שהוא עושה בלילה וכן להגדיל את האפקטיביות של מוצרי הטיפוח שאנחנו מורחות (אם בכלל, מדי כמה ימים כדאי פשוט לתת לעור לנשום למשך הלילה כשהוא נקי לגמרי).

 

כדי לעזור לנו עם זה, אסתי לאודר השיקו לאחרונה שני סבונים לשימוש לילי – לשניהם אותה הנוסחה, רק שאחד מגיע כקרם נעים (בלאם) שאותו מורחים על עור יבש ואז שוטפים והשני כקצף. התכשירים מנקים היטב את העור ומנקזים את הנקבוביות הסתומות, אבל יחד עם זאת שומרים על הלחות הטבעית של העור ולא מייבשים.   

 

אני ניסיתי את הבלאם והוא בהחלט סבון מצוין, שמותיר את העור רענן למראה ונעים למגע. אם זאת, אני לא יודעת עד כמה הם באמת חיוניים לשגרת הטיפוח שלנו, כלומר יותר מסבון טוב אחר, ואם אי אפשר פשוט להשתמש בהם כסבון פנים ליום וללילה, אבל אין ספק שיש משהו מפנק בהרגשה שיש סבון מיוחד ללילה ושעכשיו יש לך את השנייה לעצמך, להתחיל את שגרת הטיפוח הלילית שלך.

מחיר: 188 שקל.                 

 

 

Ol?o-S?rum Pr?cieux  של סטנדל

המותג הצרפתי התחדש לאחרונה בסרום מסדרת האנטי אייג'ינג שלו. לסרום מרקם קליל מאוד והוא נספג בשניות, אך עם זאת הוא מכיל שמני הזמנה שמעשרים את העור בלחות והגנה. בין אלו גם שמן רימונים ושמן פלפל סצ'ואן, המסייעים בהפחתת הקמטים;  שמן ורד המוסקט ושמן שומשום, שמעניקים לו מראה מוצק יותר ושמן נבט אורז ושמן חמניות, המסייעים בהחזרת זוהר וחיוניות לעור פנים עייף.

נסיינית בת שישים מאוד אהבה את המוצר ודיווחה שאחרי השימוש העור נראה והרגיש מצוין, עד שהיא אפילו לא הרגישה צורך למרוח קרם לחות מעליו.

ושימו לב: ריח הסרום הינו חלק מסדרת הבישום של חברת סטנדל. הוא קצת דומיננטי אבל הוא מתנדף מיד לאחר ספיגתו בעור הפנים.

מחיר: 365 שקל. להשיג בלעדית ברשת אפריל.

 

 

ACTI-CELL TRIPLE PROTECTION של ג'ייד

סדרת טיפוח חדשה נלחמת בזמן ובסימני הגיל דרך פעולה משולשת: לחות, טיהור והגנה על העור. היא מזרזת את ייצור הקולגן, מסייעת לסילוק הרעלים, מעניקה הגנה מפני מפגעים סביבתיים וגם מונעת דלקות בעור רגיש. בקיצור, כל מה שאישה שחיה בסביבה אורבנית ונתונה ללחצים צריכה. הסדרה כוללת קרם יום לעור רגיל עד מעורב (190 שקל), קרם יום לעור יבש (190 שקל), קרם לילה לכל סוג העור (220 שקל) וקרם עיניים (160 שקל). נסיינית כבת 45 התמרחה בקרם הראשון דיווחה שהוא מאוד נעים על העור, לא שמנוני מדי ולא יבש מדי, נספג היטב ובעל ריח נעים. 

 

 

 

אלכו-ג'ל מגבונים לילדים של ד"ר פישר

לכל הורה זה קורה לפחות פעם ביום: היד של הקטנצ'יק מטונפת ואין שום ברז באופק. בדיוק בשביל הרגעים המעצבנים האלו, הוציאו בד"ר פישר מגבונים חדשים שעוזרים לשמור על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון. המגבונים מגיעים בחבילה של 20 מגבונים, שארוזים באריזות אישיות וסטריליות. הם אמורים להיות בריח של ענבים וקווי-מלון, אבל אני לא ממש הבחנתי בעניין. רק שמתי לב שהריח שלהם מתוק יותר מהמוצר שמיועד למבוגרים. הנוסחה לא מכילה אלכוהול והיא מותאמת לעור הרך והרגיש של הקטנטנים, בהתאם היא גם מועשרת בתמצית אלוורה להרגעת העור. וכמובן שהיא מתאימה גם לאלו שמטפלים בילדים – אחרי ולפני ההחלפות או האכלות. אצלי הם כבר מוצר חובה בתיק, יחד עם המגבונים המצוינים של החברה לניקוי העיניים. 

מחיר: 15 שקל.

 

ACTI-CELL
TRIPLE PROTECTION
 
 

?nergie Or של EISENBERG PARIS

מותג הטיפוח והבישום הפריזאי משיק טיפול אנטי אייג'ינג חדש. למעשה מדובר בקרם פנים, המכיל נוסחה בעלת פטנט שייחודית למותג.

הקרם מכילפפטידים משי מצופים בזהב טהור, שמפחיתים את החימצון של תאי העור ועוזרים ליצירת קולגן; בנוסף יש בו חומר ממריץ הפועל על התאים ועוזר למיצוק העור ותרכובת מינרלים הכוללת מגנזיום, אבץ ונתרן, שמעניקה לשכבת האפידרמיס את כל חומרי ההזנה הדרושים לה. כך שהעור מקבל גם לחות והגנה שמספיקים לאורך כל היום, וגם חומרים שעוזרים בטשטוש קמטים ושיפור גוון הפנים ומרקם העור.

למרות כל היתרונות הללו, הקרם קליל ומאוד נעים על העור. מיד עם המריחה הוא נספג ומותיר את העור רענן למראה, לכן הוא מצוין לא רק כשימוש בפני עצמו, אלא גם כבסיס למייק אפ. הנוסחה הנעימה שלו גם מאפשרת לו להיות מתאים למגוון סוגי עור וגילאים – גם הרגיש מאוד נעים וסיפק לחות טובה גם לעור בוגר ומיובש וגם לאישה צעירה עם עור מעורב.

מחיר: 190 דולר. להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

כללי
תגובות (0)
הוסף תגובה