בשבועיים האחרונים נדמה שכל מה שרוצים מאיתנו הוא שלא נפסיק לקנות, שופינג איי אל, יום הרווקים הסינים היו רק ריצת הכנה למרתון האמיתי המכונה "יום שישי השחור" או בלשון העם "בלאק פריידי". איך תדעי אני אוהבת יום שישי השחור כמו שברווז לבן אוהב לשוט לו בבוקר יום שישי בנחל הירקון. לקחת חלק בפסטיבל קניות הכריסטמס ולחוש את אווירת החג, זה מרגש, ווההנחות כל כך משמעותיות (עד 50 אחוזים) למבחר מוצרים, כך שזו הזדמנות פז לרכוש שניים במחיר אחד ולהתפרע עם מוצרים שאנחנו לא תמיד מרשים לעצמנו לרכוש. אבל מעבר לכל – הבלאק פרייד זו הסיבה הטובה ביותר לטוס לחו"ל!

למה? כי אי אפשר להתמודד עם מבצעי המחירים המטורפים שמשתוללים מעבר לים. יחד עם זאת, אתם חייבים לקחת בחשבון עובדה חשובה: כולם מרגישים כמוכם. כלומר, כולם מתכננים על הבלאק פריידי והטירוף לא מותיר אף עין יבשה. כדאי להכין לפני שאתם מתחילים להוסיף מוצרים לעגלה רשימה מסודרת של המוצרים שאתם חושקים בהם. אחר כך ראו מה חסר לכם במגירה. בשלב השלישי רשמו את המוצרים שהייתם רוצים לרכוש ולא עשיתם זאת הרבה זמן מסיבה כזו או אחרת, וכמובן - אם ההנחה היא מ-50% ומעלה, אל תחשבו פעמיים ופשוט רכשו.

שימו לב שכמו המון מבצעים טובים, המלאי מאד מוגבל. לכן מומלץ לבצע הזמנה מראש ולאסוף ביעד, או לחלופין, במקרים בהם חשוב לכם (לי, בעיקר) לבחון את המוצר לפני הרכישה, כדאי לבדוק לגבי הנחות משתלמות במיוחד בדיוטי פרי, ולתת לקניות לחכות לכם בשדה כשתחזרו. לסיום, טיפ קטן נוסף: אני אוהבת למנן לי את הרכישות בחגי הקניות הללו, עד 10 פריטים בכל נגלה. אני רוכשת יוצאת, הולכת לשתות קפה וחוזרת שוב בנחת. הפסקה תמיד עוזרת לקנות חכם שזה טוב אגב גם ללקוחות וגם למותגים. ומה זו קניה חכמה? כזו שתשמשו בה ותרצו לחזור ולקנות את אותו המוצר לנגזרותיו גם בנגלת הסיילים הבאה.

הבחירות שלי הפעם מורכבות ממוצרים ספציפיים של המותגים האהובים עליי, אלה שלא מאכזבים מבחינתי אף פעם ועושים את העבודה היטב.

בשמים, למשל, הם פריט קנייה חובה בבלאק פריידי, זו הזדמנות פז לרכוש בשמים חדשים יחסית וגם כאלה אהובים משכבר הימים במחירי רצפה לחלוטין. GOLDEA NIGHT מבית בולגרי למשל, הוא בושם בעל ריח מופלא. הבקבוק עצמו, נראה ממש כמו תכשיט ואני ממליצה לקנות שתי אריזות, כיוון שכרגע הוא נמצא ב-50% הנחה בדיוטי. בקיצור, 2 במחיר של אחד – שווה!

אם יש פריט איפור אחד שאקח איתי לאי בודד זו תהיה מסקרה. ככה הפרצוף שלי עובד, אני יכולה להיות לא מאופרת בכלל אבל עם מסקרה ולהרגיש שאני נראית מיליון דולר (עזבו את המציאות). כמובן שיש מסקרות שמעצבנות אותי, שלא מצליחות לתת את "אפקט הוואו" והן סתם בזבוז זמן ואלרגיה. לקח לי באמת המון זמן למצוא את המסקרה המושלמת, זו שאני קונה בסטוקים של חמש (ברצינות! כי גם נגמר וגם צריך להחליף כל חודשיים) לנקום, היפנוז מסקרה. אני מאוהבת בך.

Bath and body work זה המותג שתמיד גורם לי להרגיש בניו יורק. לא יודעת להסביר מה יש בו שהופך כמעט כל מוצר בסדרה למענג. פעם היתה לי חברה שהיתה חוזרת תמיד מחו"ל עם סטוקים וכך התמכרתי. היום, בכל גיחה לדיוטי פרי זה נשמר בשקית עד שאחזור. בהטבות הבלאק פריידי אפשר לקנות מוצרים של המותג ב-5$ בלבד! שזה פשוט טירוף, תפנקו את כל החברות שלכן.

אז וודקה אני לא ממש שותה, אבל החבר הכי טוב שלי כן. פעם בהשקה של הוודקה של רוברטו קוואלי הגיעו אליי כמה בקבוקים צבעוניים הביתה, והחבר מת מהתרגשות. מאז כל הבקבוקים נגמרו ואני בדרך כלל אוהבת לקנות את ה-700 מ"ל הנקי או את סדרת הטעמים - ב-25% הנחה! כך שמדובר באחלה מתנה (שכדאי לקנות ולשים בארון לאירוע הבא שאתן מוזמנות אליו).

הקרמים של סיסלי הם הטובים ביותר גם עבורי וגם עבור אמא שלי. אני מודה שמכיוון שמדובר במותג פרימיום ואני בשכר עיתונאי אני לא תמיד קונה אותם אם אין מבצעים יוצאי דופן. אבל כמובן שהם בראש הרשימה שסיפרתי עליה מקודם, רשימת ה"נחשקים" שלא תמיד רוכשים. קרם יום תמיד נכנס לחבילה בלי לחשוב פעמיים. אם על הסרום "סיסליה" יש הנחות אני קונה לאמא. הוא מדהים על העור, עדין, יש לו ניחוח לא משתלט ובעיקר הוא נותן תחושה שאת איכשהו עושה מעשה אקטיבי כדי לטפל בנזקי הזמן.

את הקלינס של קלרינס, ואני חושבת שכבר כתבתי על זה לא פעם, יש לי תמיד בתיקי נסיעות הרבים ארוזים אצלי לנסיעות קצרות, נסיעות ארוכות וויקנדים. גם אם בסוף אני לא נוסעת לשום מקום וגומרת בקמפינג בים. הם פשוט לא מייבשים את העור וזו גדולתם. אני אוהבת גם את האקסטרא פירמיניג של קלרינס לעיניים. לקח לי אולי חמש שנים להפנים שאני חייבת להשתמש בקרם עיניים, אני מודה שלא עשיתי את זה עד לא מזמן, אבל אחרי נזיפה קשוחה של הקוסמטיקאית שלי החלטתי להתחיל ולהתמיד. היא זו שהמליצה לי אגב על קלרינס מלכתחילה. מוצר נוסף שלהם שאני ממש אוהבת הוא שמן הפנים שמהצצה באתר ראיתי שיש אותו בחמישים אחוז הנחה. שווה!