1. ניוד, פודרה ואבן בקיץ הזה הגוון הבולט הוא ללא ספק הבז'! "חאקי", "פודרה", "אבן", לא משנה איך תקראי לזה - צבעי גוף הם עכשיו הסטייל הנכון. אז איך ניתן ליצור מראה שזוף, מבלי לצאת לשמש?  מומלץ להשתמש בברונזר של טום פורד, SHEER HIGHLIGHTING DUOטיפ מומחית: חשוב לבחור צבע ברונזר המתאים לעור הפנים, ולהניח אותו בתנועות יורדות מלמעלה למטה, כמו נפילת קרני השמש על הפנים. טיפ מומחית 2: להוספת זוהר ניתן להשתמש ב-shimmer brick של בובי בראון שייצור מראה שזוף וטרנדי במיוחד.

  1. קורל חי (Living Coral) שנת 2019 תהיה השנה של הצבע קוראל חי – שהוא צבע אלמוג, כתמתם-ורדרד, שלאחרונה גם השתלט כבר על הרשתות החברתיות. אגב, אם השמחה הזו מוגזמת בשבילך, את תמיד יכולה בשפתון צבעוני, כמו זה של גארלן למשל, Rouge G Lipstick, שהוא בגדול השפתון הכי אופנתי שאני מכירה! ומעבר לכך גם מלא לחות ועמיד לאורך זמן

  1. תכלת פסטל הצבע השלישי והמהמם שלנו הוא  תכלת – פסטל! זהו גוון גלידה שיהפוך את המלתחה שלך לרכה, חלומית ונעימה. וכדי להשלים את המראה הנקי הזה – מומלץ לשלב נינוח רענן בצבע תכלת, כמו הבושם Daisy Dreams מבית היוצר של מארק ג'ייקובס, שמשלב ניחוחות מופלאים וקלילים של פריחת ההדר.  

יאללה, שיהיה קיץ צבעוני!

קרדיט בגדים: רונן חן

אינסטגרם כוכבית אקוניס: @eight30_blog