כמדי שנה, ערכה און לייף את מפגש מנהלות השיווק השנתי, בשיתוף רשת מלונות דן בריזורט דן קיסריה החדש. האירוע, שהיה הפעם תחת הקונספט של 'אושר סביבך', כלל חיבור עמוק להנאה וקולינריה. לאירוע הוזמנו כ-40 מנהלות שיווק נבחרות, שהגיעו מתחומים מגוונים – תעשיית המזון, הייטק, תיירות, שירותים, אופנה, בירות ועוד ועוד. בניגוד לאירועי שיווק רבים – האירוע הזה מוקדש בעיקר להן – לנושאים שמעסיקים אותן, לדומה והשונה, למה כל אחת יכולה ללמוד מהשניה, ללמד את האחרת, לצחוק וליהנות מאוכל משובח, והכי חשוב – הרחבת רשת ההיכרות המקצועית והאישית.

אחרי ארוחת הבוקר המפנקת והסופר-מתוחכמת-קולינרית בניצוחו של השף שאול בן אדרת ("התרנגול הכחול" בתל אביב, ו"קימל בגלבוע") תחת הכותרת המבטיחה ""happiness is around התחלנו את היום, לא לפני שהמנהלות קיבלו משימה ראשונה: ליצור לעצמן את צלחת האושר האולטימטיבית. כל אזור במתחם האוכל של ריזורט דן קיסריה מותג לפי ערך חיובי אחר שעל המנהלות היה לבחור אם להכניס לצלחת (ולחיים שלהן) או לא. אם בשגרה היומית לפעמים אנחנו מפספסים ארוחות מרוב עומס, היה מרענן לעצור ולחשוב מה אני בוחרת להכניס לצלחת

צילום: יובל יוסף

  1. חלק ראשון: מי אני

בחלק הראשון עבדנו בקבוצות קטנות יותר והשעה הוקדשה להיכרות מסוג שונה במקצת. כל אחת מהמנהלות בחרה לספר על דבר אחד, מקרה אחד בו היא הפתיעה את עצמה, לטוב ולרע – בשבוע האחרון.

מספר דוגמאות ללא שמות? האחת מפתיעה את עצמה שלמרות הקור והגשם היא קמה לרוץ כי הציבה לעצמה מטרה לרוץ חצי מרתון בעוד 3 חודשים. מנהלת אחרת סיפרה על התמודדות לא פשוטה מול לקוח, שמתח ביקורת על תוצאה שבעצם היתה אשמתו. וההפתעה? היא לא התרגזה, לא יצאה מכליה, בחרה לתת לו לדבר, הקשיבה, והסבירה ברוגע את זווית הראיה שלה בלי לייצר קונפליקט (שזו השאיפה של כולנו בעימותים, תודו).

אחת המנהלות שיתפה בכנות לגבי התלבטות מקצועית שליוותה אותה בשבוע האחרון, וההפתעה – היא בחרה דווקא בכיוון הלא פופולרי, הלא צפוי והמפחיד יותר. באומץ לא פשוט – ולמה? "כי הייתי חייבת לצאת מאיזור הנוחות. אי אפשר לחיות בכלוב של זהב כל הקריירה". נקודה למחשבה.

בשורה התחתונה כל אחת מאיתנו, אם תחפש טוב – תמצא רגע אחד במהלך השבוע בו הפתיעה את עצמה. עצירה לשניה על הרגעים האלה יכולה ללמד את כולנו משהו חדש על עצמנו, משהו שיכול לגדול לדבר גדול יותר. תבדקו ותראו בעצמכם.

צילום: יובל יוסף

  1. חלק שני: לשתף בידע זה כוח

בחלקו השני של הכנס, התיישבנו בחדר הישיבות המרכזי  לסדרת  CASE STUDIES מרתקים   שהציגו 4 מהמשתתפות, כל אחת בתורה: על דילמה שיווקית נקודתית בארגון/תחום/מותג שהיא מנהלת, בדרך הפעולה התכנית והדיגיטלית שנבחרה בשיתוף און לייף, ועל התוצאות והתובנות שאחרי:

מנהלת השיווק של הודיס, סתיו דוידוף, מלווה בתינוקת הקטנה שלה סיפרה איך שינתה את כיוון הספינה ולראשונה בחרה לנהל קמפיין פרו אקטיבי שמאמץ ומקבל את עצמך כמו שאת אחרי לידה - דרך מרוץ העגלות של און לייף; סמנכ"לית התקשורת של דואר ישראל, נוי קדם, סיפרה איך הופכים גוף מיושן עם עבר בעייתי למתקדם ומדליק דרך שימוש בקהל המטרה שלה: אושיות אינסטגרם שממנפות כשרון למוצרים, ומנהלות מהנייד עסקים מצליחים; שירה אדלר, מנהלת התוכן של מחלבת שטראוס סיפרה איך משווקים מוצר חדש לחלוטין לפלח שוק של מפחיתי חלב דווקא דרך מדף המעדנים החלביים ואיך יצרה בעזרת און לייף סיפור שלם שהתחיל במסך הטלוויזיה ונגמר בפיד של הצרכנית הפוטנציאלית בנייד.

בשורה התחתונה אפשר לסכם ולהגיד שכל מנהלת שהשתתפה בהצגת הקייסים או בדיון שהתפתח בעקבות כל הרצאה – יכולה לקחת את הטיפים המקצועיים (וגם האישיים) שנאמרו, לעולם שלה. בין אם זה החשיבות של לצקת תוכן משמעותי וראוי לכל תהליך שיווקי או אחר שאת עושה בארגון או בתחום שאת אחראית עליו, ובין לדעת בדיוק לאן את מכוונת, לאיזה קהל, לאיזו מטרה, ולדעת שתהליכים – לוקחים זמן, ואסור להוריד את הרגל מהדוושה.

צילום: יובל יוסף

  1. חלק שלישי: קצת לפתוח את הראש

אילת גינזצבורג, מרצה ומומחית לתקשורת בלתי מילולית, היתה הדובדבן שבקצפת. במשך שעה קיבלנו אינספור דוגמאות על איך שפת הגוף שלנו אחראית לכ-55 אחוזים מהאופן בו כולנו מתקשרים האחת עם השני ולהיפך. המלל, אגב, אחראי על 7 אחוזים בלבד.

שני טיפים עיקריים:

  • השימוש בידיים בצורה מושכלת, מקרבת ומחברת – תיתן לבן/בת השיח שלכם את התחושה שאתן נלהבות ומחזקות את המסר.
  • לעומת זאת, הדבר האחרון שאתן רוצות לעשות בפגישות או בדיונים, הוא את התנועה הידועה "נו נו נו" עם האצבע. לדברי גינצבורג, זו התנועה הכי מרגיזה והכי מרחיקה.

צילום: יובל יוסף

אחרי כל כך הרבה תוכן, היינו חייבות לצאת ולחקור את הריזורט לעומקו. רובנו שזוכרים את המלון המיתולוגי לא זיהו את הריזורט שנבנה מחדש בהשקעה של 80 מיליון ₪, בעזרתם של האדריכלים אילן פיבקו ורוני פדרמן. ברחבי הריזורט שולבו יצירות של מגוון אמנים, בין היתר רון ארד ויעקב דורצ׳ין, שיצירותיהם מוצגות בשטחים הציבוריים. כמו כן, ניתן למצוא אמנות של ריטה אלימה וצחי נבו בחדרים עצמם. ריזורט דן קיסריה הוא מלון שמצליח להתאים את עצמו לכל אוכלוסיה, אפילו לילדים, שיוכלו להתרוצץ ולבלות בין בתי העץ שלצד הבריכה וב-״דנילנד״, חלל משחקים מושקע באותו מפלס.

את היום המופלא הזה סיימנו בארוחת צהריים קולינרית מהטובות שחווינו. מהאירוע יצאו המנהלות והמארגנים מאושרים, שבעים ומופתעים. כי נדירות הפעמים בהן אנחנו בוחרים לשים את עצמנו במרכז, ותוך כדי לגלות עד כמה זה עוזר גם בחיים המקצועיים. עד השנה הבאה!