הקיץ הגיע (מאוד) מוקדם למחוזותינו, ואיתו גם טפטוף של תמונות פייסבוק מעוררות קנאה מחופי ישראל שטופי השמש. סביר להניח שאלו שעות העבודה שמונעות מכם להיות ממש ברגעים אלה בים, אבל אם נפלתם על הזמן הזה בחודש, כנראה שהקנאה שמתעוררת למראה בגד ים היא כפולה ומכופלת. אבל אל דאגה - הימים בהם מחזור יימנע מאיתנו ליהנות משחייה הם ספורים, וזאת בזכות בגד ים חדש שיכול בקלות לעורר מהפכה.

בגד הים שהולך לשנות את המשחק. צילום: אתר Pantyprop

חברת Pantyprop מתמחה בתחתונים מיוחדים לימי מחזור. אמנם, הם לא מצויידים בטכנולוגיית הספיגה החדישה שעוררה הדים לפני כמה חודשים ככזו שעשויה לחסל את כל שוק מוצרי ההיגיינה הנשיים. במקרה שלהם, הפד הסופג נכנס לתוך התחתונים עצמם, ששומרים עליו במקום ומגנים עליך מדליפות. לקראת הקיץ הקרוב, החברה פרסמה ליין חדש של בגדי ים שעובדים בדיוק באותה הצורה ומצליחים לשמור על לקוחותיהן מכל תקרית מביכה גם במים.

מה שאפילו יותר משמח הוא שהליין החדש הזה מוצע במחירים שהם יותר מהגיוניים – באתר שלהם תמצאו שני דגמי תחתונים, שחור ופרחוני, במחירים 34.95$ ו-36.95$ בהתאמה. כולל דמי משלוח לישראל זה יוצא כ-50$, ובסך הכל מדובר בקניה של 200 ?. אין בעד מה.

בקרוב הבאסה הזו כבר לא תטריד אותנו. צילום: Shutterstock

בניגוד לתחתונים הסופגים שמשתמשים בטכנולוגיה חדשה לגמרי, Pantyprop לא ממש המציאו כאן את הגלגל. גם התחבושות הרגילות שלנו אמורות להבטיח שלא יהיו דליפות אפילו בסביבה מימית – הן אמורות לספוג נוזלים. אך הן יכולות בקלות רבה לזוז ולאבד אחיזה במים, במקרה קיצוני אף ליפול ולהותיר אותנו לא מוגנות, והבעיה האסתטית שנוצרת היא קריטית לא פחות - אף אחת לא היתה רוצה שייראו את כנפי התחבושת מבצבצות. ולכל אלו בגדי הים החדשים נותנים מענה נח ובטוח. איך לא חשבו על זה קודם? שאלה מצוינת.