כל הורה יודע שיד חופשית היא מצרך נדיר כשיש תינוק בחסותך. פעולות יומיומיות פשוטות הופכות למורכבות בהרבה עם תינוק בידיים – אפילו הקלדה זריזה או שיחת טלפון יכולות להסתבך ברגע. יש אמהות שמוצאות פתרונות ביתיים ויצירתיים שיסייעו להן לכמה רגעים עם הפעוט וישחררו להם את הידיים, אבל קלואי רוברטס לקחה את הרעיון שלה כמה צעדים קדימה והפכה אותו למוצר מבריק של ממש. תכירו את ה"לאפ-בייבי".

עוד באון לייף:

לאפ בייבי מנשא חגורת בטן

צילום: אתר לאפ-בייבי

הלאפ-בייבי מתלבש על הבטן כמו חגורה, ומאפשר לאמהות להושיב את התינוק בחיקן מבלי להגביל את ידיהן. גם התינוקות מוגבלים פחות במנשא הזה, שעוטף את הבטן שלהם ומותיר את ידיהם חופשיות. הוא פחות מסורבל מהמנשאים הרגילים, קל יותר ללבוש אותו, ובאופן טבעי הוא גם פחות מחמם וגורם להזעה של האם – יתרון מנצח בקיץ הישראלי. ובמחיר שפוי לחלוטין של 24.99 ליש"ט, ובתרגום לשקלים- תוכלו לרכוש אותו בעלות של כ-200 שקל כולל משלוח.

הדבר שאולי הכי משכנע בלאפ בייבי הוא סיפור התהוותו של המוצר, שנולד מרעיון פשוט ופרקטי של אמא מרובת משימות שלא הסתפקה בלפתור את הבעיה האישית שלה, והפכה את אותו רעיון לפיתרון עבור אמהות בכל העולם שעל הדרך יכניס כמה לירות לחשבון הבנק.

מנשא חגורת בטן לאפ בייבי

צילום: אתר לאפ-בייבי

"עמדתי מול שולחן המטבח שלי, עטפתי מתנה ונזדקקתי לשתי הידיים", היזמית והאמא בת ה-42 קלואי רוברטס מספרת. "התינוקת שלי השתוללה בנדנדה שלה ורציתי להרגיע אותה. בעבר ניסיתי עריסות ומנשאים אחרים אבל לעיתים קרובות הם התחממו, היו מסורבלים, מגבילים ולא נוחים, במיוחד בישיבה", היא אומרת. ואז נדלקה אצלה הנורה. את האבטיפוס ללאפ-בייבי היא יצרה בבית מסווטשירט ישן וערכת תפירה. "במהרה אימצתי את הפיתרון הזה לחיי היומיומיים – כשהסתובבתי עם חברות, כשעבדתי ואפילו כשטסתי ליוון. זה הפך פעולות שגרתיות לפרקטיות יותר עבורי ומהנות עבור הבת שלי".

המוצר יצא לשוק רק ביום ראשון האחרון, כאשר היזמית עדיין בתהליכי מימון נרחבים יותר של החברה החדשה שלה. הוא מיועד לתינוקות בני שלוש ומעלה, ולאמהות מולטי-טסקריות שיעריכו כל צורה של הושטת יד לעזרה – בעיקר אם מדובר בשחרור אחת מהידיים העסוקות שלהן. ותודה למוח המבריק והיעיל של האם שהגתה את הרעיון.