גולברי

קצת קשה לדבר על 'קולקציות' ככל שזה נוגע לגולברי, משום שנדמה שתמיד הבגדים שלה נראים פחות או יותר אותו דבר (למעט שרוולים ארוכים בחורף וקצרים יותר בקיץ). זה, כמובן, לא חייב להיאמר במתקפה אלא אפילו כזכות, בעיקר כשהקהל שלה הוא נשים מבוגרות יותר, שכבר יודעות מה מתאים להן ומה לא, והן לא מחפשות לרדוף אחרי אופנות מתחלפות. לעומת זאת, מי שבכל זאת מחפשת רענון מלחתחה מדי פעם, יכולה להתאכזב.

פריט שכן: שמלה באורך הברך בשחור ולבן עם פרחים אדומים.

מחיר: 400 שקל

האורך של השמלה מאוד נכון, גם על פי מה שהולך עכשיו בעולם וגם בהתאם לקהל היעד של הרשת. הגוונים לא מדכאים מצד אחד, אבל לא גורמים לאפילפסיה מצד שני, והמפתח הסגור יחסית מחמיא מבלי לחנוק.

פריט שלא: מעיל דמוי עור חום.

מחיר: 500 שקל

דווקא הגזרה של המעיל מחמיאה גם למי שלא מתעוררת איילת זורר, אבל הבד המבריק והפלסטיקי והגוון האדמתי הופכים אותו זול למראה. לוותר.

אריסטו שמאט

משהו טוב עובר על אריסטו שמאט. וכשאנחנו אומרות "משהו טוב" הכוונה היא לאו דווקא לבגדים שנושאים עימם בשורה חדשנית. אז מה בכל זאת התחדש ברשת הוותיקה? גם לנו קשה לשים את האצבע, אבל יותר ויותר נשים מדווחות לנו שדווקא שם הן מוצאות בגדים העונים לטעמן והולמים את מבנה גופן, את גילן ואת האישיות שלהן. כנראה שזו תוצאה של אדפטציות לטרנדים החמים, בצורה העונה על צרכיהן של נשים מבוגרות יותר.

פריט שכן: שמלת ג'ינס.

מחיר: 400 שקל

ג'ינס הוא אחד הבדים השולטים בעונה הזו, וכמובן שככל שהוא לא נשאר רק בגבולות המכסניים – כך יותר משובח. במיוחד אפשר למצוא את הג'ינס בשמלות בגזרות קלאסיות, וגם באריסטו מספקים את הגרסה שלהם, שמצד אחד לא "כבדה" כמו ששמלות ג'ינס נוטות להיות, ומצד שני מתאימה למי שכבר השלימה עם העובדה שהיא כבר לא בת 16.

פריט שלא: גלביה שחורה עם רקמה אתנית.

מחיר: 480 שקל

כבר בקיץ שעבר קיבלנו אוברדוז של גלביות, הקיץ הזה כבר ממש לא יכולנו לסבול אותן ועכשיו, בחורף, אנחנו על סף הקאה תמידית. הגיע הזמן לעבור הלאה, יש עוד דגמים של שמלות נוחות שאפשר לעשות. מה גם שחורף זו ממש לא עונה לשמלה משחוררת ורפויה.

דורין פרנקפורט

כחלק מיום ההולדת 30 למותג, השיקה המעצבת דורין פרנקפורט קולקצית חורף נשית ונעימה במיוחד, שכרגיל אוחזת בהשפעות אורבניות, אבל גם עם נגיעות כפריות רומנטיות. כמעט כל הדגמים הדיפו לנו ניחוח של אח ושוקו חם, אילו רק היה לנו אח ואת חילוף החומרים המאפשר שתיית שוקו חם על בסיס יומי.

פריט שכן: ז'קט לבן.

מחיר: 850 שקל

ז'קט מהמם, בעל כתפיים מוגבהות וגב ארוך יותר. מסוג הפריטים הנדירים שמצליחים גם להיות יוצאי דופן וגם מתאימים להכל. ואף מילה או השוואה לשמלת החתונה של נינט.

פריט שלא: מכנסיים משובצים.

מחיר (מכנסיים): 480 שקל

טרנד הפיג'מה תמיד נחשב בעינינו מיותר, אלא אם כן יש לך רגלי טיילור סוויפט. המכנסיים המשובצים של דורין גם מגיעים עד לקרסול, כך שאפילו עבור הארוכות והרזות הן לא מחמיאות. ואם על הפרזנטורית יאנה גור הן לא נראות טוב, מה יגידו כל העזובות?

קולקציית הקפסולה של עברי לידר לקסטרו

"הקולקציה הזו היא קולקציה שעוסקת בפיזיות ובתנועה, מצד אחד מההשפעה של הספורט על החיים שלנו: לקחנו השראה מבגדי האימון ותרגמנו אותה לבגדי היום יום ואפילו לתוך הבגדים המחויטים של הערב, ומצד שני מהמקום המקצועי, לדוגמא, מהם הבגדים שנוח לנו לטוס איתם, להסתובב איתם בעבודה", זה מה שאמר עברי לידר על הקולקציה החדשה שלו, והשנייה במספר, לרשת קסטרו. אגב, הציטוט הזה היה יכול בקלות לבוא גם מאלכסנדר וונג בהקשר לקולקציית הקפסולה שלו עבור H&M.

פריט שכן: סווטשירט ירוק מנטה

מחיר: 300 שקל

שילוב מוצלח בין צבע מרענן, בד צלילה ולוק חורפי. מתאים לגברים שיודעים מה הם אוהבים אבל גם לא פוחדים לגוון. בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.

פריט שלא: ז'קט ניילון.

מחיר: 300 שקל

באחד מהסטטוסים שיותר הצחיקו אותנו לאחרונה, שאלו למה יש מודעות של עברי לידר בכיסוי אייפוד. הכוונה היתה, כמובן, לסווטשירט הזה, שמאז באמת נראה לנו כמו כיסוי לסלולרי. וממש כמו אותם כיסויים, הוא מתאים בעיקר לנערים מתלהבים שמנהלים בר מאולתר בבגאז' של המכונית.

אייס קיוב

כמצופה מהרשת שפונה בעיקר לצעירות, קולקציית החורף שלה מורכבת מבליל של טרנדים והשראות. הנקודה החיובית בכך היא האפשרות למצוא מבין כל המבחר לפחות פריט אחד שיעשה לך טוב בלב, גם אם את לא מקהל היעד המובהק של אייס קיוב.

פריט שכן: ז'קט אדמירל.

מחיר: 500 שקל

האלמנטים הצבאיים שולטים חזק בנישת המעילים של החורף הקרוב, ובאייס קיוב מספקים כמה דוגמאות מוצלחות לכך. את הז'קט הזה אהבנו במיוחד גם בגלל צבע היין העמוק שלו, שהולך לככב החורף (כמו כמעט בכל חורף) וגם מעניק לצבאיות אפיל יותר נשי וסקסי.

פריט שלא: ז'קט וחצאית דמויי זמש.

מחיר: 400 שקל

מבין שלל ההשראות של אייס קיוב העונה, הזכירה הרשת גם את המערב הפרוע וגם את שנות ה-90. שני הדברים האלו מתחברים באאוטפיט הזה, והתוצאה לא מוצלחת, לא מחמיאה ומאוד מיושנת - בדיוק כפי שהיא נשמעת.

לורד קיטש

לורד קיטש תמיד ממשיכים בקו שלהם, מבלי להסתכל ימינה או שמאלה. עונה אחרי עונה הם מספקים פריטי בייסיק קלאסיים ונוחים, עם מעט השפעות אתניות והמון ישראליות. היו שנים שבהן המגמה הזו לא ממש הוכיחה את עצמה, ואילו בעונות האחרונות נראה שהם דווקא על עלו על המסלול הנכון.

פריט שכן: שמלה בשילוב רקמה.

מחיר: 250 שקל

שמלה בהחלט חמודה, עם אורך נכון וגזרה מחמיאה גם למידות גוף "אמתיות". מסוג הפריטים שעם אקססוריז וסטייל נכונים יכולים להתאים לנשים בגילאי 20-60.

פריט שלא: חולצה עם הדפס כחול.

מחיר: 190 שקל

אחת החולצות הפחות יפות שיצא לנו לראות לאחרונה: הדפס מקושקש, גזרה מיושנת וריצ'רץ' מיותר לכל האורך. למה?

רונן חן

גם המעצב רונן חן לא מהממהרים לרדוף אחרי טרנדים, ומכיוון שאנחנו לא מהממרות – זה בדרך כלל פועל לזכותו. הבעיה היחידה היא הנטייה שלו לחזור לפעמים על אותו השטאנץ. לזכותו יאמר שיש לו מספר מעריצות שהולך וגדל, ככה שנראה שלפחות מבחינתן, השטאנץ עובד.

פריט שכן: שמלה סגולה.

מחיר: 600 שקל

אנחנו די מכורות לסגול, ולא צריך לעשות הרבה כדי לגרום לנו לקנות בגד בצבע הזה. למזלנו, הפעם מדובר גם בבגד יפה, שמלה יותר נכון, שכיאה ליכולות של רונן חן מצליחה להיות נשית, מחמיאה ועל זמנית.

פריט שלא: חולצה עם הדפס שחור-חום.

אפילו על יעל גולדמן המהממת החולצה הזו לא מצליחה להראות טוב, בגלל ההדפס הזקן והגזרה מטשטשת.

גאפ

כפי שכבר אמרנו קודם, הג'ינס הוא אחד מהבדים היותר מבוקשים העונה, מה שאומר שזוהי שעתה היפה של גאפ. עם זאת, כידוע, הרשת מייצרת לא רק ג'ינסים ונגזרותיהם, אלא גם שלל פריטי קז'ואל נוחים ונינוחים.

פריט שכן: שמלה משובצת.

מחיר: 300 שקל

מאוד חורפית, מאוד כיפית, מאוד נוחה, מאוד מתאימה למגפיים החדשות שלנו.

פריט שלא: סווטשירט פרחוני.

מחיר: 180 שקל

דווקא הסווטשירטים מככבים העונה, וגם לזה של גאפ יש פוטנציאל אדיר. למעשה, הבעיה היחידה איתו זה שאחרי גיל 25 אין שום סיכוי שיתפסו אותנו עם הלוגו של הרשת בכתב כל כך גדול.

זארה

גם אחרי ש-H&M  השתלטו לנו על החיים יחד עם שלל רשתות זולות וקניות אונליין מסין, בזארה מצליחים להישאר איתנים. המחירים כבר פחות זולים כמו פעם, אבל מצד שני האיכות השתפרה (או שאולי זה אנחנו שהתרגלנו לאיכות ירודה יותר?).

פריט שכן: שכמייה בניחוח ספרדי

אחד הפריטים היותר יפים שראינו העונה. אמנם הוא לא מחמם במיוחד, אבל הוא בהחלט יכניס עניין בכל הופעה.

מחיר: 429 שקל

פריט שלא: מעיל דמוי פרווה מנומר.

מחיר: 580 שקל

אנחנו מאוד בעד פרוות מלאכותיות, אבל ממש לא כאלו שמזכירות לנו את הדובי חומי שהיה לנו בגן. יחד עם הגזרה הישרה, מקבלים מעיל מאוד לא מחמיא שירחיב גם את אחרונת הרזונות.