בעוד מספר שבועות תתחיל עונת ה-VIP של ה"אח הגדול", והליהוקים עדיין בעיצומם. חרושת השמועות על רשימת הדיירים בשיאה, ובין שלל הדמויות הצבעוניות ששמן נזרק לאוויר כמתמודדים פוטנציאליים הייתה אחת שבלטה יותר מכולם, ג'קי אזולאי. מי שנחשפנו אליה לראשונה ב"מאסטר שף", והפכה לנגד עינינו מפליטת ריאליטי לאושיה קולינרית מכובדת, הספיקה בינתיים לבטל את השמועות בעצמה ולאכזב את המשתתפים האחרים שככל הנראה קיוו להתענג על הבישולים שלה. "הייתי מוכנה להשתתף באח הגדול. למה לא?" אמרה אזולאי בראיון שנערך איתה לאחרונה, "אני לא מפחדת מחשיפה, וכל מיני עימותים וריבים - אני דווקא אוהבת את זה. אני אוהבת להיות בדיונים, לעמוד על הדעות שלי, להתווכח עם מישהו שהוא לא בדעה שלי". נכון לכתיבת שורות אלה, אזולאי בחוץ. אבל ימים יגידו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תתכוננו למשהו טעים ... פרויקט חדש בקרוב. מתרגשת.. ידי הזהב של @beilly_yampel ❤️❤️

A post shared by גקי אזולאי (@jekiazulay) on

בחודש אוגוסט האחרון חגגה כוכבת "מאסטר שף" יום הולדת 35 ואת פתיחת המסעדה החדשה הנושאת את שמה - "ג'קי". זה לקח לה קצת יותר משש שנים אחרי הזכייה במקום השלישי בעונה השלישית של התכנית המפורסמת, להגשים את חלומה הגדול ולפתוח מקום משלה. אם תשאלו את אזולאי, התכנון היה לפתוח עסק עצמאי על שמה מיד בתום התכנית בדיוק כמו חבריה. מקום בבית שמש כבר היה, אפילו גם שם - "טרומפטה". זה היה הקיו עבורה לעזוב את העבודה הקודמת והמשעממת בסוכנות להשכרת רכב ולצאת לדרך חדשה, אלא שאז קרו כל מיני דברים שעיכבו את הפתיחה, ענייני בירוקרטיה ומחסור בכסף, ולג'קי נותר רק להמתין בסבלנות עד שתורה יגיע.

במקום לבכות, אזולאי עשתה הכל כדי להישאר בתודעה הציבורית. על אף שלא זכתה במקום הראשון, היא היתה חביבת הקהל והיא מינפה את החביבות הזו לקריירה לא רעה בכלל. היא קוראת לזה "אפקט שירי מימון", ולטענתה זוכרים אותה כי היא אותנטית ולא יודעת לזייף, וזה סוד הקסם. "יש המון אנשים שיודעים לבשל, אני חושבת שלקחו אותי לתכנית כי יש בי משהו מעבר", גם על כישורי הבישול שלה ב"מאסטר שף" ועל מנת הדגים המרוקאים שהכניסה אותה לתכנית, היה לה מה לומר: "אני מבשלת, אבל כשהיו עושים לנו תדריך בבוקר על סוגי הדגים, אני לא ממש ידעתי מה זה מה. מבחינתי הכל היה נראה אותו דבר".

בעלה של ג'קי, ישראל, היה מאז ומתמיד "הסייד קיק" בעולם התוכן שלה. זה התחיל ב"ישראל עושה כלים", "ישראל תביא" "ישראל תיקח", ונגמר בהשתתפות משותפת של השניים בתכנית "זוג מנצח". בני הזוג, הפכו ל"מאמים הלאומיים", זכו במקום הראשון וגרפו חצי מיליון שקל, על אף הביקורת שהופנתה מצד הגולשים כלפי אזולאי ביחסה לבעלה. למרות טוקבקים בסגנון "את מתעללת בו", השניים הוכיחו שיש ביניהם לא רק אהבה עצומה, אלא כזו שאפשר רק לקנא בה. "כשישראל ואני התחתנו. אפילו לא היו לנו מזרונים", סיפרה אזולאי בראיון לסמדר שיר. "היו ימים שלא יצאנו מהבית בגלל שלא היה לנו מאה שקל לדלק במכונית. עבדנו בשש עבודות, חילקנו עיתונים בשלוש לפנות בוקר עם תינוק בעגלה, וניקינו בית ספר עם תינוק עטוף בשש שמיכות, ואפילו לא עבר לי בראש לשבת בבית ולקבל קצבה. תמיד העדפנו לעבוד ולחיות בכבוד". בשנת 2015 התחתנו השניים בשנית בטקס מתוקשר כדי לציין עשור לנישואיהם והצליחו להוציא לכל הביצה ונספחיה את העיניים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️❤️❤️ #טובאב

A post shared by גקי אזולאי (@jekiazulay) on

 

הבחורה התמימה וחסרת הביטחון מהאודישנים של "מאסטר שף" הפכה לאשת קריירה ממולחת. אחרי קמפיינים לפעמית סטור ולרמי לוי, מאות מתכונים ברשת, תכניות בוקר וארוחות קונספט מיוחדות בניצוחה, היא לקחה צעד קדימה ועשתה מתיחת פנים מול המצלמות. זה קרה בתכנית הריאליטי "חלומות מפלסטיק", אליה הביאה גם את אמה מרים. כתנאי להשתתפות היא עברה ניתוח פלסטי מול עם ישראל. "אני משתדלת להשתמש במה שקיבלתי כדי לעזור למשפחה", אמרה כששאלו אותה מדוע החליטה לומר 'כן' לתכנית חושפנית שכזו.

אם היו אז אי אלו רמזים לקארדשיאנ'ס, הן רקמו עור וגידים והתפתחו לתכנית ריאליטי מוצלחת בשם "האחות ג'קי" בה השתתפו גם 7 אחיותיה יחד עם האם מרים, (ג'קי היא השנייה מבין 14 אחים ואחיות. 10 מהם עדיין גרים בדירה של אמא מרים ברמת בית שמש). הריאליטי הפך לסדרת קאלט והכניס את אזולאי לכל בית בישראל. למרות שבתכנית אזולאי הפכה להיות הכוכבת של המשפחה שכולם מקשיבים לה, כשהייתה ילדה היא תמיד הרגישה שהאחים שלה משוחררים ממטלות הבית ורק היא זו שצריכה לעזור. מה שהפריע לה בתור ילדה הפך אצלה ליתרון: "היום אני שמחה שגדלתי ככה. בכלל, אני מעריצה את אמא שלי. ללדת 14 ילדים ולגדל אותם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We r family, I got all my sisters with me..!! ?‍?‍?‍? @simchael @peerya_24 @mirsim1234

A post shared by גקי אזולאי (@jekiazulay) on

לפני שנתיים בחרנו בג'קי כאן באון לייף כאחת הנשים פורצות הדרך ומעוררות השראה ללוח שנה אלטרנטיבי. על בחירתה כאישה פורצת דרך היא אמרה: "אני גאה בעצמי. זה כבוד. מבחינתי אני בחורה מהמגזר הדתי שהעזה לצאת לטלוויזיה. אני חושבת שעשיתי את זה בדרך מאוד יפה ומכובדת. אני דואגת להראות שהמגזר הוא לא כזה שחור וחנוק. אפשר גם וגם, כל עוד מכבדים את הדרך".

ג'קי, ישראל וארבעת ילדיהם (אלינוי הקטנה בת חצי שנה) מתגוררים היום בראש העין אחרי שעזבו את היישוב החרדי אלעד. המסעדה, או ליתר דיוק המזנון הביתי של אזולאי, שפועל בחצי השנה האחרונה בשוק צפון בתל אביב, הוא ללא ספק הגשמת חלום. בזמן פתיחת המסעדה היא היתה בהריון מתקדם ועם שלושה ילדים בבית והרבה עומס על הראש ועל הגב, גם ההפלה שעברה לפני הלידה האחרונה ריחפה מעל כחשש מה: "הייתה לי בת בבטן והייתי מאושרת, עד שבשבוע ה־18 הרופא בדק ואמר לי: 'אין דופק'". למרות האובדן הנוראי, היא הייתה נחושה להגשים את חלומה ולא לדחות אותו יותר. "כששאלו אותי מי יבשל אחרי שאלד, עניתי שללדת לוקח רק כמה שעות". היא מודעת שעסקי המסעדנות בארץ לא קלים אבל החליטה לקחת את הסיכון ולקפוץ למים. היעדרות מהעסק לכמה שבועות עלולה לפגוע בתזרימים לכן ההנחה היא שאזולאי לא תמהר לשמוט מידיה את מה שעמלה כל כך קשה להשיג, ולו כדי לבשל במטבחים של נווה אילן.