למרות שעברו כבר כמעט יומיים מאז טקס האוסקר ה-91, העולם עדיין לא נרגע מהדואט של בראדלי קופר וליידי גאגא. מעבר לכך שהביצוע המרגש של "Shallow", היה הדבר הכי מעניין שלטקס הפרסים היה להציע השנה, כולם מתעסקים במבטים המאוהבים שהחליפו קופר וגאגא במהלך השיר, בכימיה המחשמלת שהייתה ביניהם ובעיקר בעובדה שבקהל, בשורה הראשונה ליתר דיוק, ישבה וצפתה במחזה בת הזוג של קופר ואם בתו, הדוגמנית אירינה שיק.

 

כמעט כל מי שצפה בסרט המרגש קיווה בעומק ליבו שסיפור האהבה הגדול שניצת על המסך ימשיך גם מחוצה לו, ושג'קסון ואלי יתאחדו. השמועות לגבי הרומן התחילו כבר מאז יציאת הסרט לאקרנים ומסע הקידום שלו. המחמאות שהרעיפה גאגא על קופר בכל ריאיון שנתנה, וביטול האירוסים שלה ושל בן זוגה, צייד הכשרונות כריסטיאן קרינו, לפני מספר שבועות, גרמו לעולם לחשוד שהזמרת פיתחה רגשות לשחקן בן ה-44. הדואט המשתפך באוסקר חתם את הגולל, וסגר את הפינה מבחינת המעריצים – השניים מאוהבים.

נכון לעכשיו, גאגא וקופר לא טרחו להכחיש. לא ברור אם השניים נהנים מהעיסוק הגובר בהם ומשחקים עם כולנו או שהם באמת לא היו מסוגלים להסתיר על הבמה באוסקר את הכימיה ביניהם - כך או כך, משהו קורה שם. ולמרות שהמעריצים, כאמור, מייחלים לאיחוד, לא כולם מפרגנים לצמד. מל בי, לנצח סקרי ספייס בשבילכם, שלחה מסר חד לליידי והזכירה לזמרת את הקוד הנשי הבלתי כתוב: לא מפלרטטים עם גברים של אחרות. כוכבת להקת הבנות המיתולוגית נדרשה לסוגיה בתוכנית הבוקר "Good Morning Britain". הזמרת שוחחה עם מנחה התוכנית פירס מורגן על הנגיעות והמבטים שבראדלי וגאגא החליפו על הבמה באוסקר והודתה שזה גרם לנוע בחוסר נוחות בכיסא שלה, בעיקר "בגלל החברה של בראדלי שישבה בקהל". מל בי לא הסתירה את דעתה על גאגא: "זה היה נראה כאילו הם מאוהבים, נכון?", שאל מורגן, והזמרת השיבה:" זה בדיוק העניין, זה באמת היה נראה ככה והצית ים של שמועות. הייתי רוצה לחשוב שזה חלק מההופעה בגלל שיש קוד בלתי כתוב בין נשים שאסור להפר, אני ממש מקווה שהכל שם על רקע מקצועי". אאוץ'.

 

במקביל לסרטון של גאגא וקופר, ששותף כבר מאות פעמים ברשתות החברתיות, מסתובב סרטון בו נראית אירינה שיק דווקא מריעה לשניים אחרי ביצוע הדואט ואפילו בין הראשונות בקהל שקמה למחוא להם כפיים. יכול להיות שבן זוגה של שיק הכין אותה מראש לרגע הזה, או שהיא בטוחה בעצמה עד כדי כך שהיא לא נותנת לשמועות לחדור. כך או כך, התגובה של שיק הוכיחה מי היא הליידי האמיתית בכל הסיפור הזה.

.