אתרי הידיעות בכל העולם התמלאו בימים האחרונים בידיעות לגבי הסכסוך המלכותי של צמד הדוכסיות קייט מידלטון ומייגן מרקל. על פי הצהובונים, לא הכל ורוד בממלכת בקינגהאם ושתי הדיוות לא מסתדרות. מאז כניסתה של מייגן למשפחה השתיים הלכו על ביצים אחת ליד השנייה, בגלל חילוקי דעות כאלו ואחרים. ועכשיו, כששני הזוגות – קייט וויליאם, ומייגן והארי -  נאלצו "להצטופף" ולגור יחד בארמון קנזינגטון, הכל התפוצץ. על פי השמועות (שאנחנו מסרבים בכל תוקף להאמין להן), מייגן התגלתה כדיווה רצינית שמתזזת את עובדי הארמון, וברוב חוצפתה היא הרשתה לעצמה לתזז גם את אנשי הצוות של קייט. ומכאן הכל הידרדר. על פי הפרסומים השתיים התעמתו, ובעקבות האווירה הקשה מייגן והנסיך הארי החליטו לעזוב את הארמון ולהעתיק את מקום מגוריהם. "שתי הנשים לא מסתדרות עד כדי כך שהן לא יכולות להיות ביחד", נמסר מגורם אנונימי בארמון בקינגהאם, והממלכה התפצלה לשניים – מחנה קייט ומחנה מייגן.

מייגן מרקל והנסיך הארי. צילום: shutterstock

מייגן מרקל והנסיך הארי. צילום: shutterstock

כנראה שהמלכה אליזבת' התחלחלה לחלוטין מהבושות ששתי המחותנות שלה גרמו והזעיקה את יועצי התקשורת שלה לנסות ולהציל את המצב, כי בעיתוי כמעט מושלם, התפרסם היום הריאיון הראשון של קרול מידלטון, אמה של קייט – והוא מתוק במיוחד. ברוח תקופת החגים, אמה של הדוכסית דילגה מעל הסכסוך המתוקשר באלגנטיות וסיפרה כיצד היא מבלה עם הנכדים המלכותיים, תיארה את הילדות של קיייט ופיפה ואפילו קיבלה סמס חמוד מהבת שלה במהלך הריאיון.

איך לגדל נסיכה?

קרול שהתראיינה לאתר הטלגרף, נפתחה וסיפרה על החיים שהשתנו מאז שבתה התחתנה עם הנסיך וויליאם והפכה לנסיכה. היא תיארה את עצמה כאישה שמעריכה דיסקרטיות ופרטיות, וסיפרה שמאז שהמשפחה שלה הפכה למפורסמת, היא למדה על בשרה שעדיף לא לחשוף יותר מידי: "במשך השנים למדתי שעדיף לא להגיד כלום, וזה הוכח כנכון", אמרה בנושא.

משפחת המלוכה | קייט מידלטון. צילום: shutterstock

משפחת המלוכה. צילום: shutterstock

קייט אומנם לא נולדה נסיכה, אבל היא באה מבית מבוסס. למשפחת מידלטון נכסים רבים וחברה מצליחה לאביזרי מסיבות בשם "פארטי פיסס". קרול סיפרה שהיא גרמה לילדים שלה להיות מעורבים בעסק המשפחתי כבר מגיל צעיר – קייט דגמנה לשער של אחד הקטלוגים והצטלמה נושפת על נרות, ופיפה הייתה אחראית על הבלוג הקבוע שהתפרסם באתר האינטרנט של החברה. "אני עדיין מעריכה את הדעות והרעיונות שלהן", סיפרה האמא הגאה בהתלהבות. ובאותו הקשר - בהתחשב שהיא הקימה עסק שמוכר אביזרי מסיבות, הפרט הבא שהיא חשפה על עצמה לא אמור להיות מפתיע: "אני באמת אוהבת מסיבה טובה, אני בהחלט סוג של חיית לילה, ואני אוהבת לבלות", אמרה. עכשיו ברור איך קייט הפכה להיות בליינית בעצמה. מידלטון דיברה כמובן גם על אופנה ובגדים וחשפה שכמו כולם, היא אוהבת סיילים טובים. לטענתה גם שתי בנותיה מעדיפות מציאות על פני בתי אופנה נחשבים.

קייט מידלטון  וקרול מידלטון. צילום: shutterstock

קייט וקרול מידלטון. צילום: shutterstock

אנחנו לא רוצים לעשות לכם מצפון, אבל אפילו הנסיכה קייט מוצאת זמן לשלוח לאמא שלה הודעה מידי פעם: בעוד אמא מידלטון סיפרה על היחסים הקרובים והאדוקים בין בני המשפחה, היא קיבלה סמס מרגש מבתה קייט, שאיחלה לה הצלחה בריאיון הראשון שלה והצליחה להמיס אותה. אכן מרגש, אבל אין ספק שהרגע המתוק ביותר בריאיון היה השיחה על הנכדים שלה - הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט, והנסיך לואי. קרול תיארה כיצד היא מבלה עם הנכדים בתקופת החגים וסיפרה שכשהם מגיעים לבקר, היא דואגת שיהיה בכל אחד מהחדרים שלהם עץ אשוח חגיגי שכל אחד מהם יוכל לקשט בעצמו. למרות שהיא מתמודדת מול צ'ארלס קמילה והמלכה אליזבת' על תפקיד הסבתא המגניבה – בעיננו היא ניצחה.