בקול תרועה ובליווי של בערך כל אתרי הרכילות בישראל, יהונתן מרגי ונועה קירל עזבו אתמול את הארץ וטסו לחופשה בתאילנד. בני הזוג החליטו לפנק את עצמם בטיול חלומי לחו"ל, אחרי שסיימו בשבוע שעבר 116 הופעות מפרכות בפסטיגל. אידיאלי ומושלם כביכול, אלא שמדובר בילדים בני 17 שעדיין לומדים בתיכון.

מאז תחילת הקריירה שלה נועה קירל הייתה שנויה במחלוקת. הבגדים הפרובוקטיביים שלבשה, שהבליטו קצת יותר מידי עבור ילדה בת 14, תנועות הריקוד הפתייניות שלא התאימו בשום אופן לילדה בגילה, החבר הצמוד ברק שמיר (שגם איתו היא כבר הספיקה לצאת לחופשה), והעובדה שמאחורי כל התדמית הבעייתית עומדים זוג הורים דוחפים. נכון, לכל נערה מתבגרת יש את השלב הזה שהיא מגלה את עצמה ומנסה בכוח כבר להיות אישה – אבל במקרה של נועה, השימוש הבוטה במיניות היה מדאיג ואפילו נראה מסוכן.

 

נועה קירל ויהונתן מרגי. צילום יח"צ: סיון פרג'

נועה קירל ויהונתן מרגי. צילום יח"צ: סיון פרג'

 

למרות הפרובוקציות המזדמנות, קירל תפסה את מקומה בעולם הבידור הישראלי, וכשהיא התחילה לכהן כשופטת בגוט טאלנט ישראל היה אפשר לראות שבסך הכל מדובר בילדה ולא בפאם פטאל פתיינית שלמדנו להכיר מהקליפים שלה. לאט לאט קירל ביססה את מעמדה והפכה להיות בת בית בסלון וביוטיוב של כולנו ואפילו למדנו לאהוב אותה. יכול להיות שבגלל זה התקשינו לעכל עוד יותר את הידיעה על החופשה עם החבר החדש.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אז הנה נגמרה לה עוד תקופה אינטנסיבית, קשה, כיפית מלאה ברגשות, בחוויות, באנשים מדהימים, בקהל מטורף, באהבה אינסופית ולמידה . למדתי על עצמי המון דברים . הכרתי אנשים חדשים שהפכו למשפחה ושעברו יחד איתי את הדבר המטורף הזה שנקרא פסטיגל . מסתכלת במבט אחורה על כל הדברים שיצא לי לעשות ולא הייתי מאמינה שבגיל 17 אגשים את אחד מהחלומות הכי גדולים ואהיה על הבמה הזאת , 116 הופעות , חזרות, סרט ותקופה של שבעה חודשים שהעניקה לי כל כך הרבה. תודה לצוות ההפקה, לקאסט המדהים, לאהוב שלי שהיה הגב שלי בתקופה הזאת ושזכינו לעבור יחד את הדבר הזה ולכם שהייתם בכל הופעה , אהבתם תמכתם בלעדיכם כלום לא היה קורה! פריסטייל פסטיגל - כבר מתגעגעת ❤

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

זה מטריד ומדאיג לראות שני ילדים בני 17 מסתובבים בעולם בלי השגחה ובלי אף אחד שיעצור אותם. מרגי ונועה הם לא כוכבי פסטיגל, הם בסופו של דבר שני בני נוער שהחליטו שהם לוקחים הפסקה מהלימודים, וטסים יחד בלי השגחה של אף מבוגר לפרוק עול בתאילנד. באיזה עולם זה הגיוני? כן, גם אנחנו שמענו שההורים של השניים דאגו להם לנהג שילווה אותם, וכן – אנחנו יודעים שלנועה יש משפחה בתאילנד שהם יבקרו, אבל זה עדיין לא מניח את הדעת. בסופו של דבר מדובר בנערים מאוהבים שטסו לבד לקצה השני של העולם, אין עליהם פיקוח צמוד והם יכולים לעשות מה שהם רוצים מתי שהם רוצים. ואף אחד מאיתנו לא טיפש, ברור לכולנו שאם הם ירצו יש להם גישה חופשית לאלכוהול, סמים, ועוד מגוון חטאים שונים ומשונים שתאילנד יכולה להציע.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I got my eyes on U ?

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_) on

העובדה שאתרי החדשות מוצפים בידיעות מפרגנות על החופשה של השניים היא מגוחכת ומרגיזה. קירל היא כוכבת, אין ספק אבל זה לא אומר שאתרי הידיעות צריכים להתייחס בסלחנות ואפילו להתלהב מהעובדה שהיא טסה לבד לחו"ל עם בן זוגה. הגיע הזמן לשים גבולות, גם אם הם לא טובים לרייטינג. ה"אייטם" הזה הוא לא טבעי והוא מסוכן לכולנו, והילדים שמעריצים את השניים עוד עלולים לחשוב שזה תקין לחיות בלי מישהו שיגיד סטופ. אני לא מצפה מקירל ומרגי לתפוס את עצמם כמובילי דעה ולא לטוס רק בגלל מה שהם מייצגים - הרי בכל זאת מדובר בילדים שבודקים גבולות. לא עליהם מוטלת האשמה על איבוד השפיות הזאת. האשמים היחידים במקרה הזה הם ההורים של השניים שמתייחסים אל צמד הזמרים כבוגרים אבל לדעתי עושים להם רק נזק, והאתרים שמציפים את הידיעה ו"מנרמלים" אותה בלי להעביר ביקורת כדי שיוכלו להרוויח גם הם על הגב של שני הילדים האלה. יותר מהכל "החופשה החלומית" של קירל ומרגי לתאילנד היא עצובה. כרגע הם מרגישים בלתי מנוצחים וחסרי גבולות, וזה בדיוק המקום בו כוכבים אחרים שהיו במעמדם הלכו לאיבוד. הלוואי וזה לא המקרה.