טקס פרסי הווידאו של MTV השנתי (ה-VMA) שהתקיים אתמול היה עמוס בכוכבים הכי גדולים של תעשיית המוזיקה העולמית, שלבשו את הבגדים הכי יפים שלהם, והגיעו ליהנות. מיסי אליוט, הראפרית קארדי בי, טיילור סוויפט, האחים ג'ונאס, אריאנה גרנדה, בילי אייליש, ואחרים זכו לכבוד וקיבלו פרסים על פועלם המוזיקלי, אבל כמו בכל שנה, זה לא היה יהדבר הכי מעניין בטקס.

בשונה מטקסי פרסים אחרים, ה-VMA הוא אירוע בו הכוכבים מרשים לעצמם להתפרע ולחגוג קצת יותר. על השטיח האדום, בקהל ואפילו על הבמה. אם אתם עדיין לא עושים את החיבור, זה האירוע בו קניה ווסט ניסה לחטוף מטיילור סוויפט פרס שקיבלה ולהעניק אותו לביונסה ב-2009. בניגוד לשנים קודמות, הפעם לא נרשמו בטקס תקריות בסדר גודל כזה, אבל עדיין היו אי אלו תקריות מביכות שיירשמו לדיראון עולם. כדי לא תרגישו שפספסתם, הרשנו לעצמנו לאסוף עבורכם את רשימת הרגעים הכי מביכים של הסלבס ששוב מוכיחים שהם עשויים מאותם חומרים כמונו:

ג'ון טרבולטה לא יודע מי זאת טיילור סוויפט

הכוכב הענק התבקש יחד עם קווין לטיפה להעניק את פרס קליפ השנה לזמרת טיילור סוויפט. אבל כמעט והעניק אותו בטעות לדראג קווין שחיקתה אותה. סוויפט שעדיין הייתה בדרכה לבמה לא הייתה מודעת לכך. היום כל העולם מדבר על זה.

קמילה קביו במסר בעייתי למעריצים

קמילה קביו ושון מנדז עלו לבמה כדי לקבל את הפרס על שיתוף הפעולה הטוב ביותר, על שירם Señorita. השניים ביצעו לפני כן את הדואט המצליח שלהם כשהם רוקדים צמוד ולא מותירים ספק (אם למישהו עדיין היה שהם בזוגיות). נראה שקביו חווה את אחת התקופות המאושרות בחייה, הקריירה שלה משגשגת, היא ומנדז מאוהבים וצמודים, וזה כנראה מה שגרם לזמרת לאבד קצת את הראש. קביו כנראה שתתה כוסית או שתיים וכשקיבלה את הפרס על הבמה יחד עם בן זוגה קראה למעריציה "תשתכרו". להזכירכם, מרבית המעריצים של הזוג הם עדיין לא בגיל המתאים לעשות את זה.

מיילי סיירוס מעבירה מסר לליאם המסוורת'

הפרידה מליאם המסוורת' והעיסוק הבלתי פוסק סביבה בשבועות האחרונים לא גרמו לסיירוס לקחת זמן לעצמה ולהסתגר כמו שרובנו לפעמים מעדיפים לעשות אחרי פרידה, אלא בדיוק להיפך. הזמרת הגיעה לטקס מצוידת בקעקוע חדש שמסביר מה היא באמת מרגישה בעקבות הגירושים. סיירוס קיעקעה על זרועה הימנית שורה מתוך שיר של הפיקסיז שאומרת (בתרגום חופשי): "הראש שלי אולי פחד אבל הלב שלי הרגיש חופשי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

ביבי רקסה הנרגשת לא שמה לב שמצלמים אותה

הזמרת הפרובוקטיבית עשתה את הסיבוב הרשמי על השטיח האדום וקלטה בזוויות העין את הראפר A$AP Ferg, היא ניגשה בהתלהבות לדבר איתו רק שהיא לא שמה לב שהוא בדיוק מתראיין בשידור חי לאחת מרשתות הטלוויזיה. הפרצוף שעשתה כשגילתה שמאות אלפי צופים היו עדים לרגע המביך לא יסולא מפז.

ועוד טיילור סוויפט

הזמרת שהופיעה לראשונה עם שירה החדש  "Lover" עשתה מדונה. היא אומנם לא זייפה בעצמה אבל הסאונד היה כל כך גרוע שבחלקים מסוימים שלו הוא גרם לאנשים לנוע בחוסר נוחות בכיסא.

מונולוג הפתיחה שהרגיז את הקהל

את הטקס הנוצץ זכה לפתוח סבסטיאן מניסקלקו, אחד הקומיקאים הגדולים בארצות הברית והלא מוכרים כמעט לחלוטין בארץ. הקומיקאי, שמתייחס בהופעותיו לגבריות המודרנית, שילב במונולוג הפתיחה שלו בדיחות שלא ממש הצחיקו את הקהל, ועשה צחוק מתרבות הטריגרים והמרחבים הבטוחים – מה שממש לא התקבל יפה.

 

מיסי אליוט זוכה בפרס מפעל חיים על שם מייקל ג'קסון

הזמרת התרגשה לקבל את הפרס ואמרה שלמרות שכבר זכתה במספר פרסים בחייה, זהו הכבוד הגדול ביותר שקיבלה. אין ספק שהגיע לה לזכות אבל על רקע העדויות שנחשפו בשנה האחרונה וחיזקו את הטענות שהזמר המנוח נהג לכאורה להתעלל מינית בילדים, אולי כדאי היה להימנע מלהעניק פרס על שמו.

 

טקס VMA של MTV  לשנת 2019 ישודר הערב, 27 באוגוסט ערוך ומתורגם בשעה 21:00 בערוץ MTV סדרות- 186 בהוט, ובערוץ MTV מיוזיק -  75 ביס ו-189 בהוט.