מאז שפרצה לתודעה, התהדרה פינק לא רק בתואר זמרת מוכשרת, אלא גם כאישה שלא מפחדת ללכת על פי מצפון ליבה ולשתף את הקהל במה שעובר עליה. לרוב היו אלו בעיות עם בן הזוג שלה, רוכב המרוצים קארי הארט, אבל בשנים האחרונות – לאחר שהיו על סף גירושים והתגוררו בנפרד לתקופה של 11 חודשים - נראה שהשניים הגיעו ליציבות ופינק עברה להתעסק באימהות שלה. כך, למשל, לפני כמה שנים היא פתחה במחאת אימהות לאחר שעברה שיימינג על משקלה, ובהמשך דאגה לספר כיצד גם היא, כמו מרבית האימהות בעולם, מג'נגלת בין הקריירה לילדים. אותו ג'ינגול באמת מתיש גרם לה גם לצאת לפני כמה ימים בהצהרה יוצאת דופן בקריירה שלה: החלטה לקחת שנת חופש שבמהלכה היא תתרכז במשפחה.

ביום רביעי הגיעה פינק לטקס פרסי מוזיקת קאנטרי, שהתקיים בנשוויל, כדי לבצע דואט עם כריס סטפלטון. במקום להכריז על הערב כ"דייט" רומנטי עם בעלה, פינק בחרה לצרף אליהם לאירוע גם את שני ילדיהם –ווילו בת ה-8 וג'יימסון בן השנתיים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#cmaawards2019 what a fun way to end an era #grateful

A post shared by P!NK (@pink) on

כתבת Entertainment Tonight, שעצרה את המשפחה השמחה לראיון קצר על השטיח האדום, הזכירה לפינק ולבעלה שיום הנישואים ה-14 שלהם מתקרב בצעדי ענק. השניים לא נראו נרגשים במיוחד וגם הודו שאין להם תוכניות מיוחדות: "פעם היינו עושים מזה עניין גדול. היום אנחנו מרגישים ברי מזל רק בגלל שאנחנו ביחד", שיתפה.

אחר כך סיפרה פינק, שהוציאה השנה את אלבום האולפן השמיני שלה וגם יצאה לסיבוב הופעות ברחבי העולם, שהשנה היא הולכת להוריד את הרגל מהגז. "סיימנו עכשיו שנתיים וחצי של (הופעות) ו-ווילו חזרה עכשיו לבית הספר וג'ימסון הולך להתחיל טרום-טרום חובה. זו הולכת להיות שנת המשפחה. וגם אצל קארי קורים הרבה דברים. הוא מאוד תומך והוא הלך אחרי מסביב לעולם ועכשיו זה הזמן שלו".

כצפוי הרבה הרימו גבה על ההחלטה של פינק לקחת הפסקה, אחרי הכל מדובר בזמרת ויוצרת שלא הפסיקה לשגר להיטים מאז שהתפרסמה. אבל כרגיל פינק עושה את מה שנכון עבורה, מבלי צורך להתנצל. אחרי שנתיים וחצי אינטנסיביות של עבודה, שהתחילה ממש בסמוך ללידת בנה השני, נראה שמלאכת הג'ינגול עייפה גם אותה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Family Portrait 😂 #toofunnynottoshare #mylife #worthit #familyband

A post shared by P!NK (@pink) on

מסתבר שכמו רבות מאיתנו, גם פינק לפעמים מרגישה צורך "לעשות לביתה". זה כבר מזמן לא בושה לרצות להיות אמא במשרה מלאה, בין אם לזמן קצוב ובין אם לתמיד – כל אישה יכולה וצריכה להיות מה שהיא רוצה. ההבדל הגדול הוא, כמובן, שפינק יכולה להרשות לעצמה כלכלית, ולכן היא לא צריכה לפחד שיחליפו אותה בעובדת צעירה יותר שאין לה מגבלות או גננת שמסתכלת על השעון בכל פעם שהיא מגיעה לאסוף את בנה. היא לא צריכה לפחד שהיא לא תצליח להוכיח שהיא עובדת מספיק מסורה גם כאמא, והיא לא צריכה לעשות שמיניות באוויר כדי למצוא מי יהיה עם הבן שלה במקרה והוא יישאר בבית חולה.

לפינק יש פריבילגיה לומר שהג'ינגול מתיש, ושהיא רוצה לתת לשאר החלקים שבה הזדמנות לצאת ולפרוח. ולנו, האימהות שהיו רוצות לפרוש לרגע מהמרוץ ולהתחפר לרגע בבית עם הילדים, נותר רק לקנא.