לא צריך להיות ג'יי זי על מנת לדעת שביונסה מאוד עסוקה בימים אלו. בין קידום הדיסק החדש שלה לבין גידול הבת, לא נראה שנשאר לה יותר מדי זמן בלו"ז הצפוף, לכן אפשר להבין שאם היא בוחרת לתרום את פניה היפות ותהילתה הזוהרת, כנראה שמדובר במטרה טובה. מאוד טובה.

banbossy.com הוא הקמפיין שהצליח לגייס לשירותיו את מלכת ההיפ-הופ, ויחד איתה גם את ג'ניפר גארנר, ג'יין לינץ' (מהסדרה "גלי"), קונדוליסה רייס, מעצבת האופנה דיאנה פון פירסטנברג ועוד. מי שעומדת מאחורי הגיוס המרשים הזה (וגם משתתפת בקמפיין) היא סמנכ"ל פייסבוק שריל סנדברג והארגון שהקימה LeanIn, שמבקש לקדם מנהיגות נשית.

הקליפ שנוצר כדי להפיץ את היוזמה החדשה שלה, שנולדה בשיתוף עם תנועת הצופות בארצות הברית, מקבץ נשים וגברים חזקים הקוראים להחרים את המילה bossy (בוסי), שמעניקה קונוטציות שליליות לנשים שלוקחות שליטה, זאת לעומת גברים עם תכונות דומות שזוכים לכינוי המחמיא "מנהיג".

"בנות פחות מתעניינות במנהיגות כי הן פוחדות שיקראו להן 'בוסי'", אומרים המשתתפים בקליפ. "אנחנו צריכים להגיד להן שזה בסדר להיות שאפתניות". בהמשך הם קוראים לחתום על עצומה המבקשת להחרים את המילה 'בוסי' ו"לעודד בנות להנהיג, להיות חזקות ושאפתניות, להקשיב לקול הפנימי שלהן". רייס מדגישה בקליפ כי לנשים אין גבולות וכי הן יכולות לשנות את העולם. "אני לא בוסי", אומרת ביונסה בסוף, "אני הבוס".

זה לא הקמפיין הראשון שסנדברג מובילה כחלק מהארגון LeanIn. כאחת הנשים המשפיעות בעולם, היא בכיף היתה יכולה לשבת במשרד הגבוה שלה ולהטיח בנשים את ההוכחה כי גם הן יכולות להגיע למעמד שלה אם הן רק יעבדו מספיק קשה. במקום זה בחרה סנדרברג לדבר על חוסר השוויוניות שיש במשק כלפי נשים, במיוחד כשהן ברוב חוצפתן אוחזות בתכונות כמו כריזמה, אינטליגנציה ויכולת וורבאלית. כמי שפחות או יותר אחראית על הפיכת הפייסבוק לחיים הכפולים שלנו, היא יודעת בדיוק איך להפיק קליפ שיהיה ויראלי, מושך, סקסי ועם זאת – יעביר באופן קצר וברור מסרים שיכולים לחלחל בנו ולעשות שינוי משמעותי במאזן הכוחות. כך שעם כל הכבוד לביונסה וללו"ז הצפוף שלה, בסופו של דבר בקמפיין הזה סנדרברג שוב מוכיחה מי כאן הבוס באמת.