סדרת פייסבוק חדשה של השחקנית ג'יידה פינקט סמית' חושפת את כל האמת מאחורי המשפחה ההוליוודית של הנסיך המדליק מבל אייר. כחלק מהקונספט של החדשני של הסדרה, שנקראת 'שיחות בשולחן האדום', יושבות סביב שולחן (אדום), שלוש נשים משלושה דורות: ג'יידה, בתה ווילו והסבתא אדריאן (אמה של ג'יידה) ומדברות באופן כנה עם בני משפחה וחברים על נושאים אישיים מחייהן.

הרבה השערות הועלו בעבר לגבי הנישואים וויל וג'יידה סמית'. בין היתר נטען כי וויל הוא הומוסקסואל בארון, וג'יידה כלל לא בעניין של גברים, שכחלק מהחברות שלהם בכת הסיינטולוגיה הם נהגו לשחק מחבואים עם טום קרוז, שהם מנהלים חיי נישואים פתוחים, ושהנישואים שלהם באופן כללי הם סוג של סידור עסקי. 

כחלק מהפתיחות שהפגינו בנות המשפחה, לאחד הפרקים בסדרה הוזמן גם וויל סמית', הבעל- כוכב של ג'יידה, לדבר על הכל. השניים הודו שהם מודעים למסתוריות שאופפת אותם וחשפו פרטים מפתיעים מחיי הנישואים שלהם. בין השאר וויל סיפר שהם נפגשו לראשונה כאשר פינקט הגיעה להיבחן לתפקיד בסדרה "הנסיך המדליק מבל אייר", כשסמית' ראה אותה הוא "נדלק" והחליט שתהיה שלו (למרות שהיא יצאה לכמה דייטים עם אלפונסו ריביירו, הלא הוא קרלטון בנקס המיתולוגי), אבל כשהלך לפגוש אותה על סט צילומים בו שהתה, הוא הכיר את שרי זאמפינו שהפכה להיות אשתו הראשונה ואם בנו הבכור טריי. השניים, שנראים מאוד מאוהבים למרות השמועות, סיפרו שנסיבות החיים הובילו אותם להיפגש שוב בשלב מאוחר יותר בחיים, ומאז הם לא נפרדו.  

במהלך השיחה נגעה פינקט בנושא רגיש אצל נשים רבות – הלחץ לבטל את עצמן ולהתפשר על דברים מסוימים ביום החתונה שלהן. יש כאלו שמעדיפות חתונה קטנה ומתפשרות על כמות האורחים, אחרות לובשות שמלה צנועה או שונה ממה שהיו רוצות, ויש כאלו שאפילו מתפשרות על החתן. פינקט עצמה סיפרה שנאלצה להתפשר על נושא מורכב לא פחות מהאחרון – האמונה בכל מה שקשור במוסד הנישואים. "לא רציתי להתחתן אף פעם", סיפרה השחקנית, "ידעתי שאני לא רוצה לעולם להתחתן ולהיות נשואה, אבל הייתי צעירה והיה עליי הרבה לחץ".

אשתו של אחד הכוכבים הכי נחשקים בעולם חשפה שהחליטה להתחתן איתו רק בגלל שנכנסה בטעות להריון עם בנם ג'יידן. היא סיפרה שהיא הייתה בחודש שלישי כשהם התחתנו וציירה ציור די מטריד של "היום הגדול" שלה: "הייתי צעירה ובהריון ופשוט לא ידעתי מה לעשות. הייתי עצובה וכעסתי שהייתי צריכה להתחתן. אני זוכרת שצעדתי במעבר ובכיתי כל הדרך לחופה!".

ובדומה להורים ישראלים בעלי נטייה להתערב בכל מה שקשור באירוע של ילדיהם, מסתבר שאת מכבש הלחצים על ג'יידה הפעילה לא אחרת מאשר אמה אדריאן. "לא הסכמתי אף פעם עם המבנה הזה, אני עדיין לא מסכימה איתו", סיפרה סמית', "כל החוקים וכל מה שאני אמורה לעשות כרעיה, התואר הזה והמוסכמות החברתיות, זאת לא אני. התחתנתי בגלל שאמא שלי לחצה עלינו לעשות את זה".

משפחת סמית'. צילום: shutterstock

אמה של השחקנית, אדריאן בנפילד-ג'ונס, אישרה את הדברים ואמרה שסמית' הייתה מאוד לא נעימה ביום החתונה שלה. ו"לא שיתפה פעולה עם כלום". למרות שטענה שהיא לא הייתה מודעת לכך שבתה מתנגדת באופן גורף למוסד הנישואים. היא התנצלה שדחפה אותה להתחתן ולא כיבדה את הרצון שלה. "זה היה מאוד אנוכי מצידי", אמרה, "רציתי לראות את הבת היחידה שלי מתחתנת ופחדתי שלא אחווה את זה".

סמית' עצמו היה מודע לכך שזוגתו לא ממש בעניין של חתונה ואפילו תיאר שיחה שלמה שכללה בכי מצד חמותו ודרישה שלה ששניהם יתחתנו. אבל אל תרחמו עליו, למרות שאשתו די סבלה ביום החתונה שלהם, הוא היה בעננים והרגיש שהחתונה איתה הוא כל מה שאי פעם חלם עליו. בניגוד לאשתו, הכוכב סיפר שתמיד רצה להתחתן ושתהיה לו משפחה משלו: "דמיינתי את זה מגיל 3", אמר, "קראתי פעם שהגבר המצליח ביותר בהיסטוריה היה נשוי, וידעתי שזה יהיה נכון גם עבורי. ידעתי שאבזבז את חיי אם אשאר רווק, ואם אמצא אישה ואתחתן אני אהיה מאופס ומצליח".

העובדה שפינקט נחשפה בצורה כזו היא מאוד משמעותית, מדובר באישה חזקה שלאורך כל שנות הקריירה והנישואים שלה הקפידה לעמוד בפני עצמה ולא להיבלע במותג הענקי שנקרא וויל סמית'. ההחלטה של השחקנית לשתף בפרט הפיקנטי מחיי הזוגיות שלה לא מורידה מערכה אלא בדיוק להיפך, היא מציירת דמות עגולה של אישה אמיתית עם חיים "אמיתיים" והתלבטויות שנשים רבות מזדהות איתן ואפילו עוזרת להפריך את השמועות לגבי חוסר כנות ומצג שווא מצד הזוג הנוצץ. לגבי משחק המחבואים עם טום קרוז - עדיין לא ברור מה היה שם.