גם אתם מרגישים שהגלגול המחודש של בברלי הילס 90210 הוא חלום שהתגשם? גם אנחנו! ובמיוחד האיחוד של ברנדון, קלי, דיוויד, דונה, אנדריאה צוקרמן (המלכה האם) ובתקווה ברנדה בפנים – החלטנו לאסוף עבורכם את 13 הרגעים הכי בלתי נשכחים של הסדרה. תחזיקו חזק כי הגעגועים למאמא וולש עומדים להציף אתכם:

דונה מרטין גראדג'ואייטס
ללא ספק הרגע הכי בלתי נשכח של הסדרה. דונה, הבתולה הנצחית והילדה הכי טובה של הסדרה, משתכרת בפרום בטעות (אל תצחקו, זה יכול לקרות), ונתפסת. ההנהלה מחליטה להעניש אותה ולא לתת לה לסיים את השנה עם כל החבר'ה, וברנדון מתגייס להצלה וסוחף אחריו את כל השכבה. מחאת הענק תופסת תאוצה תחת הסיסמה האלמותית 'דונה מרטין גראדג'ואייטס' ומגיעה לשיאה כשכל השכבה יוצאת להפגין. מודים שלרגע הלב שלנו ירד לתחתונים ופחדנו שדונה תיאלץ לבזבז את הקיץ שלה על השלמת בגרויות, אבל זה עבד. דונה ניצלה וסיימה את התיכון עם כל החבורה. כולנו דונה.

 

תקרית המלתחה של קלי וברנדה

זה היה הרגע שחילק סופית את העולם למחנה ברנדה ומחנה קלי: שתי החברות הטובות, הידועות יותר כ"הבלונדינית והברונטית", מגיעות לנשף עם אותה שמלה בדיוק ונחרדות. אז מי לבשה את זה טוב יותר? יסלחו לנו כל מעריצי ג'ני גארת' אבל אחרי 20 שנה אפשר להודות - כמובן שברנדה. ואם כבר מדברים על זה, לא ברור לנו איך דווקא שתיהן התבייתו על אותה שמלה משעממת. מהן היינו מצפות ליותר.

 

אמילי ולנטיין מופיעה עם קלי, דונה וברנדה

האישה, הג'ינס והקרעים עולה לבמה ושרה מול כל 'בברלי ווסט היי' את השיר "breaking up is hard to do", כששלושת הבנות של החבורה עושות לה קולות רקע, וברנדון ומזיל ריר מהקהל. נמסנו.

 

ברנדון מבקר את אמילי בסן פרנססיקו

ואם כבר מדברים על אמילי, לא נשכח איך היא שברה לברנדון את הלב כשעזבה ולא נשכח שבדרך היא כמעט שרפה את הבית של משפחת וולש. אבל כל זה לא משנה את העובדה שהיא הייתה האהבה הראשונה והמשמעותית ביותר של ברנדון, ואת זה שהוא עשה את כל הדרך לסן פרנססיקו כדי לחפש אותה ולהגיד לה את זה.

 

אנדריאה וברנדון מתנשקים

זה קרה, אנחנו נשבעות. אנדראה זקרמן צוקרמן הייתה הברברה סטרייסנד של הסדרה וזאת שתמיד נראית כאילו היא חלק מצוות המורים ולא אחת מחבורת התיכוניסטים הפוטוגנית. היא הייתה מאוהבת בברנדון וולש מהרגע הראשון שראתה אותו וצפתה בו מהצד עם לב שבור כשהוא ניהל מערכות יחסים עם בנות אחרות. במשך כמה עונות ברנדון התעלם מאנדריאה באלגנטיות עד לרגע שהיא החליטה להתקדם הלאה ולצאת לדייטים בעצמה. כשהבין שהוא מאבד את המעריצה הצמודה שלו, הוא עשה את מה שכולנו חיכינו לו ונישק אותה. אנדריאה לא אכזבה גם הפעם ואמרה לו בעצבים שזה מעט מידי ומאוחר מידי.

 

הטיול של דונה וברנדה לפריז

שלושת החברות הטובות - קלי, ברנדה ודונה, מחליטות לבלות את הקיץ בפריז וקלי מבריזה ברגע האחרון (ובהמשך בוגדת בברנדה, בחברות שלהן ובתמימות שלנו). הטיול הבלתי נשכח של דונה וברנדה לצרפת הוביל לאחד הרגעים הקומיים של הסדרה, שהנציח את מעמדה של טורי ספלינג ככוכבת האמיתית והבלתי מעורערת של בברלי – צמד החברות מתיישבות במסעדה פריזאית מפונפנת ולמרות שהן לא יודעות צרפתית הן מזמינות מנה מוזרה מהתפריט שמתגלה בשלב מאוחר יותר כמוח. אחח. זמנים טובים.

 

משולש האהבה של ברנדה – דילן – וקלי נחשף ומתפוצץ לשלושתם בפנים

בעוד ברנדה ודונה העבירו את הקיץ בפריז, קלי הייתה עסוקה בלתקוע לחברה הכי טובה שלה סכין בגב, ובילתה (תרתי משמע) עם דילן. לא נשכח ולא נסלח. שלא תבינו לא נכון, דילן היה אשם בבגידה הזאת באותה מידה, אבל מגבר שמעמיד פני מיוסר ומבלה את רוב זמנו בגלישה ורחמים עצמיים אנחנו לא מצפות להרבה. וסליחה אם אנחנו דרמטיות מידי, מכאיב להיזכר בזה בכל פעם מחדש.

 

איי צ'וס מי: קלי מודיעה לדילן וברנדון במי היא בוחרת מביניהם

ברנדון לא למד מהטעות שעשתה אחותו והסתבך גם הוא במשולש אהבה סוער עם דילן וקלי. מי אמר כוח נשי בשנות התשעים ולא קיבל: שני הגברים המסוקסים של הסדרה התאהבו באותה בחורה, והיא הייתה צריכה לבחור עם מי היא רוצה להמשיך לבלות את שארית חייה (או לפחות עד הפרק הבא). קלי לא אכזבה ובחרה באהבה הראשונה שלה: היא עצמה.

 

כשאבא של דילן התפוצץ. כשאבא של דילן חזר לחיים.

דילן מקיי, הילד הרע של הסדרה, לא סתם הפך להיות גולש מיוסר. הוא אומנם גדל בבית עשיר אבל אביו ג'ק היה עבריין מועד. דילן ניהל איתו יחסי אהבה שנאה ובדיוק כשהתחיל להתקרב אליו, אביו נלקח ממנו בטרם עת, כשהמכונית שלו התפוצצה והוא בתוכה. מוזר, אבל הרגע הכואב הזה הפך את המבט החודרני של דילן לעצוב ומסוקס אפילו יותר ממה שהוא היה. כמה עונות מאוחר יותר, ג'ק מקיי חזר באופן מפתיע לבברלי ולחיינו. מסתבר שהוא רק זייף את מותו כדי להיכנס לאיזושהי תוכנית להגנת עדים. זה אומנם הרגיש כמו קטע מטלנובלה אבל זה עבד.

 

אנטוניה (טוני) מרשט נרצחת

סיפור האהבה הכי טראגי של הסדרה: דילן מתאהב בבתו של העבריין שרצח את אביו, השניים מחליטים להתחתן למורת אביה של טוני, והוא מחליט לשלוח מתנקשים שירצחו את דילן שלנו. קפוצ'ון שחור אחד וטעות ארורה בזיהוי, גרמו לכך שהרוצח השכיר יהרוג את אנטוניה במקום את דילן. בלי ציניות, הרגע הזה גרם לנו להזיל דמעה או שתיים. אחרי הרצח הנוראי דילן עזב את הסדרה ולפי השמועות התאחד עם ברנדה באירופה.

 

דונה מאבדת את הבתולים

אחד מקווי העלילה הכי זכורים בסדרה הוא הבתולים האינסופיים של דונה מרטין. ארון ספלינג, המפיק הראשי של בברלי, היה במקרה גם אביה של טורי ספלינג וכנראה שפחות התאים לו לראות את הבת שלו מחליפה גברים על המסך. התסריטאים פתרו את העניין בכך שהצמידו את דונה לדיוויד סילבר, תיכוניסט מקסים ומאופק, ששמר אמונים לאהובתו על פני כמה עונות, עד שהיא החליטה שמתאים לה לקדם את מערכת היחסים הזאת שלב – והתנתה איתו אהבה (בסדר, שכבה איתו). היו כאלו שחשבו שכל ההמתנה הזאת הפכה את הדמות של דונה לקצת נלעגת, אבל האמת היא שהמסר שהיא העבירה היה חשוב מאוד, ולימד דור שלם של נשים לא להיכנע ללחץ חברתי ולעשות מה שטוב להן.

 

ואלרי מאלון מגיחה לחיינו

זה היה קצת אחרי שברנדה עזבה, בעונה החמישית של הסדרה. המפיקים היו לחוצים למצוא שחקנית שתמלא את החלל העצום ששאנון דוהרטי הותירה, ואחרי חיפושים ארוכים מצאו את התחליף המושלם – ואלרי מאלון הלא היא טיפאני אמבר טיסון. למרות שבתפקידה הקודם היא גילמה את קלי, הילדה הטובה של הצלצול הגואל', ב-90210 טיסון הייתה דמות צבעונית ודי ביצ'ית, שהצליחה לסובב את כל הבנים ולעצבן את כל הבנות. היא עשתה מה שהיא רוצה ועם מי שהיא רוצה וגרמה לקלי לשנוא אותה ולנו להתאהב בה.

 

אנדריאה וסטיב מנסים להחליף ביצה בתמורה למידע על מסיבה

סטיב. הדמות שאחראית למרבית הרגעים הקומיים של הסדרה. הוא היה קליל ובלונדיני וקצת טיפש, ובגדול סטודנט אמריקאי טיפוסי. למרות שתפקידו העיקרי ב-90210 היה להיות הסייד קיק של ברנדון וולש, וזה שגורם לו תמיד להתבלט ולנצוץ - סטיב תמיד הצליח לגרום לנו לחייך. מתוך אלפי סצנות בכיכובו, האהובה עלינו הייתה כשהוא ואנדריאה צוותו יחד וניסו למצוא מידע לגבי המסיבה הכי שווה בעיר. סטיב המקושר הבטיח שהם יקבלו פרטים אם רק ימסרו ביצה בחנות מכולת. כמובן שהוא טעה במיקום של החנות, והם לא הגיעו למסיבה הזאת עד היום. דרך אגב, אחרי שהסדרה נגמרה איאן זירינג התקשה למצוא את מקומו בהוליווד והפך לכוכב צ'יפנדיילס. לא ציפינו מסטיב לפחות מזה.

קלייר, ג'נט, ריי, נאט מהפיץ' פיט, פאפא ומאמא וולש - יש עוד כל כך הרבה רגעים ודמויות שלא נגענו בהם והיריעה קצרה מלהכיל. יכול להיות שבוורלי הילס הייתה מצועצעת, פוריטנית וקצת מתחסדת אבל היא הייתה בלתי נשכחת, אמיצה לפרקים והשאירה את חותמה על דור שלם. אנחנו מחכים לאיחוד הזה בקוצר רוח.. עלילה נלעגת וכוכבים מזדקנים, למי אכפת? תנו לנו את החבורה הישנה שלנו מהפיץ' פיט.