לפעמים זה נראה שלעולם לא נצליח לעמוד בכל המשימות והמטלות שיש לנו לאורך היום. מיילים, מסמכים, סיכומי פגישות, רעיונות, שיחות, מחשבות והתלבטויות, ועוד לא דיברנו על חיים אישיים ועל אימונים ואפילו על לאכול כמו שצריך. החיים שלנו הפכו להיות "על הדרך", בחופזה ?, בלי להיות נוכחות במאה אחוז בחוויה. הלחץ והסטרס רק מתגברים, כשאנחנו מתרוצצות פיזית בין פגישה לפגישה, מחפשות חנייה, נתקעות בפקקים, מאחרות, נלחצות, מתנצלות, מסמסות, מגיעות על הדקה ושוב – לא באמת נוכחות.

 

ומה אם היה מקום שהיה יכול לפתור לנו את כל הבעיות האלה בדיוק?

LINK hotel&hub הוא הדבר הבא. אנחנו כבר יודעות שב-2019 זה לא עניין של או או, אלא של גם וגם, ומלון לינק מרשת מלונות דן הוא הכי גם וגם שיש: גם חללי עבודה מעוצבים ומזמינים, לעבודה יחידנית או בקבוצות, גם מכיל חדרי ישיבות קטנים וגדולים לקיום פגישות עסקיות וגם מציע את ה-"לינק קפה" - שפתוח 24/7 כל השנה.

עכשיו, בואי נדמיין את היום שלך, בצורה אחרת לגמרי. במקום שיש בו כל מה שאת צריכה – בקונספט חדשני שמחבר הכל. גם מקום נוח לענות על מיילים, לקיים ישיבות, דרינקים קלילים של סוף היום ומקום נוח לישון בו. כך ייראה העולם החדש, ואת יכולה ליהנות ממנו בלב ליבה של ת"א.

גולת הכותרת של הדרך החדשה שלך להתחיל לעבוד, היא חלל העבודה המשותף והמעוצב, מה שנקרא HUB – חלל ייחודי שמאובזר בשולחנות עבודה משותפים, מבחר רחב של חדרי עבודה פרטיים להשכרה בגדלים שונים, שולחן ביליארד, משחקי קופסא ומשחקי וידאו שנות ה- 80. בערב ה-HUB הופך לאזור בילוי ומפגש, חדרי העבודה הפרטיים הופכים לחללי צפייה מגניבים שמקרינים סרטים ומשחקי כדורגל שהם לגמרי הדבר החם הבא.

אבל כדי שיהיה כוח לעבוד – צריך להכניס לגוף קצת אנרגיה. במלון לינק תמצאו 7 סוגי ארוחות בוקר מפנקות, כשהבעיה הכי גדולה שלך תהיה להחליט מה לאכול. תנו לנו הכל. (תפריט בוקר מציע גם מאפים מגוונים ומנות קטנות בסגנון טאפאס תוך שימוש במיטב חומרי הגלם מהארץ והעולם)

אבל בינינו, מה שהכי כייף זה שאפשר לעשות בכל רגע נתון הפסקה, ובעולם מלא הפרעות קשב, מדובר ממש באוויר לנשימה. במלון לינק קיימות שמונה קומות שונות - בכל קומה ישנה מיני גלריה מרהיבה בפני עצמה. אוצר האומנות במלון הוא דניאל סיבוני – צלם אופנה בינלאומי שהיה צלם הבית של עיתון ווג העולמי. כל גלריה מציגה עבודות של אומני רחוב שונים מהסצנה התל אביבית הגועשת באופן משובב לב ונפש, המאפשר הפסקה איכותית מהעבודה וגם תוכל לתת לכן רעיונות חדשים. הגישה לכל גלריה ניתנת לאורחי המלון של אותה קומה בלבד.

ובמלון שווה, כמו במלון שווה – יש גם חדר כושר שיכול להיות אחלה דרך לסיים את היום, שוב, אם אתה גם אורח המלון במקרה. אפשר גם מאמן אישי, שזה בכלל העיף אותנו, ואם נראה לך שכל הטוב הזה לא אמיתי, נספר שאחרי שהזעת והתחזקת, יהיה לא רע בכלל לסיים באיזה קוקטייל מרענן. למה? כי מגיע לך.

מגיע לך לקחת יום או יומיים ולהקדיש אותם לעצמך. לחשוב באמת מה את רוצה לעשות, איך את רוצה לעשות ולמה. לקבל במתחם אחד, בלב תל-אביב, במיקום נוח וזמין – גם מלון, גם חלל עבודה, גם חלל לפגישות, גם חדר כושר, גם מטבח מצוין, גם בר מפנק ואפילו שולחן ביליארד אם את צריכה הפסקה. כל קומה במלון מעוצבת עם מחשבה על כל פרט ופרט, והכל כדי לתת לך חוויה שלמה וייחודית, שתאפשר לך לממש באמת את היכולות שלך. ואולי, זה הכל עניין של חיבורים.